سوریه؛ از کودتای حافظ اسد تا فتنه تکفیری‌ها
فتنه شام _بخش اول؛
حساب امروز سرزمین‌ سوریه از نظر حاکمیتی به ۴ بخش تقریباً مستقل تقسیم شده است. مناطق تحت نظر دولت مرکزی و نیروهای مقاومت، مناطق تحت تصرف داعش، مناطقی که جبهه النصره و ارتش آزاد آن در آن حضور دارند و مناطقی که نیروهای کرد بر آن تسلط دارند.
تعداد نظرات: ۷
رحیمی
Kazakhstan
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سوریه ، با بشار اسد ، آینده خوبی دارد .
محمود
Lebanon
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
گذشته سوریه هم خوب بود. ارزانترین کشور عربی بود. مردم کار و زندگی داشتند. آب و برق بسیار ارزان برایشان فراهم بود. چیزی که در کشورهای همسیایه شان وجود ندارد. مردم لبنان الان سوریه ای هایی را که فریب انقلاب رنگی آمریکایی را خوردند و باعث ورود تروریستهای خارجی به کشورشان شدند مسخره می کنند و می گویند آب و نانتان نبود که مملکتتان را نابود کردید؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
دمت گرم خوب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
قتل وعام 30 هزار نفر بدست اسد پدر جلل الخالق...........
حسین تراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
تحلیل بسیارخوب وجامعی بوذ متشکرم ولی تصورم این است که کوذتای مخملی که دراین کشورهااتفاق افتاد ، آزمایش شبکه های اجتماعی جدید وکارایی آن درهدایت فکری مردم بوذ نه بهارعربی بود ونه بیداری اسلامی
علیرضا
Germany
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
احسنت خوشمان آمد. بی صبرانه منتظر قسمت دوم هستم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
البته در صدق متن شما شکی ندارم ولی متن شما لایه اولیه(ظاهر) ماجراست. بهتر بود به لایه های زیرین ماجرا همچون ارتباط نزدیک بین خاندان بن لادن و شرکت های بزرگ صهیونیستی و یا اصالتا خاندان بن لادن اهل کدام کشور(عربستان سعودی)هستند صحبت می کردید ویا حتی کدام افسران ارتش سوریه دستور به رگبار بستن تظاهر کنندگان رادادند! یا این که پشت تظاهرات مردمی سوریه چه کسانی بودند که باعث به هرج و مرج کشیدن اعتراضات مسالمت آمیز شدند؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار