«کنسرت»، «اردوی مختلط»، «تجمع و تحصن» و دیگر هیچ!
همه حواشی دانشگاه در ۹۴
حال و هوای دانشگاه‌ها در سال ۹۴ با چندین حاشیه پر سر و صدا همراه بود که گمان می‌رود بعضی از آنها با وجود قول مسئولین برای پیگیری و حل ماجرا در سال تحصیلی جدید نیز ادامه داشته باشد.
تعداد نظرات: ۷
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
اردوی با حضور دانشجوهای دختر و پسر هیچ اشکالی نداره. اگه به شما باشه پیاده روها هم باید زنونه مردونه بشه چون مردم به صورت مختلط در آنجا حضور دارند. بعضی ها ذهنشون مریضه همه رو مذیض فرض میکنن. الیته سوی کلامم مربوط به یه اقلیت یک درصدی از مردم عزیز ایرانه. ایران جای این تفکرات متحجرانه و داعشی طالبانی نیست. جامعه محل حضور تاثیرگذار زنان و مردان است. زن و مرد در حقوقشون هیچ تفاوتی با هم ندارن. تنها اختلاف این دو جنس در حالات روحی و رفتاریشونه. وگرنه از لحاظ عقلی این دو هیچ مزیتی نسبت به هم ندارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
کسانی که مشکلات روحی و البته اخلاقی دارند معمولا خودشونو با توجیهاتی مثل اون چیزی که شما گفتی سرگرم میکنند. یه فکری به حال خودت بکن.
ه.مغاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
معنی حضور تاثیر گذارم فهمیدیم!!
تحجر یعنی اینکه تا یه چیزی رو متذکر شیم ،هزارتا چیزی که اصلا منظور ما نبوده رو بهمون نسبت بدن و اغراق های فضایی بکنن!یعنی دهنو باز کنن و طرفو جوری مورد عنایت قرار بدن که دیگه بار بعد هیچ انتقادی نکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
جملات به ظاهر عاقلانه شما شبیه همان توجیهات نفس اماره است، زیبا و شیک و چرند!!!(مغلطه:اردوی مختلط و بازی و شکستن حریمها هیچ شباهتی به رفت و آمد انسانها در خیابان و جامعه ندارد و ایضا هیچ ربطی به حق و حقوق و تفاوت های دو جنس مخالف ندارد....!!!)
اون حسی که در اردوی مختلط به شما دست داد شادی زود گذری بوده که اثرات مخربش را بعدها خواهید دید..
به شما پیشنهاد میکنم زودتر ازدواج کنید و شر شیطون رو از خودتون کم کنید..
مراقب پاکی و انسانیت مان باشیم هم پسرها و هم دخترها..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
شما چی میدونید از وضعیت دانشگاه ..... عادت کردید بجای امربه معروف و نهی از منکر فقط نهی کنید... کجای فضای این کشور برای جوانان مناسب است ! تفریح ... ازدواج یا ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
چه جالب حالا چون فضای دانشگاه مناسب نیست هرکی هر غلطی دلش خواست میتونه بکنه ؟؟؟؟؟!!!!!!
دوست عزیز واقعا طرز تفکرت تو حلقم. شبیه تروریست های داعشی هست اونا هم میگن چون جنگ و ما نمیتونیم به راحتی غریزه جنسی خودمون رو کنترل کنیم هر کاری میتونیم بکنیم تا خالی بشه. فکر کردی به این موضوع ؟؟؟
والا اگه شماها مشکل دارید مایم دقیقا همون مشکلات رو داریم ! به این موضوع هم فکر کردی ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
اون گاگولی که دانشگاهو با استریپ کلاب اشتباه میگیره بهتره اصلا دانشگاه نیاد
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار