توهین کری به ظریف
جان کری وزیر خارجه آمریکا در دیدار با کارکنان سفارت کشورش در اتریش ضمن توهین به محمدجواد ظریف همتای ایرانی‌اش، مدعی شد که ایالات متحده توانسته ظریف را شکست داده و آنچه که می‌خواستند از او گرفتند.
تعداد نظرات: ۷
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
درست حرفش سنگین بوده اما واقعیتا گفته ! توهینی نکرده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اره واقعیت همیشه تلخه مخصوصا وقتی که از زبان دشمن می شنویم
aaa
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
این سخنان مصرف داخلی داشته و رنگ و بوی انتخابات می دهد. کنگره رقیبی برای دولت اوباما بوده و همیشه به دست و پای کری پیچیده اند.شاید بنوعی میخواهد القا کند که پیروز میدان هستند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
واقعا بچه اید این چه نوع صحبت کردن است به قول قدیمی ها سگ از دور عوعو میکند .در ضمن در کجا دیده اید دشمن که رودررو قرار دارد از خود تعریف نکند واز رقیب تعریف کند .یا خودتان را به خواب زدیدیا مردم را...... میدانید
منتظر
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
خیلی تعطیلی داداش
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
یک ضرب المثلی هست که می گوید اب که از سر گذشت چه یک پله چه چند پله خفت هم همینطور ،برای افرادی که براشون مهم نیست چه یکبار جه چندبار ؛ولی حقیقتا بهش میاد خفت وتاریخ همه چیز را مشخص می کند چطور ایران را فروخته وانرژی هسته ای را نابود کرد با ان صالحی دانشمند جاهل........
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
شاید از دولت حسن روحانی خوشمون نیاد؛ شاید از عملکرد آقای ظریف در جریان مذاکرات راضی نباشیم؛ شاید به برجام نقد داشته باشیم ولی هیچ کدوم از این موارد به این معنی نیست که حرف کسی مثل جان کری برامون سندیت داشته باشه! اگر ما به آقای ظریف نقدی داریم به خودمون و آقای ظریف مربوطه لازم نیست جان کری دایه مهربانتر از مادر بشه!
ارسال نظرات
captcha