یک مورد هم مجوز تک‌خوانی بانوان ندادیم
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملاک ما برای تک‌خوانی بانوان نظر رهبری است و ما هنوز یک مورد هم مجوز تک‌خوانی بانوان را صادر نکرده‌ایم.
تعداد نظرات: ۱۰
دانشجوی بیدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
اگه شما مجوز ندادین یا واکنش منفی نشون ندادین اینا سر خود رفتن و خوندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا دوره های قبل از این چیزا علنن دیده نمیشد؟
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
باز هم باید نظرم رو که در مورد خبر قبلی (برگزاری رزمایش موشکی) دادم معروض بدارم. چه خوب که به سرعت نظر قبلیم تایید شد:
آقایان تمام وظایف و کارهای اساسی و ساده خود را معطل به نظر رهبری کرده اند. انگار رهبری باید بیاید و مثلا بگوید راننده های عزیز تند نروید و بنده به عنوان یک شهروند توان و شعور فهم این موضوع را ندارم. این کارها هم نشان دهنده کمکاری مغرضانه آقایان و نیز فروکاستن جایگاه رهبری به نظر دادن در مورد موارد بسیار ساده و ابتدایی مثل همین خبر حاضر است.
اگر قرار است رهبری در تمام این موارد نظر بدهند پس شما چه کاره اید. این تفکر دولت ژنرال هاست که می گه باید بالاترین مقام که باید همه چی بدونه دستور بده و ما اجرا کنیم در صورتی که نظر کارشناسی چنین نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
آقای جنتی شما مجوز ندادید ولی نمیدونم کی گذاشته تو تالار شما برگزار بشه؟؟؟؟!!!!
درضمن حالا مشکل تصویر رو در فیلم رستاخیز حل کردید مشکل تحرسفها رو چیکار میکنید میخواهید روی اونها هم هالی ای از غبار بگذارید..
با این اتفاقهای مفتضح فرهنگی که در این مدت در ایران افتاده این طرز پاسخگویی سطحی گویی و سطحی نگری ست پس در این نشست خبری هیچ خبر نگاری ازشون سوال دیگری نکرد
ناشناس
Germany
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
عاقبت انقلاب اسلامی خمینی (ره) به علی جنتی و اجرای کنسرت موسیقی با خارج رسید. آفرین! این است پیام خمینی (ره) به همه دنیا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
انقد از حضرت آقا مایه نذار!!!!!حضرت آقا با تک خوانی موافق هستن و شما در این زمینه مشکلی ندارید؟!!!!!!!!!!!!!!!!بی حیایی هم حدی داره!!!سنگ پای قزوین رو گذاشته تو جیبش!!!!!
شاید امروز....
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
وزرارت ارشادی که چون تویی وزیرش باشه اگه تک خوانی بانوان نداشته باشه جای تعجبه داره یکی نیست به این آقا بفهمونه که آقای به اصطلاح وزیر اگر رهبر میخواست توی یه همچین مورد مسخره ای ورود کنه که پس امثال جنابعالی به چه کار میایید اصلا میفهمی که حکومت ایران جمهوری اسلامی و در اسلام یه فعلی وجود داره به نام حرام اگر خودت بلد نیستی برو از بابات بپرس (البته ناگفته نمونه حیف از اون پدر که تو پسرشی)فقط امیدوارم این تتمه عمر دولت بی تدبیر زودتری تموم شه
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اگر مجوز هم نداده باشید ، مخالفتی هم نکردید.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
خوب دیگه وزیر کشور اسلامی خودش وظایفش رو بلد نیست میگه مجوز رهبری برا تک خوانی لازم هست !!! همینمون مونده بود رهبر رو به مسائل پیش پا افتاده ای که کلاً معلوم هستش چکار باید کرد دخالت داد .. بابا رهبر بیکار نیست که مثل شما بچه بازی در بیاره !! ایشون اصلا ً خودوشون به مسائل اسلامی آگاه هستند ؟ اگر هستند چرا این حرف ها رو می زنند اگر نیستند چطور به این مقام رسیدند !!! خاک بر سر ..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
اگه بابات با ردصلاحیت روحانی مخالفت نمیکرد رای نمیاوردی که بخواهی 2 پهلو حرف بزنی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار