بهشت زیر پای کارمندان است، نه مادران!
گرافیک انقلابی-2
تعداد نظرات: ۳
يك مادر كارمند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
خيلي پوستر توهين اميز و ناراحت كننده اي منتشر كرديد و من به همراه تعدادي از زنان خانه دار و كارمند به اين سطحي نگري شما معترضيم. شايد در اطرافتون به دقت نگاه نكرديد تا بتواتيد مادران شاغلي را ببينيد كه مادران پرتلاشي هستند و فرزندان شايسته اي تربيت كرده اند. بسيار دلگير شديم.
عباس تمیزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
مادر من 30 سال کارمند بوده و زحمت بسیاری برای موفقیت فرزندانش کشیده و نمونه یک مادر فداکاره که تمام وجودشو وقف خانواده و فرزندانش کرده. در شرایط دشوار اقتصادی زمان جنگ اگر مادرم با کارش در تامین هزینه های زندگی مشارکت نمیکرد قطعا ما از تحصیل باز می موندیم. این پوستر جز توهین به چنین مادرانی و نادیده گرفتن واقعیتهای اجتماعی چه پیامی داره؟ آیا در شرایط فعلی که تأمین حداقل نیازهای خانوار حتی با کار تمام وقت زن و شوهر هم ممکن نیست، انتشار چنین تصاویر و شعارهایی جز دافعه و تشدید شکاف آحاد جامعه با تریبونهای رسمی چه حاصلی دارد؟
اگر کمکی به بهبود شرایط مادران زحمت کش نمی کنیم نباید به زخم آنها نمک بپاشیم.
یک کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
خواهر من یک دختر 9 ساله داره که 8سال پیش بدلیل اعتیاد همسرش ازش جدا شده تمام این 8 سال او به تنهایی از دخترش مراقبت کرده و خرج زندگیش و داده ایشون اگر کار نمی کرد چطور خرج خودش و دخترش رو تامین می کرد؟! خواهر من و بسیاری از زنانی که به هردلیلی سرپرست خانواده اش رو از دست دادند ناچار هستند که کار کنن و تامین مخارج خانواده شون باشن. و باری از روی دوش خانواده خودشون بردارند. انصاف نیست که با این پوسترها قلب اونها رو بیشتر از این آزرده کنیم. اگر نمی تونیم کمکشون کنیم پس لااقل دردشون و بیشتر نکینم .
ارسال نظرات
آخرین اخبار