اگر جوانان فن و حرفه‌ بیاموزند، کار ایجاد خواهد شد
لاریجانی در مجمع خادمان و خیرین درمان و سلامت استان قم:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای اداره امور خدماتی از ظرفیت مردمی بهتر استفاده شود و اینکه خیرین در بخش‌هایی مانند سلامت و درمان کمک می‌کنند موجب می‌شود انگیزه دولتی‌ها افزایش یابد.
تعداد نظرات: ۴
جویای کار!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
آقای لاریجانی دلت خوشه؟
مثال میزنم برات.
وزارت علوم سال های ساله که کارشناسی مهندسی راهسازی را که زیر مجموعه عمران و از گرایش های عمران هست را به دانشگاه ها اضافه کرده!جالبه به اطلاعتون برسونم که این رشته فقط وقت جوونای مملکت را پر کرده و چند سال عمرشون را بر باد فنا گذاشته.کاملا هم فنی و مهندسی هستش و تئوریسینی نیست.
شعار دادن قشنگه جناب لاریجانی ولی الان هیچ سازمان استخدامی ، و در هیچ آزمون استخدامی و حتی هیچ شرکت خصوصی این رشته را به رسمت نمیشناسه.
این رشته تحصیلی که از گرایش های عمران هست در دانشگاه های دولتی ارائه میشه ولی حتی خود دولت و دستگاه های دولتی قبولش ندارند.
فن داشتن اصلا ملاک نیست جناب لاریجانی.پارت داشتن ملاک است
حسین1992
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
این سئوال رو از لاریجانی باید پرسید که: آیا این نظام آموزشی که 16سال از بهترین زمان دوران زندگی مارو گرفت هیچ برنامه ای تو این زمینه نداشته که حالا میاید میگید باید فن ورز باشند؟ یعنی اینقدر بی برنامگی در سیستم آموزشی کشور هست که حالا بعد از سه نسل به این نتیجه رسیدید که این سیستم برای رونق اقتصادی کشور جوابگو نیست و بیشتر وقت تلف کردنه؟ منم مهندس برق قدرت هستم و در محل کارم با یه سیکل از نظر موقعیت شغلی برابری دارم و استخدام شدن هم که خود آقای لاریجانی در جریان هستند که چه خبره وبعد هم این رویه جدید استخدامی به ما میگه برو چند سال کارگری(سیمبانی رو تیر 14متری که از نظر من عیب نیست ولی خیلی مارو مسخره میکنند) بعد بیا تا بتونی با بقیه تو مصاحبه رقابت کنی!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
آقای لاریجانی، این حرفا به کنار و درست. فرزندان خودت آیا حاضرن بدون تکیه به پدر و از صفر کاری رو شروع کنن و سرمایه هم نداشته باشن و برن وام با سودهای آنچنانی بگیرن و ریسک کنن؟؟؟ هر چی مسئول توی مملکت داریم که میگن جوونا فقط دنبال میز هستن (که انصافا اینطور هم نیست) وقتی آمارشون رو درمیاریم بچه هاشون همه کار اداری دارن یا صاحب شرکت های بزرگ.
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
اگه راست میگویید برای جوانانی که فعلا چندین حرفه آموخته اند کار ایجاد کنید .......
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار