آزمون استخدامی برای جذب ۱۱هزار نفر در دستگاه‌های کشور
رئیس سازمان ادارى استخدامى گفت: از ۲۹ خرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامى برای حدود ۱۱ هزار نفر در دستگاه‌ها آغاز می‌شود.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
با تفکیک شدن مثلا وزارت ورزش و جوانان به سازمان جوانان و وزارت ورزش ، آیا بودجه اختصاص یافته به این وزارت خانه هم بین آنها تقسیم خواهد شد یا ردیف بودجه جداگانه برای آنها درنظر گرفته خواهد شد ؟ آیا بودجه کشور در سال های آتی و یا بعد از تفکیک این سه وزارتخانه افزایش نمی یابد؟ قطعا افزایش خواهد یافت چون نیروی کار آنها افزایش پیدا خواهد کرد و این خود دلیل بزرگتر شدن دولت و اشتباه بودن تفکیک آنهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
طبق قانون (قانون خدمات کشوری)، نباید برای دهه شصتی ها فرصت آخر باشه. چارَش هم درخواست افزایش سن به دستگاههاییه که سقف سنی رو بصورت خودجوش پایین آوردن. بنابراین اگر برای دستگاهی میخواید ثبت نام کنید که بدلیل کاهش سقف، اجازه ی ثبت نام ندارید، درخواست افزایش رو به دستگاه مربوطه ی محترم ارسال کنید. انشاالله که رسیدگی میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
سلام و خداقوت، خواهشا بسیجی وار، به فکر اشتغال بچه های دهه ی شصت باشید. ما دهه شصتی ها همه رقمه مظلوم هستیم، نه سر پیازیم نه ته پیاز. چون موقع درس، به سختی درس خوندیم و حالا که وقته درو کردنه این همه تلاشه، کار در کار نیست. قسمت بدتر قضیه آنجاست که این آزمونای استخدامی، شرطی که واسه سن داوطلبا میذارن، طبق قانون خدمات کشوری، حداقل 20 و حداکثر چهل سال نیست و دلبخواه میگن حداکثر تا 32 استخدام می کنیم. و کسی که فقط سی سال و 1 ماه داره نمیتونه ثبت نام کنه. تازه، بعضی از ادارات مثل تامین اجتماعی میگن شرطش 28 سال هست. چرا؟ خواهشا به فریاد ما برسید. خدا خیرتون بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
خبرنگارها موقع ثبت نامِ کاندیداهای ریاست جمهوری از کاندیداها می پرسیدن آیا قول میدید در هر شرایطی در حرف و عمل به قانون پایبند باشید؟ و همه کاندیداها گفتن بله ما برای اجرای قانون آمده ایم. حالا سوال بنده اینه که این رؤسای جمهور، چرا به قانون خدمات کشوری که میگه شرط سنی آزمونهای استخدامی حداقل بیست سال و حداکثر چهل سال هست عمل نمی کنن؟سوال ما بچه های دهه شصتی از رئیس جمهور اینه که چرا به قانون خدمات کشوری پایبند نیست؟ شما به عنوان رسانه چرا تا حالا حتی برای یک بار این دغدغه ی بحق رو مطالبه نکردید؟ چرا صدای ما به هیچ کس نمی رسه؟ ما دهه شصتی ها در سختی اما به بهترین کیفیت،درس خوندیم و الان که زمانه درو کردنه این همه تلاشه، با ظلمی به اسم محدودیت سنی مواجه ایم.لطف به خاطر خدا پیگیر این ظلم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
وای خواهشا این دفه دیگه شرط سنی رو تو دفترچه سی نزن. آخه لیسانس دهه شصتی چرا نباید بتونه تا سی و پنج اجازه ی شرکت در آزمون رو داشته باشه؟ چرا جوونا رو از دور رقابت خارج می کنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
در قانون خدمات کشوری صراحتا گفته حداقل سنی 20 سال و حداکثر 40 سال. ضمنا، خیلی از بچه ها مثلا 30 سال و یک ماه دارن! ولی چون از بس سقف سنی پائین اومده، مجاز نیستن در آزمون استخدامی ثبت نام کنن.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار