اعتراض تشکل‌ها و کانون‌های اسلامی دانشگاه بناب به برگزاری کنسرت در دانشگاه
تشکل‌ها و کانون‌های اسلامی دانشگاه بناب با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به برگزاری کنسرت در دانشگاه اعلام کردند:  به مسئولان گوش زد می‌کنیم، هیچگونه عملی در خلاف منویات رهبر انقلاب قابل قبول نیست و عدم برخورد مناسب با خاطیان، آثار سوئی بر جای خواهد گذاشت.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
لطفاً اخبار دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان را هم پخش کنید؛ اینجا هم پر شده از کنسرت و بی حرمتی با چراغ سبز تساهل و تسامح مسئولانش.
حجت خسروی دوست قدیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
سلام خدا خیرتون بده که آگاه و هوشیار هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
یادش بخیر معاونت بسیج دانشجویی دانشگاه بناب بودم ، سال 88 وایسادیم مقابل جریان فتنه استادای دانشگاه اخراجم کردن . 3 سال وجب به وجب دانشگاه رو متر میکردم اون قدر اذیتم کردند آخرشم با وجود اینکه یه ترمم مونده بود تموم کنم منو اخراج کردن . البته نه تنها منو که تمام موافقا و مخالفایی که تو کارهای فرهنگی بودند رو همراه بنده در یک ترم تحصیلی . یعنی 20 نفر رو در طول یکسال از بین 1500 دانشجو.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
این نشاندهنده مقام بالای شما در نزد خداوند تبارک و تعالی است. چون آدمی که امر به معروف نمی کند مرده است. رسول خد(ص) فرمودند خداوند از مومن ضعیف بی ایمان در خشم است. گفتند کدام فرد است که هم مومن است و هم بی ایمان؟ فرمودند کسی که نهی از منکر نمی کند. مدافعان حرم دارند با جانشان هزینه مقاومت در برابر نظام سلطه را می دهند شما هم این گونه. گوارایتان باد. بنده خودم 56 وارد دانشگاه شدم و 65 کارشناسی ام را گرفتم.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
بی خود کردید! بیسوادهای دلواپس تندرو افراطی مرتجع واپسگرای بی اتیکت فناتیک خشونت طلب! این ها کنسرت فاخر است، فاخر، فاخر.
XXX
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
خداوند همه افکار و فرقه های افراطی رو نابود کند انشالله.
ارسال نظرات
آخرین اخبار