اصلاح موادی از قانون نظارت بر رفتار نمایندگان / شکایت‌هایی از سازمان برنامه به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده
خضریان در گفتگو با دانشجو خبر داد؛
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود طرح اصلاح موادی از قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در دستور کار قرار گرفت،
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
می خواستم بدونم سوال اقای خضریان از وزیر کار در مورد انتصاب اعضای ستاد روحانی در شرکتهای شستا چی شد و چرا شما از وزیر کار و وزیر اطلاعات سوال نمی کنید چطور اقایان محمد حسین رزقی و حسین نیکخواه اعضای ستاد روحانی ک ا محکومان فتنه و رزاقی از مخالفان دفن شهدای گمنام در دانشگاه امی کبیر بود با توجه به نداشتن سوابق مدیریتی و نظر منفی وزارت و عدم تایید صلاحیت مدیران عامل شرکتهای بزرگ نفتی شستا ایرانول و پاسارگاد شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟
جمهوری اسلامی تا کی قرار است افرادی را در سمت‌هایی مسئول کند که عملا ثابت کرده اند نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی و حتی دین مبین اسلام نه تنها اعتنایی نداشته بلکه مواضع مخالف هم گرفته اند؟
گروه سیاسی: جمهوری اسلامی تا کی قرار است افرادی را در سمت‌هایی مسئول کند که عملا ثابت کرده اند نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی و حتی دین مبین اسلام نه تنها اعتنایی نداشته بلکه مواضع مخالف هم گرفته اند؟ آیا آنهایی که در نظام مسئوليت رسیدگی به این امور را دارند، هنوز به این نتیجه نرسیده‌اند که چنین انتصاباتی، در نهایت ماهیت خودِ نظام را می‌زند؟ و مردم و جمهوری اسلامی، باهم در این عزل و نصب‌ها متضرر خواهند شد؟

چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟

به گزارش بولتن نیوز، هرچند متاسفانه برای این موضوع ناگوار مثال‌های مختلفی وجود دارد اما نمونه اخیر آن، مهندس محمد حسین رزاقی است که بعد از حدود هشت ماه حضور به عنوان سرپرست شرکت نفت ایرانول، اخیرا حکم نهایی را دریافت کرده و به عنوان مدیر عامل این شرکت بزرگ و معروف نفتی منصوب شده است. اما اهل اطلاع خبر دارند که این انتصاب تا حدود یک سال توسط وزارت اطلاعات تایید نمی‌شد. هرچند این انتقاد وارد است که چرا نهایتا این انتصاب تایید شد، اما بد نیست ببینیم چرا این انتصاب یکسال به تاخیر افتاد؟

داستان از این قرار است که سال‌ها پیش، وقتی مهندس رزاقی دانشجو بود، قرار شد در دانشگاهی که ایشان دانشجوی آنجا بودند،چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟ چند شهید گمنام را در محیط دانشگاه به خاک بسپارند. اگر بخاطر داشته باشید در آن مقطع، بعضی از دانشجویان و افراد به ظاهر روشنفکر حاضر در فضای دانشگاهی، با این اقدام مخالفت می‌کردند و سعی داشتند تا مانع از این اتفاق شوند. نکته قابل تامل اینجاست که مهندس رزاقی در زمان دانشجویی، یکی از لیدرهای این چنین جریاناتی بوده و جلوی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه را گرفته است.

به عبارت دیگر، در جمهوری اسلامی که برآمده از خون شهیدان بی‌شمار است، این روزها کسی در یکی از شرکت‌های دولتی بزرگ آن مسئولیت گرفته که در عمل ثابت کرده اعتقادی به شهادت نداشته و شهیدان این سرزمین را نه تنها تکریم نکرده که عملا به آنها توهین هم کرده است. واقعا چه چیزی این همه تعارض را بوجود می‌آورد؟





چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟

ای‌کاش حداقل یکی از این مدیر تازه انتصاب می‌پرسید اصلا خودت چطور می‌توانی بپذیری در جایگاهی حاضر شوی که با خون به دست آمده است؟ با خون شهید؟ همان شهیدانی که روزگاری مانع از حداقل احترام گذاری به آنها شدی؟ اگر اسم این کار منفعت طلبی نیست پس چیست؟

نمونه دیگر این افراد که از یکسو عملا ثابت کرده‌اند ارزشی برای ارزش‌های اسلامی و انقلابی قائل نبوده و از سوی دیگر دربه‌در دنبال گرفتن پست‌های مختلف و حساس‌تر هستند حامد شمس است. قبلا و به طور مفصل در مورد وی نوشته‌ایم، اما برای آنهایی که آن مطالب را نخوانده‌اند خلاصه بگویم که ایشان با وجود عرض ارادت به بانو مرجان خواننده مبتذل قبل از انقلابی که از وابستگان منافقین هم بود، و با وجود راه اندازی سایت شادمان که عملا دست به ترویج ارزش‌های غربی در حوزه سالمندان می‌کند، این روزها بر مسند روابط عمومی وزارت رفاه نشسته است.



چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟

فتنه گران در روز عاشورا 88

و یا «محمدرضا کبیری» رئیس ستاد جوانان روحانی که به‌ عنوان معاون تعاون وزارت کار مشغول است. وی هم از فعالان فتنه سال ۸۸ بوده و در نامه‌ای به رئیس‌جمهور‌ سابق آمریکا از وی برای تحریم ایران کمک خواسته بود. مانند حسین نیکخواه، زندانی سیاسی سال ۸۸ و از عناصر فعال فتنه که با لابی محمد کبیری، ژن خوب و معاون تعاون وزیر رفاه، در حال نشستن بر روی صندلی مدیرعامی نفت پاسارگاد است. این در حالیست که نیکخواه هیچگونه سابقه ای در صنعت نفت در هیچ سطحی نداشته و هم اکنون قرار است مدیرعامل بزرگترین تولید کننده قیر کشور شود! شرکتی که همیشه شائبه های مختلفی راجع به آن وجود داشته است. لازم به ذکر است ۲ سال پیش انتصاب نیکخواه بعنوان مدیرعامل یک شرکت روغنی بنام مارگارین که زیرمجموعه بانک ملی است هم حاشیه ساز شده بود چرا که او هیچ گونه سابقه ای در حوزه روغن هم نداشت و فاقد هرگونه سابقه مدیرعاملی بود.چرا باید کسی که احترامی به شهدا قائل نیست در این کشور مسئول شود؟

و نکته آخر. مسئولین محترم! اگر فردا روزی در این ناحیه گندی بالا آمد، صدای‌تان در نیاید. همه چیز شفاف است و جای هیچ اما و اگر و توجیهی در کار نیست. البته ان شاالله که چنین روزی نیاید و مهندس رزاقی، با خدمت صادقانه به مردم در این مسئولیت، کمی از آن گذشته را جبران کند.

مطالب مرتبط
از ارادت به مرجان تا شرخری به سبک نو
داوود کرمی؛ همه کار وزارت کار یا دلال پست و واردکننده خواننده؟
اقای شریعتمداری ! قطار ایرانول در حال خارج شدن از ریل هست دریابید/کاهش تولید و فروش مقداری ایرانول در سال جهش تولید
کاهش رشد تولید، فروش و درآمد ایرانول در سال 99 /به کجا چنین شتابان رزاقی
برچسب ها: ایرانول ، رزاقی ، نیکخواهگزارش خطا
پسندیدم0
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگانانتشار یافته: ۶در انتظار بررسی: ۰غیر قابل انتشار: ۷
محمود|France|۱۳۹۹/۰۶/۰۹ - ۲۲:۲۴00پاسخ
اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۳00پاسخ
سلام ضمن تشکر از رسانه شما که افشاگری کرد پیگیری کنید اقای .....دو تابعیتی هم هست در ضمن عضو دیگر هیات مدیره ایرانول اقای ا....... نیز هم دو تابعیتی هست هم خانمش ایران نیست و هم عضئ سیاسی حزب توسعه مکلی هست و به همین خاط عکسشو حتی در سایت ایرانول نذاشتن و از فعالان فتننه
ناشناس|United Kingdom|۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۳00پاسخ
متاسفانه شرکت نفت ایرانول جولانگاه فقته گران شده امیدوارم مسئولین گوش شنوا داشته باشن آقای شریعتمداری دست از حمایت بیجا بردارید
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۶:۴۴00پاسخ
ضمن عرض سلام و سپاس از مطلب دلسوزانه شما، لازم میدونم به عنوان کسی که از نزدیک وضعیت شرکت نفت ایرانول را دنبال می کنه اعلام کنم جناب آقای رزاقی و تیم همراه ایشان نه تنها خدمتی به شرکت مزبور نکردند بلکه باعث ایجاد شرایط بد روانی در بدنه پرسنلی و کاهش سود شرکت نیز شده اند. لذا استدعا دارم این موضوع هم بررسی شود.
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵00پاسخ
اینگونه انتصابات نه تنها توهین به شهدای والامقام این کشور است که بر خلاف بعضی ها، پا روی تمام آرزوهای خود درجوانی گذاشتن و برای حفظ جان و مال و ناموس و وطن جان عزیز خود را فدا کردند، بلکه توهین به مردم هم هست.چرا اینچنین افرادی را بر سرکار
می آورند که اصلا اعتقادی به شهدا و نظام ندارند؟
افراد دو تابعیتی که برای کشور دیگری قسم به وفاداری میخورند حتما به ایران و مردم شریف آن وفادار نخواهند بود و به زودی خواهید دید که اینچنین است همانطور که افراد مشابهی بسیاری را قبلا دیدیم.
والسلام
علی|Iran, Islamic Republic of|۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۳00پاسخ
من موندم اگه یک چنین فردی پست گرفته شما چرا مطرح کردید و کوتاه اومدید چرا مدیر مسئول یا سردبیرتان نامه سرگشاده به روسای جمهور و مجلس نمی نویسد چرا نظر نمایندگان را نمی گیرد و چرا به وزیر اولتیماتوم نمی دهد ک برکنار کند انتظار ملت مومن و بسیجیان برکناری ایشان هست و چرا شهدا گمنام اینقدرمظلومند مگه نماندگان مجلس با رای حامیان همین شهدای گمنام به
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار