چرا موتلفه از احمدی‌نژاد عبور کرد؟
حبیبی در نشست خبری مطرح کرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد گفت: نگاه ما به تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان با محوریت روحانیت است و معتقدیم که اصولگرایان در انتخابات مجلس باید با صدا و فهرستی واحد وارد شوند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
وقتی کسی به اینها باج نمی دهد اینها عبور می کنند عادت دارند خدا رحمت کند آقای عسگراولادی را
ناشناس
United States of America
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
میشه بفرمایند چند درصد از این اصلاح طلبان داخل به اسلام و اصول انقلاب و ولایت فقیه در عمل معتقدند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
اصلا تو شعور این راداری بفهمی فدائیان اسلام نه فدائیان یک مشت آدم دین فروش واسلام ستیز آمریکا پرست وشیطان دوست وهمزاد شیطان بزرگ *بنازم احمدی نژاد که چهار مرحله در سازمان ملل پدر آمریکا واسرائیل رادرآورد *بعد از امام خمینی ومقام معظم رهبری آزاده تر ومرد تر وشجاع تر از احمدی نژاد پیدا کن وسلام را به او برسان
نزدیک به اول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
نمی دانم چرا بعضی ها خیلی اصرار دارند در قسمت دیدگاه های سایت دانشجو اینطور وانمود کنند که همه دانشجویان مذهبی و انقلابی مدافع آقای احمدی نژاد هستند!!! این حرف این آقا که می گوید: " یکی از نکات مثبت احمدی نژاد این بود که وی با شعارهای انقلابی وارد عرصه شد اما زمانی که از آن شعارها عدول کرد حزب موتلفه نیز حمایت های خود را از وی پس گرفت" حرف همه ما است.
در واقع ما به هیچ کسی چک سفید امضاء نمی دهیم. هر کسی تا زمانی که در حرف و در عمل با انقلاب باشد و پیرو امر ولی فقیه زمان، ما هم مخلصش هستیم و هر کسی که ذره ای از این ملاک زاویه بگیرد ما هم دست از حمایت او بر می داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
قدرت طلبی اصول گرا و اصلاح طلب نداره، به خاطر منافع سیاسی و حزبی هم که شده باس با اصلاح طلبا معامله کنند و بگن اصلاح طلبا چه آدمای معتقد به اسلام و انقلابی هستند! واقعا که تف به این قدرت و سیاست!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار