ترکیه دیگر به فکر جنگ نیست
با قبول شکست در پرونده سوریه
عوامل بسیاری هستند که ترکیه را با وجود برخورداری از امکانات نظامی بر آن می‌دارد که به این سادگی به فکر حمله نظامی به سوریه نیفتد.
تعداد نظرات: ۵
شاهين
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
اردوغان برخلاف اسلاف خود و به دليل پيروي از ايدئولوژي منحط اخوان المسلمين، توانايي دفاع از منافع ملت تركيه را از دست داده است و با سياست هاي غلط موجب تقويت احزاب لائيك مي شود و شايد در دهه هاي آينده شخصيت هايي همچون اردوغان از صحنه سياست و قدرت در تركيه حذف شوند ، زيرا در غير اينصورت ملت تركيه بايد تاوان سياست هاي غلط ايشان را بدهند و شانسي در پيوستن به اتحاديه اروپايي و درآمد سرشار حاصل از گردشگران خارجي را هم از دست خواهند داد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
فقط سرکوب ملت مظلوم کرد میتواند سوریه ایران و کشور دوست ترکیه را سر یک سفره جمع کند.اصلا ملت کرد برای ادامه حیات دوستی این کشورها درست شده است . قانون تو تحریک کنی منم تحریک میکنم , تو سرکوب کن منم سرکوب میکنم بهتره,
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
اینجوری نگو برادر

تو و امثال تو که از نژاد کرد هستی برای ما با منی که گیلک هستم و اون آذری و ... همتون برای ما عزیزید

ما هرنژادی که باشیم یک آریایی و ایرانی هستیم
یک ایرانی مسلمان شیعه و سنی اون هم فرقی نمیکنه
مطمئن باش هیچ نظامی در ایران به هموطن خودش پشت نمیکنه
شما کردها نور چشم ما در مرزهای ایران عزیزمون هستین
چشم ما به امثال شماهاست که دشمن فکر نفوذ به این خاک رو نکنه
ما و امثال ما هموطن خودمون رو نمیفروشیم داداش محمد
نوکرتم دربست
ذاود
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
محمد جان بنده خودم لر هستم ولی بسیاری از دوستان صمیمی من تو دانشگاه کرد هستند. از کردهای ارومیه تا ایلام. سیاستهای کلان جمهوری اسلامی ایران هم هرگز مثل سیاست های کشورهای همسایه نیست! من خودم از زبان کردهای عراق و با واسطه از کردهای ترکیه شنیدم که دوست دارن وضعیتشون تو کشور خودشون مثل کردهای ایران باشه. تو بحث خدماتی هم که در کشور ارائه میشه کم یا زیاد تو سفری که به سنندج داشتم انصافا شرایط تقریبا یک جور بوده نسبت به استان ما. متاسفانه دشمن دنبال تفرقه های مذهبی و قومی است و برای این کار از کوچکترین روزنه ای دریغ نمیکنند. باید خیلی آگاه و مراقب باشیم مخصوصا تو این برهه از تاریخ.
علوی
Germany
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
برادران کرد ما هم به اندازه ما اعراب خوزستان جنگ دیده و جنگ کشیده هستند. باور نمی‌کنم کسی اهل اهل سنندج و پاوه و بانه، خرمشهر و هویزه و آبادان، باشه و قدر امنیت این خاک رو ندونه! مگه داریم؟؟!! مگه می شه؟؟!!
ارسال نظرات
captcha