تعطیلی دانشکده نفت حربه مسئولان برای خاموش کردن صدای دانشجویان است/ آب و برق و گاز هم قطع شود دانشکده را ترک نخواهیم کرد
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت:
دانشجویان دانشکده صنعت نفت با صدور بیانیه‌ای در خصوص تعطیلی این دانشکده از سوی مسئولان اعلام کردند: این آخرین حربه مسئولان امر در جهت خاموش کردن صدای دانشجویان در آستانه روز دانشجو است.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
بنظر می رسه حق با بچه های دانشگاه نفت باشه. خلاصه ماها که فارغ التحصیل دانشگاه نفت نیستیم هم هر کدوم به نوعی گرفتار شغل هستیم. ولی دروغ چرا؟ الان که وزارت نفت غیر از بچه های دانشگاه نفت، به فارغ التحصیلانِ سایر دانشگاه ها هم اجازه ی شرکت در آزمون رو داده، خیلی خوشحالم. چون این اقدام وزارت نفت، شده بود عین وزارت آموزش و پروش که فقط از فارغ التحصیلانِ دانشگاه تربیت معلم، استخدام میکرد. ولی الان خیلی خوبه که آزمون میذاره و سایر رشته ها رو هم جذب میکنه. ولی خب یه جوری نشه که شماها که با این هدف دانشگاه صنعت نفت رو انتخاب کردید، بیکار بمونید. اصلا یه وضعیه! نه میشه گفت فقط بچه های دانشگاه نفت حق شرکت در آزمون استخدامی رو دارن، چون اونوقت بقیه فارغ التحصیلا چی؟ نه میشه گفت نباید به فریاد بچه های دانشگاه نفت رسید، چون اینا اساسا با همین هدف این دانشگاه رو انتخاب کردن و حقشون نیست بیکار بمونن. کاش تو این مملکت وضعیت اشتغال مناسب بود و همه بچه ها می تونستن برن سرکار.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار