مصاحبه می‌کنند «گرین کارت» می‌گیرند/ از ۱۸۰ بازیگر ۱۰۰نفر عمل زیبایی بینی انجام داده بودند
جلیل سامان در واکنش به کشف حجاب دو بازیگر:
کشف حجاب ربطی به سینما و تلویزیون ندارد. باید فیلم ساخته شود ما امروز در تلویزیون با مشکل منابع مالی روبرو هستیم، متاسفانه در دولت احمدی نژاد و روحانی آنچنان که باید به صداو سیما کمک نشد و نمی شود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
به نظر من صدا و سیمای انقلاب باید باید یه پروتکلی داشته باشه که خانومای دماغ و لب و گونه و ... عملی رو ب کار نگیره،خواه ناخواه اینا الگوی جوونا میشن
اميررضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
اگر چه در موارد بسيارى موافق اين صحبت هستم ولى...
چه كسى گفته است كه چادر سر كردن آن خانم ها فرمايشى است؟ اگر نگوييم شيعه اهل البيت مى توانيم بگوييم محب آن عزيزانيم... محب اهل البيت شما بايد با ديد مثبت به فعل افراد نگاه كنى يا با پيش زمينه منفى؟
به علاوه عفت در وجه باطنى بايد نمود ظاهرى هم داشته باشد، حال نمود ظاهرى آن كجاست؟؟؟؟
احساس مى كنم با اين قضاوت بى انصافانه ايشان درباره بانوان محجبه سينما و تلويزيون با عرض احترام، جناب سامان در معرض اتهام به بى عفتى كلامى قرار داشته باشند... و بى عفتى انواعى دارد كه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
درمورد وضعیت حجاب بازیگرا باید یه فکر اساسی کرد. الان تو عکسی که از یکی از همین خانمای بازیگر منتشر شد اگه یه مقدار آستینش بلندتر بود و نیم مثقال شال و روسری هم نه(!)، کلاه سرش بود دیگه احتمالا کشف حجاب محسوب نمیشد!!!! همچین میگن اینا کشف حجاب کردن انگار سایر خانمای بازیگر از دم حجاب درست و حسابی دارن!!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار