سفرهای تفریحی هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش در دهه محرم
اگرچه دهه محرم برای ایرانیان؛ دهه عزاداری برای سالار شهیدان است اما هستند خانواده‌هایی که در این ایام، به مسافرت‌های تفریحی، شنا، جت اسکی و ... می‌روند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Sweden
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
گمان می کنید هاشمی نمی داند انتشار این خاطرات به ضرر خودش است؟ نه. او خوب می داند که این کارها او را در اذهان مردمی که شیفته شهید عاشورا هستند کوچک می کند. اما می داند که اینکارها باید گفته شود تا این حرمت شکسته شود و دیگران هم فکر کنند وقتی یک آخوند با سوابق انقلابی می تواند حتی در تاسوعا و عاشورا تفرح و تفرج کند چرا سایر مردم باید محروم باشند و آهنگها و برنامه های غم انگیز صدا و سیما را تحمل کنند؟ پس به هیچ وجه انتشار این خاطرات اشتباه هاشمی نیست بلکه عملی کاملا برنامه ریزی شده است و با مذاکره خواندن عاشورا یا خلع سلاح نیروهای نظامی کاملا هماهنگ است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
باسمه تعالی
شما که راحت با ابروی دیگران بازی می کنید ایا جوابی برای فردای قیامت دارید؟
گناهی که حرمت آن بالاتر از حرمت تخریب خانه خداست!
حفظ آبروي مسلمان
اسلام عزیز برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است تا آنجا که حق تعالی در قرآن کریم می‌فرماید:
پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که پرده‌اش را بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد، و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیّتش صدمه برساند(سوره حج آیه38).
پیامبر اکرم(ص) درباره اهمیت این موضوع می‌فرمایند: "همه چیز مسلمان، از مال، آبرو و خونش بر مسلمان دیگر حرام است. هرگاه مومن برادر دینی خود را متهم نماید، ایمان او آب می‌شود و از بین می‌رود همان طوری که نمک د
ارسال نظرات
captcha