تجمع دانشجویان پرستاری علوم پزشکی تهران +تصاویر
جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران روز گذشته در اعتراض به برگزاری دوره‌های کمک پرستاری توسط وزارت بهداشت در این دانشگاه تجمع کردند.
تعداد نظرات: ۱۴
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
آقایان از دانشگاه علوم پزشکی گلستان یاد بگیرند بلایی سر پرستاران معترض بیمارستان 5آذر وصیادشیرازی آوردن که اسمشون هم یادشان رفته اینجا هرکی حرفی بزنه جایی می اندازند که عرب نی انداخته شما میتوانید گزارشی در این زمینه تهیه کنید اعراض در مورد طرح قاصدک بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
ا سلام واقعا از وزیر دولتی که نمادش کلیده، اونم کلید قفل های اسرار ،کلید فرهنگ و اقتصاد کشوربرای بیگانگان هیچ انتظاری نمی شه داشت که بخوان حق پرستاران زحمت کش ایران رو بدن فقط به دنبال با لا بردن دستمزد پزشکان هستند پزشکانی که حتی 90 درصد کارهای مخصوص به آن ها را پرستاران انجام می دهند . پزشکانی که باید آنکال باشند تا در موقع نیاز بتونن تلفنی ارائه خدمت به بیماران کنند ولی زمانی که پرستار تماس میگیره با تندی به پرستار میگن چرا تماس گرفتید خودتون یه چیزی به بیمار بدید من میام امضا میکنم.پزشکانی که در ماه حتی نصف شیفت هایی که باید در بیمارستان های دولتی حضور داشته باشند و نیستند و حقوق و مزایا دریافت میکنند...بیمارستان هایی که وقتی بعضی بخش هایش عفونی میشود، حاضر نمیشند آنجارا ضد عفونی کنند
پرستار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
وزارت بهداشت دیگه از هر ترفندی که می تونه استفاده می کنه تا صدای پرستاران را ببندد.این کار هم در همون راستا صورت میگره ،واقعا روش پرداخت حقوق رو به شکل افتضاحی در آورده .من نمیدونم ای آقای وزیر تا کی می خواد این سیاست های غلط رو در رابطه با جامعه پرستاری ادامه بده،از خبرگزاری دانشجو در خواست دارم تا این قضیه عفونی بخش های بستری و بخش های ویژه بیمارستانی خیلی بیشتر از تعداد آماری هست که وزارت بهداشت عنوان می کند .بخش icu بیمارستان شهید رجایی البرز حدود 1 سال است آزمایش کشت مثبته و هر بیماری که به این بخش میاد بعد 1روز شت اینها هم مثبت میشه کسی هم به حرف پرستاران گوش نمیده.
نودری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
من با طرح آموزش موافق هستم اینا یه مشت دانشجویی هستند که میترسند موقعیتشون به خطر بیفته دست به این کارا میزنند
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
من یکی از اون کسایی هستم که اومدم این دوره رو بگذرونم . میخوام به اون دانشجوهایی که تازه معلوم نیست ترم چند پرستاری هستن بگم فکر نکنن ما بی سوادیم ما یه کلاس 30 نفره هستیم که همه فوق لیسانس و لیسانسیم و از دست بیکاری اومدیم این دوره رو بگذرونیم . و اونقدر بی سواد نیستیم که میگید اینا یه واحد دانشگاهیی نگذروندن. شما فکر خودتون هستید نه فکر مددجو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هادی دشتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
دوست عزیز ما هر ترمی باشیم به شما ربطی نداره
در ضمن اگه فوق لیسانس هستید و بیکارید معلوم که مدرکتون ارزشی نداره و حتما این دوره رو هم مثله ارشدتون میخواید بگذرونید و برید بالای سر بیمار بیگناه تا اون رو از تمام غم های دنیا رهایی ببخشید!!!!!!!!
ما فکر خودمون نیستیم بلکه فکر مددجوها و خانواده هاشون هستیم اما این شمایید که فکر خودتونید نه مددجو چون اونوقت از خودتون میپرسیدید که برای درمان یک بیمار منی که بدون کنکور و دانشگاه و درس خوندن وارد کادر درمانی شدم برای بیمار موثرترم یا شخصی که درس خونده و کنکور داده و دانشگاه رفته؟؟؟؟؟؟؟
با انصاف باشید،قبول داریم که بیکاری سخته اما جان بیماران مهم نیست؟
پرستار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
سلام.اقای کشاورز با تمام احترامی که برای شما قائلم باید بگم این طرح خیلی افتضاح.ما نمی خوایم به کسی توهین کنیم.به قول خودتون شما همه دارای سطح بالای تحصیلاتی لطفا در حیطه ی تحصیلی خودتون مشغول به کار بشید مثل این می مونه که من پرستار شب بخوابم صبح پاشم بخوام بگم من می خوام برم سر ساختمون مهندسی کنم.اقای کشاورز این طرح اگه اجرا بشه عواقب بدی به دنبال داره.حتی مردم عزیزمون هم دیگه به پرستار و درمان اعتماد نمی کنند.امیدوارم که هر کسی در جای خودش قرار داشته باشه.شما خودتون را بذارید جای یه دانشجوی پرستاری.خدا میدونه که چه سختی ها که نکشیده دراین راه چه هزینه ها ک پرداخت نکرده .همه ی اینا به امید این بوده که آینده ی شغلیش تضمین باشه ولی این آقایون با این طرحشون همه چیز را زیر سوال بردن.
توسلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
من با برگزاری این طرح موافقم.
میرباقری
Germany
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
متاسفم برات
سلمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
من فکر نکنم بچه های کمک پرستاری بی سواد باشن. و من با این طرح موافقم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
شمام اتفاقا یه ادم بیکار و بی سواد هستید که میخواهید ازاین اب گل الود ماهی بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
این دانشجوها واسه چیز دیگه ای میترسن
هادی دشتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
من دانشجوی پرستاری هستم
بله حق با شماستاما ما از جان عزیز بیمارانمون میترسیم نه ز چیز دیگه ای
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
واقعا طرح کمک پرستار افتضاح ترین طرح ممکن برای توهین به شعور قشر تحصیل کرده جامعه هستش. به حال خودمون و طرح های دولت متاسفم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار