دو زن دیگر اعلام کردند توسط ترامپ مورد تعرض قرار گرفته‌اند
یک هفته پس از انتشار فیلم اظهارات رکیک ترامپ، ادعاهای تازه‌ای در مورد وی منتشر شده که سلامت اخلاقی وی را بیش از پیش زیر سوال می‌برد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
هر کدام از نامزدهای امریکا هم که رییس جمهور شود فرقی برای ما نمیکند / سیاست امریکا عوض نشده و نمیشود ، دشمنی آنها با ایران و مقاومت در منطقه عوض نمیشود حمایت های همه جانبه او از اسراییل غاصب تمام نمیشود/ اینکه بعضی در داخل میگویند اگر ترامپ رییس جمهور شود جنگی علیه ایران ترتیب خواهد داد سخن غیر عاقلانه و ناپخته ای است چراکه اولا در طول 36 سال از انقلاب اسلامی با وجود قدرت بازدارنده ایران جرأت نکرده چنین غلطی بکند ثانیا با توجه به هزینه های عظیم مالی و جانی که امریکا و متحدانش در جنگ افغانستان و عراق و.. متحمل شده اند و به نتیجه دلخواه خودشان هم نرسیده اند، دیگر حاضر نیستند شکستی دیگر را تجربه کنند ثالثا از جنگ های نیابتی هم نتیجه دلخواه آنها حاصل نشده و همینطور دارند تلفات میدهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
افرین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
فرق بین ترامپ و کلینتون دقیقا فرق بین بوش و اوباماست. بوش خیلی ایران رو تهدید میکرد. ولی هیچ کاری نکرد.در عوض اوباما خیلی حساب شده تر عمل کرد و تحریم هایی علیه ایران وضع کرد که خیلی ها رو به وادادگی دچار کرد و نتیجش شد برجام ننگین. ترامپ اگه بیاد به نفع ایران میشه. چون سواد سیاسی نداره راحت تر میشه با پنبه سرشو برید اما کلینتون خیلی زیرکه. اما من با توجه به یه سری شرایط و تجربه هایی مطمئنم که کلینتون در میاد. و کارمون یکم سخت میشه(واقعا جهادی باید کار کنیم و حواسمون به حیله هاش باشه)
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار