مطالبه دانشجویان خوارزمی از رئیس جمهور / چرا ایستگاه مترو به این دانشگاه اختصاص نیافت
در نامه‌ای مطرح شد
تشکل‌های دانشجویی دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور نسبت به بی توجهی دولت نسبت به اختصاص ایستگاه مترو به این دانشگاه واکنش نشان دادند.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
واقعا متاسفم بعد از اینهمه وعده وعید واستفاده از زمین های دانشگاه حالا میگین صرفه اقتصادی نداره
واقعا مسئولین مربوطه صرفه رو توی پول می بینند یعنی حدود 2000 پرسنل ماموت که اولا در آمد دارند و ثانیا اکثرشون از این خط استفاده نمی کنند از ما دانشجو هاییی که در آمدی نداریم و تعدادمون به مراتب بیشتر هست و از همه مهم تر آینده نزدیک جامعه رو میسازیم مهمترند!!!! واقعا معنی صرفه چیه!!؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سال 1394 برای دانشگاه خوارزمی واحد کرج در شهرداری کرج بودجه در خصوص سیستم حمل و نقل هوشمند دانشجویی قرار بود تصویب شود تا یک سیستم حمل و نقل اختصاصی از تهران به مقصد دانشگاه ایجاد گردد ، این سیستم حمل و نقل برای دو ترم توسط دانشگاه خوارزمی و بودجه بخش خصوصی تامین شد ،از مسئولین شهرداری و شورای شهر کرج برای توسعه آن درخواست مساعدت شد ولی مسئولین وقت به بهانه اینکه میخواهیم برای دانشگاه خوارزمی ایستگاه مترو بزنیم زیر بار اختصاص این بودجه نرفتند و گفتند که این یک هزینه اضافه است! اکنون نه ایستگاه مترویی به این دانشگاه اختصاص یافته و نه سیستم حمل و نقل دانشجویی شکل گرفته .باید پرسید پس بودجه مذکور کجا خرج شده ؟!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار