هوای اصفهان به وضعیت هشدار رسید ولی خبری از تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس نیست/ سیاسی‌کاری منجر به بازی با سلامت مردم شده است +تصاویر
گزارشی ویژه از تناقض آمار محیط زیست با واقعیت؛
افزایش آلودگی در شهر اصفهان این روزها بیش از هرچیز مردم نصف جهان را آزار می‎دهد، هوای نصف جهان این روزها وضعیت چندان خوبی ندارد ولی کوچکترین اطلاع رسانی و یا اقدامی از سوی مسئولین در این رابطه صورت نگرفته است.
تعداد نظرات: ۲
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
سلام
عمده منشاء آلودگی هوای اصفهان کوره های آجر پزی مناطق بیابانی شرق آن می باشد. عدم صعود دود ناشی از احتراق پسماندهای نفتی مورد استفاده در کوره های آجرپزی موجب افزایش آلایندههای هوا در سطح زمین در مناطق شرقی اصفهان گردیده است.برودت بیشتر هوا در مناطق بیابانی باعث حرکت هوای سرد آلوده به سمت شهر که در طول شب نسبتا گرمتر از مناطق بیابانی می باشد می گردد.
با شروع فعالیت روزانه و افزایش تردد خودروها در معابر، انگشت اتهام آلودگی هوا به سمت خودروها و .. نشانه رفته و منشا اصلی به عمد و یا سهو مغفول واقع می گردد.
خواهشمندم مسئولین عزیز شهری در ساعات اولیه صبح(9-7) جهت مشاهده منشا آلودگی سوار بر بالگردی گردیده و با پرواز در مناطق شرقی و در ارتفاعی مناسب عینا مشاهدات مرا مشاهده نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
استاندار قبلی آقای ذاکر برای جلوگیری از تشدید الودگی مدارس وادارات را تعطیل میکرد واین کار خیلی خوب وتاثیر گذار بود اما این استاندار چرا این کار را نمیکنه؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار