قطع یارانه ۲۹ میلیون نفر ایرانی
٢٩ میلیون نفر از دریافت‌کنندگان یارانه باید از لیست حذف شوند. رییس دیوان محاسبات در نقدی تند به عملکرد بودجه‌ای دولت، حذف ٢٩ میلیون نفر از دریافت‌کنندگان یارانه را ضروری خواند.
تعداد نظرات: ۲
شهروند
Australia
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
طرح واریز یارانه درکشور از ابتدا اشتباه بود؟ متاسفانه آقای احمدی نژاد برای جذب آرای بیشتر برای خودش از ابزار رایانه استفاده کرد. حالا دولت هرماه برای تامین آن دچارمشکل است. حذف یارانه شهروندان از سوی دولت آشتباه بزرگتراست چون عین بی عدالتی است مگر کسی خودش انصراف دهد یا اینکه بطور کلی از سوی دولت این طرح لغو شود درغیر اینصورت با حذف یارانه هر نفراز شهروندان یک نفر به مخالفین نظام بطور عادی ناشی از دلخوری این افراد اضافه میشود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
تصمیم به واریز یارانه ها بصورت نقدی و به خود مردم درست بود چراکه وقتی دولت ها یارانه را با واسطه وزراتخانه ها و... به مردم میدادند باعث میشد که این وزارتخانه ها و نهاد ها بخش زیادی از آنرا صرف کارهای دیگر میکردند و تنها بخش کوچکی از ان به صورت غیر مستقیم به مردم میرسید یارانه ها مثل گلوله برفی بود که دست بدست میشد و دست آخر تکه کوچکی از ان بدست مردم میرسید / اما آنچه که مانع اجرای درست هدفمندی یارانه ها شد نبود سازو کار و سامانه مرجع برای شناسایی افراد پر درآمد بوده و هست البته مصلحت طلبی های انتخاباتی هم امروز مضافا باعث این امر شده است که دولت جرات نکند حتی یارانه برخی پر درآمد های شناسایی شده را قطع کند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار