اندیشکده شورای آتلانتیک: ژنرال قاسم سلیمانی در عراق پیروز می‌شود
رایان کراکر رئیس کارگروه ویژه آینده عراق در اندیشکده شورای آتلانتیک طی سخنانی مدعی شد: [سردار] سلیمانی فرمانده سپاه قدس، به دنبال رسیدن به آن چیزی است که ایران در دهه ۱۹۸۰ نتوانست به آن دست پیدا کند، یعنی پیروزی قطعی بر عراق به وسیله تجزیه آن.»
تعداد نظرات: ۴
الف رسول پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
تفکر تجزیه طلبی کشورهای اسلامی فقط و فقط خواسته دشمنان احمقی است که به این وسیله اهداف شومشان را اجرا میکنند وگرنه تمام سرداران و علمای اسلام بر اتحاد و یکپارچگی ممالک اسلامی می کوشند چون از اتحاد اسلامی واهمه دارند. سردار سلیمانی و هزاران سردار اسلام نمادی از وحدت و اقتدار اسلام هستند که همین خصلتشان لرزه بر اندام دشمنان می اندازد خداوند تمام سربازان و سرداران اسلام را حفظ کند و عاقبت بخیر گرداند.
بدرالدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
کل اگر طبیب بودی سر خویش دوا نمودی . در جامعه آمریکا فساد دولتی و سیاسی بیداد میکند هر ساله عده ای براساس نژاد پرستی به خاک و خون کشیده می شوند سران دولت و مجلس سنا برای راهیابی به راس قدرت با باندهای مالی صهیونیزم بده بستان میکنند و جنایت در کشورشون بیداد میکنه حالا این آقا و دولت مردان جانی تراز خودش می خواهد برای ریشه کنی فسادی که مورد درک غلط خودشون در عراق هستش به دولت و ملت عراق کمک کند واقعا که چقدر این آمریکاییها سادیسم دارند .
کاظم
Germany
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
آقا مواظب باشین با این تیتر زدن ؛ اونها میخان تمام تشنجهای منطقه و اوضاع نظامی نابسامان و احوال به اصطلاح دخالت نظامی را به نام ایران تموم کنن و نقشه شوم به کشورمان بکشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
این اندیشکده ها راازکجا پیدامیکنیدوچقدربرایشان هزینه میکنیدإ؟مگرامام نگفت تمام شرق وغرب باما دشمن هستندوهر
گاه دشمن تعربفی ازما کردبدانیدراه رابرای مملکت اشتباه میرویدوبرای اونها درست میروید
ارسال نظرات
captcha