توضیحات بروجردی درباره بررسی مسابقه فوتبال با کره جنوبی در شورای امنیت کشور
در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو مطرح شد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر آن شد که بازی فوتبال روز سه شنبه با حفظ حرمت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و در فضایی عاشورایی برگزار شود.
تعداد نظرات: ۹
فوتبال اولویت بالاتر از تاسوعا؟
Germany
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
در صورت برگزاری این بازی شاهد فریاد هیهات من الذله و شعارهای عاشورایی از استادیوم باشیم؟ خب، ببینیم و تعریف کنیم. آقای مطهری که متعقدند که نباید جلوی شادی مردم را گرفت. ایشان اعتراض آیت الله یزدی را به قرون وسطی ارتباط می دهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
که هر چیزی بجای خویش نیکوست
ناشناس
Germany
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
روز تاسوعا، وقت بازی و فوتبال است؟
ناشناس
Germany
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
وقتی در روز تاسوعا آیت الله این مملکت بجای عزاداری، در دریاچه سد لتیان آبتنی می کند، چرا بقیه مردم بجای برگزاری مراسم عزاداری، به دیدن مسابقه فوتبال نروند؟ انصافا این چه نوع دینی است که در آن آبتنی و بازی فوتبال هم جزو مراسم عزاداری محسوب می شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
اصلا این بازی میتونه فرصت مناسبی برای بزرگداشت و شناخت حضرت حسین به جهان باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
تا کی از دین بعنوان چماق میشود استفاده کرد و کاستی ها و عدم مدیریت را میتوان مخفی نمود
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
هدف از اینگونه حرکت های برنامه ریزی شده (کنسرت های مشهد و قم و مراسم حافضیه شیراز حضور جنتی در مراسم آنچنانی و حضور فاءزه هاشمی درمراسم بهایی ها و....................) دقیقا قداست زدایی از مذهب را دنبال می کند ، دراروپا با مسیحیت هم کردند تا نتیجه آن شد بی تفاوتی حتی پاپ به هرگونه توهین نسبت به مذاهب مسیحی و حتی حضرت مسیح (ع) کاملا مشهود است که اشرافیت درایران دقیقا برای رسیدن به اهداف نا صواب جاهایی را هدف قرار داده است که به لحاظ فرهنگ شیعی دارای قداست خاص در بین اقشار تاثیر گذار است .
ح
Germany
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
این کارها قبح شکنی است. اون کسی که این تاریخ مسابقه را انداخته و طرف ایرانی هم قاعدتا می دانسته ،می فهمیده دارد چکار می کند. شب عاشورا می فهمید یعنی چی؟ شب عاشورایی که امام حسین (ع) به حضرت عباس (ع) فرمودند برادر از این ها امشب را مهلت بگیر می خواهم نماز بخوانم و عبادت کنم، جوان های ما در جایی جمع شده اند ولی حواسشان جای دیگر است. فردا اگر داور زن گذاشتند چون نپذیرفتنش تبعات هولناک و خانمان برانداز !!!برایمان دارد می پذیریم. اگر فردا شب قدر مسابقه گذاشتند خوب مردم بروند توی استادیوم قرآن سر بگیرند! شما که با حریف صهیونیستی روبرو نمی شوید و آن را ترک می کنید چرا این جا استانداردتان عوض می شود؟! چرا نمی فهمید دارید عظمت مراسم محرم و تاسوعا و عاشورا و مقدسات مذهبی را شل می کنید! کجا می روید؟!
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
من درباره این بازی یک سوال دارم که برام حل نشده. اگر کسی میدونه جواب بده تا من هم بفهمم. چطور ما وقتی در مسابقات مقابل حریف اسراییلی قرار میگیریم حاضریم ببازیم ولی بازی نکنیم، خب اینجا هم به احترام امام حسین بازی نکنیم و ببازیم. مگر چی میشه؟! لطفا منتشر کنید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار