از نیویورک تا ملبورن/ دانشجویان آن طرف آبی چگونه کار می‌کنند؟
گزارش/ پرونده کار و کارآفرینی-۲
فرهنگ کار و تلاش از جمله ویژگی‌های غربی‌ها است که ظاهراً نه ما علاقه‌ای به شناخت آن داشته‌ایم و نه آنها برای تبلیغ آن هزینه‌ای می‌کنند. سیاستمداران غربی طبیعتاً علاقه‌ای به گسترش این فرهنگ ندارند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
عالی بود ای کاش فرهنگ کار و استقلال اقتصادی بچه های ما به نحوی که در چها چوب دین باشه تغییر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
در ايران با اينهمه نفت و معدن براي پدر خانواده كار نيست چه رسد به بچه. بچه هاي حاجي كه با ماشين ميرن دوردور و......و بچه هاي ما در شهرستان از بي كاري افسرده شدن اونجا كارواش و كارسوني انقدري ميدن كه طرف پس انداز كنه و باهاش برن دانشگاه در اينجا انجور كارهها حتي شكم را هم سير نمي كننددر كره جنوبي كسي كه اختلاس يا كلاهبراري ار بيت المال مي كنه را با تير زدهوايي اعدام مي كنند يا ميدن سك بخورد ولي در اينجا چند وقتي در زندان در باز مثل آقاي رحيمي نگهداري مي شه كه عروسي دخترش حضور داشته باشه و به كارهاش سروسامان بده .و................... شما را به خدا مقايسه نكنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
تهران را نمی دونم ولی در روستاها و شهرهای کوچک فرزندان هم کار می کنند ولی با این همه تبعیضی که در جامعه وجود دارد انها هم بی انگیزه می شوند مثلا طرف حق اوقات فراغت بچه هایش در فیش حقوقی بیشتر از حق وحقوق یک کار گر می شود درایران کارگر یعنی فقیر ترین قشر جامعه وبی سواد ولی کسی که حقوق ماهیانه دولتی اش می شود اندازه حقوق ماهیانه 80 الی100 کارگر می شود ذخیره انقلاب جمع کنین با دیواری کوتاه تر از مردم گیرتون نمی اید (امیدوارم این کامنت را منتشر کنید)
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
ما کجا و اینا کجا ....
تا وقتی که مسولان ما فقط به فکر پرکردن جیب خودشون هستند و هیچ خلاقیتی در کارشان دیده نمیشه و دیکته ای دارن کار میکنند وضع از اینی که هست بدتر هم میشه.
تاکی ما میخواهیم شاهد اختلاس ها و دزدی های این ها باشیم بسه دیگه به خدا بسه ...
تا کی میخواهیم دانشجوی نخبه رو شوتش کنیم اونور و آدم بیسواد رو بزاریم تو پست مدیریت و دوباره از ملت بچاپه و هی بگه به من چه...
تا کی میخواهیم با شعار زندگی کنیم ... پس کی وقت عمل میرسه...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار