قیمت بنزین در مقایسه با کشورهای همسایه قابل قیاس نیست/ توزیع 24 هزار میلیارد ریال سبد غذا بین خانوارهای کم درآمد
نوبخت:
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها حداقل 24 هزار میلیارد ریال در قالب توزیع سبد غذایی بین خانوارهای کم درآمد در طول سال هزینه خواهد شد.
تعداد نظرات: ۴
محمد
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
آيا خودروهايي که در کشورهاي همسايه در حال تردد هستند هم همانند خودروهاي ايراني سوخت مصرف مي کنند و يا وضعيت درآمدي مردم در اين کشورها به قيمت حاملهاي انژي بستگي دارد؟
حسين حسني
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
اين روز ها دولت مردان از اختلاف قيمت بنزين با ديگر کشور ها صحبت مي کنند و همراه بر ارزان بودن آن نسبت به کشورهاي همسايه مانند ترکيه سخن مي رانند ولي هيچ گاه از اختلاف دريافتي کارمندان با ديگر کشورها سخني به ميان نمي آورند و اين در حالي است که حقوقي که کارمند در کشور ما دريافت مي کنند نسبت به ديگر کشورها بسيار ناچيز بوده و مي توان گفت که به چشم نمي آيد.
به عنوان مثال در ترکيه ميانگين حقوق دريافتي کارمندان چيزي در حدود 1731 دلار در ماه مي باشد و اين در حالي است که دولت مردان ما يه جانبه به قاضي مي روند و مدام قيمت ارزان سوخت را در کشور را منت بر سر مردم مي گذارند و اين جاي تاسف داره.

بدون نام
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
حقوق يا دستمزد کارمندان وکارگران در کشورهاي ديگر با کشورمان مقايسه شود ان وقت اين حرفها را بگوئيد
نسرين ابراهيمي
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
آقاي نوبخت منظور شما از اينکه اصلاحيه براي يارانه ها نمي گذاريد چيه شما که نميخواهيد حق عده اي پاي مال شود تازه تعداد انصرافي ها واقعي تر ميشود تازه چه کساني اشتباه کرده ضعيف ترين قشر جامه چون بلد نبوده آگاهي نداشته حتما" يک تجديد نظر بفرماييد
ارسال نظرات
آخرین اخبار