روایت جدید جهانگیری از شکایت احمدی‌نژاد
جهانگیری: زمانی امام (ره) می‌فرمودند که هر کار کوچکی کردید موظفید به مردم بگویید تا مردم بدانند کارها انجام می‌شود. رسانه‌هایی که از دولت پول دریافت می‌کنند مهمترین وظیفه‌شان این است که عملکرد واقعی را اطلاع بدهند. چون ما به اندازه کافی دشمن در خارج داریم که تهدید می‌کنند و دیگر نیازی نیست که آنهایی که پول دولت به آنها تزریق می‌شود نقاط ضعف را عمده کنند.
تعداد نظرات: ۲
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
آقای جهانگیری! هنوز نفهمیده اید که اختلاف صهیونیست ها با 5+1 بر سر چیست؟ آن ها به چیزی جز نابودی ملت ایران رضایت نمی دهند همانطور که ملت ایران به چیزی جز نابودی اسرائیل رضایت نمی دهد. اما اعتدالیون ایران با اعتدالیون دولت آمریکا همنوا شده اند. زهی خیال باطل.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
این جمله آقای جهانگیری است : ( معاون اول رئیس جمهور افزود: توافق هسته‌ای کار بزرگی بود. اطلاعات تاریخی نشان نمی‌دهد که یک کشور به اصطلاح آنها جهان سومی مقابل چند قدرت جهانی بنشیند و در مورد موضوع مهمی گفت‌وگو کند. بالاخره ایران مقابل 6 کشور بزرگ دنیا گفت‌وگو کرد و ما از این مذاکره سربلند و موفق بیرون آمدیم. )
حالاجناب جهانگیری بفرمایید اگر دولت های قبل همت نمی کردند و تلاش نمی کردند شما بر سر چه چیزی می خواستید معامله کنید . پس بازهم خدا به احمدی نژاد بدهد که برای شما ارثی گذاشت تا آن را بفروشید و ....



ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار