خدا کمک کند طرح لاریجانی تصویب نشود/ عده ای دنبال تصویب برجام به هرقیمتی هستند
نبویان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
طرح را از قبل شخص آقای لاریجانی تهیه کرده بود و دوستان وی و این آقایان فقط دو تا سه بند را کم و زیاد کرده‌اند اما شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان این طرح را قبول نداشت و طرح با اجماع ارائه نشده است.
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
متاسفانه این مصلحت اندیشی ها عجیب حدادعادل که از عروسک جناب خان هم بازی می خوردسبب شده مورد بهره بردای لاریجانی و توکلی شود ما از رهبر عزیز میخواهیم جلو این ها را بگیرند
ناشناس
Germany
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
همه از رهبر می خوان که همه کار ها رو بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
چرا به همه چی بدبینی حداد یکی از اخلاقی ترین سیاستمدارای ایرانه هیچ شکیم توش نیست
ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اگر فرض کنید روحیه ایشان اینگونه به قول شما مصلحت اندیشی است پس تقوای ایشان مانع شده است که با روحیه ای که نمیتواند رئیس مجلس شود از این سمت کناره بگیرد.
البته دوره های قبل شاید هنوز برای مسجل نشده بود و یا آن موقع احساس قحط الرجال بودن می کرده است.

ایشان هنوز مشکلی حادی در زمینه سیاست نداشته اند و جالب اینکه جزء کسانی است که رسانه های بیگانه سعی در تخریب ایشان با شایعات دارد که خود نکته مثبتی برای ایشان است.
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
این اقدامات اخیر لاریجانی خودشیرینی برای اردوگاه به ظاهر اصلاح طلب و جریانهای همسوست .چون متوجه شده در میان اصول گرایان جایگاه واقعی ندارد
محمد صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
با سلام
به مسیولین محترم جمهوری اسلامی عرض میکنم که دین خود و مردم را به دو روز خوشی زودگذر دنیا نفروشید و اگر معتقد به دین اسلام ناب محمدی هستید گوشتان به دهان ولی فقیه باشد که گوش رهبر معظم به دهان مبارک ولی عصر حضرت صاحب الزمان است.
آزاده
Germany
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
صد درصد موافقم
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
دالتون ها قیام کردن
ناشناس
Germany
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
طرح آقای لاریجانی تصویب می شود آنهم با رای بسیار بالا. ایشان به همانجایی بند است که دولت، کارگزران، اصلاح طلبان، جنبش سبز و بنفش و بقیه رجال ثروتمند شمال شهر تهران متصل اند. جهت اطلاع کسانی که منکر انحصار قدرت در میان ثروتمندان اند.
meeeeeeeee
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
وقتی هم و غم نماینده ها فقط رای اوردن بشه اینم میشه نتیجه اش. لاریجانی و ... فقط باید به این فکر کنند که در انتخابات بعدی رای بیارن به هر قیمتی. مهم اینه که یه عده کف بزنن و دولت هم لبخند بزنه بهشون
azad
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
آقای لاریجانی که در سر سودای ریاست جمهوری بر این ملت را می پروراند! مطمئن باشد که حافظه مردم این گونه رفتارها را از یاد وخاطرشان نخواهند برد! وزهی خیال باطل که افرادی هرهری مذهب بخواهند مجال ریاست وآقایی بر این مردم دیندار وشهیدپرور وانقلابی را در سر بپرورانند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
جناب آقای نبوی والله قسم بالای 90% ملت ایران مخالف تأئید وتصویب برجام هستند از شما می خواهیم در مجلس مطرح کنید که با تصویب برجام خیانت به ملت ورهبری وخون شهاء نشود این برجام جز خیانت به ملت ایران هیچ سود دیگری ندارد
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
همینو میتونم بگم اینا به فکر هیچ کسی نیستن یک مشت ترسو هستن خدا ازشون نگذره
اخوان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
نمایندگان محترم و مسئولین محترم چرا اینقدر به دشمن خوشبین هستید چرا عبرت نمی گیرید اگر برجام هم تایید نشود مشکلی ایجاد نمی شود .
مشکل ما برجام نیست یا حداقلی است مشکل ما دلسوز نبودن و کارا نبودن مسئولین است بیایید اشکالات برجام را بگویید و اگر نیاز به اصلاح دارد که دارد محکم بایستید و مردانه از حق مردم دفاع کنید بخدا اگر دقت نکنید پیشگاه خداوند قهار مواخذه خواهید شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار