جزئیات سیستم فیلترینگ هوشمند/ راه‌کاری برای عدم کاهش سرعت اینترنت با فیلترینگ جدید
معاون سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد
معاون زیرساخت سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سیستم فیلترینگ فعلی کارآیی کافی را در فضای اینترنتی کشور ندارد، گفت: در حال حاضر سیستم فیلترینگ هوشمند طراحی شده است که قابلیت به بهره برداری رسیدن کامل را دارد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Spain
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
این چه جور فیلترینگی هست؟ خوب شماها که دارید دیتا وروردی رو پردازش می کنید چرا بجای این طرح مسخره نمیایید همون اول مثبت یا منفی بودن ترافیک رو مشخص کنید؟ فکر کن اون ترافیک مربوط به یک ویورس باشه اون وقت شما می خواهید برایه بار اول بهش اجازه ورود بدید؟؟ خوب اون ویروسم با تنها یک ورود خودش رو تکثیر می کنه و کل شبکه شما رو از بین می بره. این دقیقا مشکل طراحیه.
یک پیشنهاد هم داشتم. برایه اتصال تمام درگاه های ورودی از تکنیک open flow می تونید استفاده کنید. این تکنیک رو گوگل تازه داره در شبکه داخلیش استفاده می کنه. بمی تونید سخت افزار مورد نظرتونم از NetFPGA استفاده کنید. یک از اولین سخت افزار های اپن سورس دنیاست که توسط دانشگاه استنفرد طراحی شده. قیمت هر بورد که توانایی پردازش ۴۰ مگ اطلاعات رو د
s
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
بسم حق
با عرض سلام و خسته نباشید، خیلی از مطالعه این خبر خوشحال شدم. ان شاء الله ترتیبی اتخاذ شود تا مسئولین هرچه سریعتر زیرساختهای لازم برای پیاده سازی این طرح را فراهم و آن را در ابعاد گسترده اجرایی کنند. واقعاً از دیدن برخی تصاویر و محتوای سایتها انسان شرمنده می شود، علی الخصوص که متأسفانه امروزه کودکان و نوجوانان هم به اینترنت دسترسی دارند و خانواده ها نیز در اکثر اوقات عملاً نمی توانند جلوی آنها را بگیرند.
واقعاً متشکرم، این "فیلترینگ هوشمند" برای اینگونه موارد یک نیاز اساسی محسوب می شود.
ارسال نظرات
captcha