پشت پرده ماجرای جیسون رضائیان/ از «کاسبی تحریم» تا حضور در «جلسات سری دولت»
گزارش/
تیم جیسون در سفرهای استانی آقای روحانی کاملا فعال بوده و در هواپیمای او نیز حضور داشت؛ او به خصوص در سفر به خوزستان روحانی فعال می‌شود. یکی از وظایف تیم جاسوسی جیسون جمع‌آوری میزان استقبال از رئیس‌جمهوری در این استان‌ها بود.
تعداد نظرات: ۱۰
بت شکن
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
دلسوزی آقای ظریف برای جیسون هم از موارد شک برانگیز است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
کلا کدام کار آقای ظریف مشکوک نیست؟ وادادن کامل در مذاکرات هسته ای، سکوت در مقابل جنایات سعودی ها در یمن، سکوت در مقابل فاجعه منا و عدم هرگونه پیگیری در خصوص جانباختگان، تبریک به وزیرخارجه حرام لقمه سعودی، زانو زدن و خوار کردن ملت ایران در مقابل یک شیخ شکم گنده، دعوت از وزیر خارجه امارات به ایران برای توضیح (بخوانید مذاکره) در مورد جزایر سه گانه در سال 92، اصرار به گسترش روابط با سعودی بعد از این همه بی شرمی، مصافحه اتفاقی با سرکرده شیاطین، سکوت در مقابل ربایش مقام ارشد وزارت خارجه توسط سعودی ها، هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید خودخوانده که کسی ندیده و نشنیده (کاشکی یکی از این رفتارهای مثلا مقتدرانه را ماه هم میدیدم).
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
دوست عزیز بعد از گذشت دو سال از عمر دولت ذلیل و ... یازدهم،جای شکی باقی نمانده است.اتفاقا اگر آقای ظریف موضعی محکم در برابر این جاسوس میگرفت باید شک میکردیم.
رامیانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
سلام به ملت ایران! آمریکا و اسرائیل مشخصات دقیقی از تاسیسات ما نداشتند، با نظارت ها و بازرسیهای آژانس همه چیز تکمیل خواهد شد تا اگر خواستند حمله کنند موشک هدر ندهند. همچنین برای ترور شخصیتهای علمی دقیق عمل کنند. آیا امثال جیسون بدون مقدمه با دولت دوست نزدیک شده اند؟ آیا زمینه قبلی و طراحی شده با همکاری آقایان وجود ندارد؟ شما را به خدا این خبرها را یا پخش نکنید و یا چیزی اضافه کنید که خیالمان راحت شود. سربازان گمنام که بعد از چند سال جاسوسی و دادن اطلاعات کسی را بگیرند چه فایده دارد؟! آیا مهره جایگزین فعالیت جیسون را ادامه نمی دهد؟ آیا در وزارت خارجه و امثال آن همه قابل اعتمادند؟! در دستگاه هسته ای چطور؟ و... به خدا امثال من خیلی وقتها با غصه می خوابیم!
اکبر
Germany
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
خدارا شکر که دلیرمردان ما در حوزه امنیتی بیدار وهوشیارند . والا ممکن است این دشمنان خبیث و نابکار از هر روزنه کوچکی به دستگاهها دولتی ما نفوذ نمایند.
خوش بینی به تغییر سیاست غربی ها یک تفکر کودکانه است. سلام ودرود به سربازان گمنام آقا امام زمان عج
خدا را شکر که ما درپناه محمد ص وآل محمدیم.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
آقایان دلواپس . دلسوزی حاجاقا خاطره هم برای بهزاد نبوی شک برانگیز بود . این شک مقدس است قبل از اینکه فتنه دوم به وجود بیاد جلوشرو بگیریم چون واقعا دارن برای فتنه بعدی کار میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
فتنه بعدی از راه رسید و درایران اجرا شد و ان تلاش برای تلقین ب مردم ک همه چیزمان در گرو رابطه با امریکا است وفتنه ای که آقا مدتها قبل هشدار دادند. و متاسفانه دولت براحتی ان را در ایران اجرایی کرد.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
از جمله کسانی که در زمان انقلاب در رفت و غرب زدگیش کاملا مشخصه.
خاک بر سر کسی که انقدر خودشو به نفهمی میزنه و یک جاسوس به کشور در این سطح جاسوسی که جان و مال کشور و فروخته میگه بصورت بشر دوستانه حل کنیم.
مردمت که به تو رای دادن بشر نیستند؟ اونی که به جان و مال مردمت خیانت میکنه بشره؟
وزیر امورخارجه بشر غیر ایران شدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
حالا می شود فهمید چرا آمریکا اجازه ورود خبرنگار ایرانی را به خاک خود نمی دهد
از نظر آنها خبرنگار یعنی جاسوس
رشید امانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
سلام و درود بر مدافعان ایران اسلامی
آخه وقتی اثبات شده جاسوسه!!!!!!!!!!!!! دیگه دست دست چرا میکنیم؟؟ اعدامش کنیم تا بزرگاشون تو کشور و خارج بدونند مملکت صاحب داره.
از طرفی از کی تا حالا قضیه یک جاسوس را می توان از طریق حقوق بشر حل کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ د احمق، حالا که دلت می خواد، جاسوسه می فهی یا حالیت کنم؟؟؟؟/////
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار