بررسی هرچه سریع‌تر پرونده فریدون خواسته نمایندگان است/ قوه‌قضائیه رسیدگی را از دانه درشت‌ها شروع کند
کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
عضو فراکسیون ولایی گفت: باوجود پیگیری نمایندگان برای مشخص شدن مسئله فساد مالی فریدون، چرا دستگاه قضا تعلل می کند؟! ما خواستار رعایت عدالت از سوی قوه قضاییه هستیم.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سحنگوی قوه قضاییه درباره حسین فریدون گفت : تا زمانی که اتهامی متوجه کسی نباشد نمی توان او را مورد تعقیب قرار داد!

حالا هی تیتر بزنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
این مجلس اگه قدرت داشت وزیر راه را استیضاح میکرد نه اینکه هی به عقب بندازند تا آبها از آسیاب بیفتد و به فراموشی سپرده شود. نه اینکه آن ساعت اولیه برخورد قطار و اتفاقات دیگر که گفتند فوری برخورد می کنیم و نه اینکه حالا داره این حادثه ی غم انگیر به فراموشی سپرده شود. پس کاری که نمایندگاه باید انجام میداند انجام نداده اند از دیگران توقع نداشته باشید. شما اگه قاطع عمل میکردید آنموقع میشود از دیگران برخورد قاطع را انتظار داشت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
باسلام بر دلسوزان مردم. یعنی ان نمایندگانی که حرف دل مردم را بیان می کنند. چرا نمایندگان قویه قضاییه می روند بر سر قبر امام امت امامی که از حق خود گذشت تا انقلاب به نقطه ای برسد که مردم مزه عدالت اجتماعی که برای همه است را بچشند. درود بر ان امام امت درود. بشینید حق را اجرا کنید از که می ترسید ما ادعا می کنیم استکبار جهانی اگر یک چشم چپ بخواهد به خاک ایران کند ان را شکست خواهیم داد. پس چطور می شود که از یک فرد که توانی ندارد بررسی های لازم را انجام نمی دهید تا مردم ببینند که ایا این افراد ایا گناهی انجام داده اند یا شایعه است ما از زحمات انقلابی مسولین قوه قضاییه تشکر می کنیم. دهه فجر مبارک.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
ما مردم هم دقیقا پیگیر هستیم که قوه قضائیه رفتارش با دانه درشت ها به چه طریقی است.شما مسئولین مسئول دیدگاه مردم به انقلاب و اسلام هستید!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار