برخورد مسئولان در برابر مطالبات دانشجویان تهدید بود و بس!
دانشجوی معترض دانشگاه خلیج فارس بوشهر:
دانشجوی معترض دانشگاه خلیج فارس گفت: امکانات خوابگاهی دانشگاه در حد افتضاح است و برخورد مسئولان نیز در برابر مطالبات دانشجویان تهدید است.
تعداد نظرات: ۴
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
بابا اینا که چیزی نیست. اگر بخواین بدبختی های این سه سال دانشجویی مون توی این دانشگاه رو بگیم که یه کتاب باید نوشت. کاش فقط اینا بود.
بابا جان ما هنوز توی اینترنت ساده دانشگاه موندیم. اینترنتی که نصف سال قطعه نصف دیگه ش انقد سرعتش پایینه که فقط برای اعصاب خوردی خوبه. و تا دلتون بخواد اوضاع قمر در عقربه.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
در مورد وضعیت بهداشت خوابگاه که باید گفت مایه تأسفه، حمام نظافت نمیشه، از هر ده حمام یکی دوش داره، سرویس بهداشتی هر طبقه اونقدر فجیعه که امکان استفاده نداره...

بطور خلاصه وضعیت خوابگاه به گونه ای هست که هیچکدام از مسئولین یک شب حاضر نخواهند بود در این خوابگاه سکونت داشته باشه.
از لحاظ ظرفیت خوابگاه، با وجود کمبود ظرفیت دانشگاه اقدام به جذب دانشجوهای بیشتر و تاسیس رشته‌های جدید کرده که متاسفانه با کمبود شدید خوابگاه و اعتراض دانشجوها همراه بوده... تا جایی‌که با وجود مخالفت دانشجویان ارشد، تعداد زیادی از دانشجوهای کارشناسی رو به خوابگاه ارشدها فرستادن، این موضوع بی نظمی و سر و صدای بیش از حدی در خوابگاه بوجود آورده... درحال حاضر در هر اتاق دانشجویان ارشد دو تا سه دانشجوی کارشناسی وجود دارد.
م ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
من ورودی امسال هستم. رفتم برای ثبت نام خوابگاه بعد از اینکه همون روز پول خوابگاه رو ازمون گرفتن تا مجوز خوابگاه رو بدن و این قضیه باعث شد 3 ساعت توی صف باشیم و لحن بسیار توهین امیز مسئول های ثبت نام کننده رو بشنویم، رفتیم خوابگاه. با یه جایی مواجه شدم که بخدا پشیمون شدم چرا اینجا رو انتخاب کردم. من رتبم جوری بود که بخدا میتونستم دانشگاه های خوبم قبول بشم.به خاطر نزدیکی اینجا رو امتخاب کردم. الان به شدت پشیمونم.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
کاملا درست و صحیح هست. تابستان ها هم برای کاهش نیروی خدماتی و هزینه هاشون دانشجو هارو به خابگاه با امکانات در حد دشت کویر می فرستند. جای این کارها یک خابگاه چند طبقه منسجم و مرتب و در شان یک انسان نمی سازند. معلوم نیست درآمد ها و بودجه دانشگاه صرف کجا میشه. اگر هم که درآمد و بودجه ندارند به چه حقی این همه دانشجو میگیرید، کاش خبر رسانی ها تصاویر واضحی از وضعیت زندگی دانشجو ها ارایه می کردن تا دانش آموزان و والدین بدانند حتی اگر فرزاندانشان به کار آزاد و کارگری بپردازند باتر از دانشجو شدن در چنین شرایط زندگی هستش. ما فقط و فقط مجبوووووووووووورررریم مجبوووووووووووررررر! وگرنه نه دوس داریم تو خرابه ها درس بخونیم نه تو خرابه و آشغال دونی بخوابیم نه با استاد های بی منطق وسط اون گرمای بوشهر سر و کله بزنیم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار