اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه علوم و تحقیقات به روایت مسئول بسیج دانشجویی
در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو تشریح شد
مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو اتفاقات تاسف بار رخ داده در این دانشگاه و حواشی ۱۶ آذر را تشریح کرد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
خدا خائنین به نظام و اسلام را ان شاالله نابود کند...
موسایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
بسیج دانشجویی همواره در اجرای برنامه ها مسیر قانونی و هماهنگی های لازم با مسئولان دانشگاهی را انجام میدهد و هیچ گاه بدنبال قانون گریزی و ایجاد تشنج و التهاب در دانشگاه نیست ولی متاسفانه توسط مسئولین دانشگاهی همچین برخوردهای بدی با بسیج صورت میگیرد که نشان از نفاق و گستاخی آنها با تفکر بسیجی و آرمانهای انقلاب صورت میگیرد و کسی هم در مسئولین بالایی نسبت به این گستاخی ها واکنشی نشان نمیدهد و همچنین جای بسی تامل دارد که نفاق مسئولین دانشگاه ازاد و بالاتر های آنها از پشت پرده افتاده و آنقدر گستاخ شده اند که به دفتر بسیج هجوم می آورند و در آن را میبندند و به دانشجویان بسیجی معترض میشوند. جای سوال دارد که شماها در فتنه 88 هم با متخلفین همینطور برخورد میکردید و جرئت برخورد اینچنینی را داشته اید؟
موسایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
در ادامه نوشته بالا میگویم که متاسفانه علی رقم اینکه برخی از افراد دارند از تفکر بسیجی در جامعه دم میزنند ولی خودشان و در مجموعه های مدیریتی شان اعتقاد به این ندارند که تفکر بسیج باید در مجموعه شان همه گیر شود و بعضا نسبت به این تفکر در وجود خودشان احساس ناراحتی میکنند ولی جای بسی تامل دارد که قبل از این حسشان را زیر پرده نفاق پنهان میکرده اند ولی در حال حاضر دارند آن را گستاخانه آشکار میکنند ولی با این حال جای بسی تقدیر دارد از دوستان بسیجی که به دنبال جنجال آفرینی نیستند و همواره مسیر قانونی را در کارها پیش میگیرند و مقابل گستاخی مسئولین دانشگاه وقتی که به تفکر بسیج و ارزش های بسیج تعرض میکنند ایستادگی میکنند.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
خداوند متعال دروغگویان و خائنین رو لعنت کنه. هرکسی که برای منافع شخصی و مطرح شدن و قدرت طلبی کشور رو به چالش و آشوب میکشه در هر فرم و لباسی که هست خدا آبروشو ببره و لعنت کنه...
ارسال نظرات
آخرین اخبار