در نشست خبری گزارش برنامههای نوروز و رمضان رسانه ملی سال ۱۴۰۳، ضمن اشاره به اینکه برنامه «محفل» با ۲۷.۹ درصد و «زندگی پس از زندگی» ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند، بیان شد که میزان کاربران اپلیکیشن تلوبیون با رشد ۲۵-۲۰ درصدی روبرو شده است.
قائم مقام معاونت سیما ضمن اشاره به اهمیت تبعیت چهرهها از ضوابط رسانه ملی برا حضور در آن، بیان کرد به دلیل فضای ویژهای که در بازه نوروز حاکم است، ممکن است تعداد برنامههایی که چهرهها در آن حاضر میشوند، بیشتر شود.
عضو کمیته تدوین سیاستها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایشخانگی گفت: با عنایت به ظرفیت ویژهای که پلتفرمها و ویاودیها در سبد رسانهای دارند با یک شرایط جدیدی در دهه اخیر مواجه شدیم در مصرف رسانهای مردم و این مصرف رسانهای را به انحای مختلف در مهاجرتها از برودکستها به برودبندها میبینیم.