پایان اوباما/ رییس‌جمهور بعدی درباره «برجام» چه می‌گوید؟
گزارش/
کار اوباما تمام است! وی واپسین روزهای ریاستش را می‌گذراند؛ این گزارش به بررسی مواضع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا درباره «برجام» و سرنوشت احتمالی آن بعد از دولت اوباما می‌پردازد.
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
اگر امریکا بخواهد برنامه هسته ای ما را از بین ببرد ما عملیاتهایمان را در داخل امریکا شروع میکنیم و پشیمان میشوند
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
البته نه در این دولت.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
امیدوارم رییس جمهور بعدی آمریکا انقدر احمق باشه که برجام رو پاره کنه و گرنه تا 15 سال یگه ایران اسیر این برجام زهره و دیگه معلوم نیست تا 15 سال دیگه این مسئولین چیزی از انقلاب باقی گذاشته باشند.
س
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
یک نکه مثبت در اینجا وجود دارد و اون اینکه در کفرشان صادق هستند ، مثل بعضی از کاندیداهای ما نیستند که قبل از انتخابات چیز ی بگویند ولی بعد از انتخاب کار دیگری کنند. همانطور که درسال91 اوباما مذاکرات هسته ای را بعد از انتخابات 92 موکول کرد ما هم باید تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام تعهدات را به بعد از انتخابات آنها قراردهیم . ببینید حتی فعالیت مُرده ی ما را هم نمی توانند تحمل کنند.
( قابل توجه آقایان صالحی و ظریف )
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
با خوندن این نقل قولها و چرندیات بیشتر متوجه میشیم که سیاستمداران آمریکایی چقدر احمق و بی سواد هستند که اینقدر عامیانه حرف میزنند. اونا فقط یه مشت پولدار فاسد هستند که توی خود آمریکا منفورند. مردم آمریکا خیلی احمق باید باشند که به اینا رای بدند.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
احمق تر از اونا دلباخته های آمریکا در داخل هستند
حسین
United States of America
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
سلام.دونالد ترامپ، مولتی نامزد جمهوری‌خواه از ابتدای خلق حزبتان فقط جنگ طلب بودیدوانسانیت برایتان گنگ ونامفهوم است وملت شریف ایران داناترین مهربانترین مردم اند وخود زخم خورده تروریسم اند که چندی پیش یکنفر از حزبتان با سرکرده منافقین که دست نشانده شماست ملاقات کردیدکه عزیزترین مسئولین ومردم عزیز را به شهادت رساندنند حمایت کردید ومیکنید حال بفرمایید که تروریست کیست؟تک تک تان از راه غارت کشورهابا جنگ افروزی به سرمایه رسیدید حال یک کشور ازراه درست به دنبال سرمایه باشد تروریست است یا کشور جنگ طلب ؟ایران هراسی فقط برای فروش اسلحه وتجهیزات نظامی است وخوراک داخلی کشورتان که جمهوروی خواهان فقط با این روش توانستند رای بگیرند ومردم کشورشان را فریب دهند.
d
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
هیلاری کلینتون رئیس جمهور بعدی آمریکاس...
حرفای اونو بخونید بسه...
99.9 درصد این زنکه ست...
:|
ایراین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
نامزد ها به جز کلینتون شانس بیشتری دارند ...
ارسال نظرات
آخرین اخبار