احیای سازمان اداری و استخدامی کشور/ جمشید انصاری معاون روحانی شد
رئیس جمهور در حکمی روسای سازمان اداری و استخدامی، و سازمان برنامه و بودجه کشور را منصوب کرد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
مسخره ترين دولت طول تاريخ
همسايه ما تا ديروز دامداري داشت با سن 40 به بالا الان استخدام شده من با تعجب نگاهش کردم ولي ايشون انگار نه انگار در صورتي که تو شرايط همه استخدامها سن قانوني با ليسانس 35 سال بيشتر نيست...به نظرتون ضابطه اي براي استخدام افراد وجود داره؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲

اینها که اول میگفتن احمدی نژاد کار اشتباهی کرده سازمان مدیریت را تفکیک کرده چی شد ؟؟؟؟؟
آقای نوبخت می گفت ما سازمان مدیریت را احیا می کنیم. چی شد؟؟؟ احیا کردین ؟ نتیجشو هم دیدید ؟ عدم نظارت بر فیش های حقوقی را دیدد؟ و...؟ حالا فهمیدید چرا احمدی نژاد سازمان مدیریت را تفکیک کرده بود؟
حالا زوده به اقدامات مثبت احمدی نژاد دست پیدا کنید. انقدر دولت آقای روحانی سیاسی فکر کرد که مملکت را 3 سال عقب انداخت. اون از برجام و اعتماد بیجا به روباه صفتان امریکایی و این هم از سیستم استخدامی و بودجه کشور ... وای به حال این مردم.
نمره دولت روحانی 8 هست اون فقط به خاطر عمکلرد وزیر بهداشت هست والسلام./
فقط دلم برای پیر انقلاب حضرت آقا میسوزه که کسی نیست گوش به صحبتهاش کنه. (با ولایت تا شهادت)
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
میشه بگید واسه کدوم استخدام؟ فک کنم نزدیک انتخابات دوباره حاج حسن میخواد نظر جوون ها رو جلب کنه. خواهش میکنم فریب نخورید! متاسفانه بعضی از جوون ها به واسطه آزادی ظاهری و بهتر بگم برخی بی بند و باری ها و پوشش های آنچنانی در جامعه از جمله دانشگاه، طرفدار این آقا هستند!! یه کم بیدار بشین لطفا! به نظرتون بیکاری و مشکلات مربوط به عدم ازدواج با این سرگرمی ها حل میشه؟؟ تو رو بخدا به هوش باشید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار