در موضوع حقوق‌های نجومی پرونده ۱۶ میلیارد تومانی داریم/ حقوقدان بودن رئیس جمهور مشکل هسته‌ای کشور را حل کرد
حجت‌الاسلام انصاری در برنامه متن و حاشیه:
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت:‌ درباره حقوق‌های نجومی اگر قانون زیر پا گذاشته باشد و دریافتی غیرقانونی باشد آن مورد به قوه قضاییه معرفی می‌شود. در این باره پرونده ۱۶ میلیارد تومانی داریم.
تعداد نظرات: ۱۱
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
حقوقدان نه
حقوقبان
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
این را که خلاف قانون انجام شده یانه دولت و اقای انصاری نباید تشخیص بدهن بلکه نهاد هایی نظارتی باید بگوین خلاف قانون شده که گفته اند دولت محترم خیلی راحت قضیه فیش های نجومی را با استفاده از قانون ماست مالی بر رسی کرد و همه را ماست مالی کرد ولی بدانید که مردم خر نیستند و این چیز هارا به خوبی می فهمند جناب انصاری و بعد به قول شاعر گیرم که خلق را به فریبد فریفتی با دست انتقام دادار چه می کنی ؟
ناشناس
Germany
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
جناب انصاری، کنسرت و حقوق نجومی را رها کن و برای ملت از مزه شیشلیک تعریف کن. از جنبش شبز، ، از ازادی بیان، از اشراف شمران، از بچه های ونک ، از طعم خوش لحظه های مسافرت فرنگ.
تعریف کن آقای انصاری، تعریف کن :-)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
آخ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
آقای انصاری!!!!!!!
هم شما و هم رئیس جمهور حقوقدان شما در این مدت حرف حقوقی نتوانستید بیان نمایید که قابل بهره برداری در مجامع عمومی و بین المللی و عامه پسند باشد و مورد قبول حقوق دانان !!!!
بیخودی ادعای حقوقدانی نفرمایید چرا که حقوقدانان از شما دو شخصیت روحانی که لباس فقهات به تن کرده و در دانشگاههای غربی مدارک دکترای حقوق گرفته اید ما هیچ اثر و سخن و منطق حقوقی ندیده ایم . حرف شما لاف در غریبی است به قول مقام عظمای ولایت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اگر شما میگویید هرکس که بگوید برجام تاثیری نداشته حرف بی اساس زده / ایا رهبر معظم انقلاب که فرمودند برجام در معیشت مردم هیچ تاثیری نداشته آیا ایشان هم خدای ناکرده حرف بی اساس زده اند!!؟ /جرات دارید یه نامه به رهبری بنویسید و همین حرف رو در نامه خود ذکر کنید/ اگر رییس جمهور به منتقدان توهین کند حکمش چیست؟ بیسواد ترسو بزدل پلیس مخفی بروید به جهنم ، اینها عناوینی بود که رییس جمهور به منتقدان نسبت دادند ، توقیف سایت حهان نیوز، روزنامه ۹ دی و.. از جمله کار هایی بود که دولت در برابر انتقاد ها انجام داده است/ حالا توهین هایی که برخی روزنامه ها و سایت های حامی دولت که بصورت کاریکاتور و... بوده بماند/ معلوم است که نه دولت ونه حامیان اصلاح طلب در مقابل انتقاد ها جواب منطقی و درست ندارند/
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
این بزرگواران دانشجو هستند بعضا هم تو انگلیس درس خوندند متاسفانه طلبه نیستندو حقوقی که بلدند نتیجش شده متاسفانه حمایت از فتنه 88
یاعلی ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اینکه رییس جمهور محترم حقوق دان هستند درست است اما آیا این حقوقدان توانسته در برابر بدعهدی های امریکا ،حقوق ایران رو استیفا کند؟ / آیا توانسته ۲ میلیارد دلاری که امریکا دزدیده بازگرداند؟/ آیا این حقوق دان در طول ۳۶ سال و بیشتر، امریکا رو نشناخته بود؟ /اگر حقوقدانها ۳۰ ماه مذاکره کردند و نتیجه این شده که میبینیم پس ..../ رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مذاکره کردیم برای رفع شدن تحریم ها بود. ایشان فرمودند:برجام هیچ تاثیری در معیشت مردم نداشته است./ نه اینکه تحریم ها رو روی کاغذ بردارند بعدهم یه عده ای الکی خوشحال باشند که تحریم ها برداشته شد/ حقوقدان بودن کافی نیست ، تاریخ رو هم باید بداند . دشمن شناس بودن هم مهم است.
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
این جمله رو ببینید
انصاری با بیان اینکه در این دولت نقد و تخریب به خصوص از ناحیه برخی رسانه‌های رسمی و یا وابسته به نهادهای رسمی زیادتر بوده است،
این دقیقا همون نفوذه خواسته یا ناخواسته
ببینید بدنه حزب اللهی و خوب هست
حالا چون آقایون قبول نمیکنند باید تغییر کندنمونه ی این قبول نکردن و خود پنداری فتنه بود
به نظر حقیرعده ای هنوز کامل از فتنه برائت نجستند وامام المسلمین رو تنها گذاشتند که در این دولت هم زیاد هستند درسته؟!
درجنگ احزاب ایمان قوی باعث پیروزی شد امام
والعاقبه للمتقین
یاعلی ع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
ضمن احترام بسیار خدمت تمام دانشحویان و اساتید و فعالان حقوق و حقوق بین الملل، ما مردم سخن بعضی از حقوقدان های همچون اقای انصاری را به پای همه زحمت کشان در عرصه حقوق نمیگذاریم ، اما چند جمله خطاب به اقای انصاری: اقای انصاری اگر ته حقوقدان بودن این است که بدون توجه به منافع ملی ، بدون توجه به شروط و خط قرمز های رهبری در اجرای برجام ، تاسیسات با ارزش خود را با سیمان و بتن پر کنیم / پس یک دانشجو حقوق نیازی به این همه درس خواندن و زحمت کشیدن ندارد ، کافی است با یک لبخند ملیح و یک سطل سیمان به تاسیسات اراک مراجعه کرده و پس از ریختن سیمان، مدرک حقوق خود را دریافت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
کدام حقوق؛ حقوق بین الملل یک بازیچه است برای استعمار کشورهای جهان سوم، مگر سازمان ملل را ندیدی چطور عربستان را از کشتار زن و کودکان بی دفاع یمن تبرئه کرد و اعلام کرد رگ مالی ما قطع میشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار