گرد و خاکی برای یک آزمون استخدامی!
خبرگزاری دانشجو بررسی کرد
تب استخدام در آموزش و پرورش به اوج خود رسیده تا آنهایی که سا‌ل‌ها منتظر برگزاری این آزمون بودند یک گام به استخدام نزدیک‌تر شوند حتی اگر این گام به قیمت ۴۸ هزار تومان برایشان آب بخورد و آنان را برای رسیدن به آرزوی دیرینه شان یاری کند.
تعداد نظرات: ۱۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
اگه حاجی بابایی بود تا الآن تمام مربیان پیش دبستانی استخدام شده بودند. ظلم و بهره کشی و انواع دزدی نسبت به نیروهای غیر رسمی بیداد می کنه کی قراره انگشت دزدان قطع بشه؟ اگه استخدام نمی کنین لااقل این نیروها رو راضی نگه دارین .حق و حقوقشونو با کلک بالا نکشین. والله این کارا کار یک مسلمون نیست از روز محاکمه دادگاه عدل الهی نمی ترسین؟
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
همین حاج بابایی اخراج کرد
حمید
Canada
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
فقط می خواستم یک جایی را پیدا کنم و بی رودربایستی به شما بگویم که تفکرات و رویکردهای کثیفی دارید . معلوم نیست کدام بخش از میلیاردها پول ملت بی زبان به شما رسیده و با تکیه بر آن آتش بر جان ملت می زنید. خدا مردم بی پناه را از دست جریان های قدرت طلب بی اخلاقی چون شما نجات دهد که بار نام دانشجو را هم یدک می کشید. بیچاره دانشجویان که نه دستشان به جایی می رسد و نه صدایشان.
خدا هدایتتان کند.
اشتباهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
اشتباه مثبت رای دادم ، نظرم منفیه ، شما انگار عادت دارید سرپوش روی واقعیت بذارید و فقط به حاشیه ها بپردازید امثال آقای حمید، دیگه بسه خود گول زنی
اقلید فارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
من اگه جای جناب فانی و سازمان به اصطلاح مدیریت و برنامه ریزی بودم زودتر استعفا میدادم که آه امثال من جوان بیش از این اخرتشون رو خراب نکنه فقط میتونم بگم متاسفم و از خدا و امام رضا ع ک شهر ما مزین به نام این امام همام هست خواستم ... که بدونن درد امثال من جوان چیه که شش ماه معطل این استخدامی بشیم و بعد یه فایل بذارن و از اول تا اخرش عدد یک باشه اخه کدوم عقل سلیمی میاد امتحان بده برا یه نفر..اقای روحانی این بود وعده هایی ک دادین و امثال من به شما رای دادم که بیکار بمونم و افسردگی بگیرم..اقای روحانی واقعا برا خودم متاسفم که به شما رای دادم و الان باید مورد تمسخر شما و جناب وزیرتان قرار بگیرم..
*
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
سلام.انقد امروز فردا کردند و گفتند داریم برنامه ریزی میکینیم این بود برنامه ریزیشون. ۵۰۰۰ نفرشون شد ۳۰۰۰ و خورده ای نفر. ازطرفی یک نفر برای هر شهرستان خیلی ریسکش پایینه .
چرا کسی به فکر جوانای بیکار نیست؟؟؟؟؟
user
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
این ازمون با این مبلغ ثبت نام بالا(که جمع کلش شاید نزدیک یه بودجه() میشه، بدک نیست! چرا؟ حداقل یه خاصیتش اینه که چند روز یه عده بندهگان خدا، رو که زحمت کشیدند و درس خوندند و متاسفانه بعضا بیکارند سرکار میزاره، که مثلا داریم درس میخونیم(با شرکت کنندگان بالا و ...). ببخشیدا در هر حال امیدواریم. ولی مسئولین عزیز تلاش بیشتری در جهت اشتغال عزیزان کنند(شرمنده، مگه از جیب(کار) من بیخبرید !؟) امیدواریم.
سرباز معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
سلام تا امروز با توجه به ثبت نام ها چیزی حدود سه میلیارد تومن درآمد زایی داشته برای آموزش و پرورش.بنظرم حقوق مزایای معلمین جدیدو با این ثبت نام تامین میکنن .در ضمن برای سباز معلمایی مثل ما هم هیچگونه راهکاری ارایه ندادند......خدا به راه راست هدایتمان کند .............
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
4نفر از استان گیلان به این بزرگی میخواستند.شهر رشت 1نفر اون هم نه داخل خود رشت بلکه توابع!واقعا شهر رشت به این بزرگی هیچ معلمی نیاز نداشت؟تمسخر ملت تا کجا ادامه داره؟خدا لعنت کنه انسانهایی که حق ملت رو میخورن یک آب هم روش.خدا با یزید و معاویه شماها رو در محشر حاضر کنه انشالا
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
البته اصلاح کنم ...منظورم در رشته حسابداری بود
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
آخه پیامکش میاد دیگه ملت هم میرن ببینن چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
موندیم با اینهمه بی قانونی چی کار کنیم امیدوارم خدا هدایت کند انسانهای بی اخلاقی که وضع مملکتو به اینجا رسوندن و اگه قابل هدایت نیستن خداوند نابودشون کنه که اینجوری با این مردم بی چاره بازی نکنن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
شاید باورتون نشه، با این همه تبلیغات که قراره برای هنرستانها و رشته های فنی نیرو جذب کنن، در "استان" قزوین یک نفر معلم رشته برق میخوان اونم تو شهر "بویین زهرا" ( فکرشو بکن باید 10 سالم تعهد خدمت بدی) اون سر قزوین. نمیخوام به هم استانی های خودم در بویین زهرا بی ادبی کنم منظورم اینه که واقعا بقیه شهرهای قزوین نیرو نمیخواد؟ این درحالیه که برای قزوین آمار 200 نفر جذب رو اعلام کرده بودند. ضمنا اطلاع دارم که در سال گذشته و سالهای قبل به جهت کمبود معلم در زمینه های فنی مهندسی از دیگر سازمانهای دولتی نیروهای با رشته مرتبط رو به آموزش و پرورش منتقل میکردند. جالب تر از همه اینه که برای معلمی برق-الکترونیک حتی حاضر نشدند گرایش های دیگه برق مثل مخابرات، قدرت و کنترل و ... رو اجازه ثبت نام بدن یعنی اگه ثبت نام هم کنی و قبول بشی ترتیب اثر نمیدن و خودبه خود حذف میشی. مگه این گرایشها چقدر باهم فرق میکنن؟اونم تو درسهایی مثل هنرستان و کاردانش که همه مبناهای درسی یکی. واقعا دارم از شاخ در میآرم از میزان شعور مسئولین. خدا اخر و عاقبت مونو بخیر کنه. با آرزوی پیدا شدن کار واسه همه بیکارا.به قول صدا و سیمایی ها عزت زیاد سرافراز باشید.
کارشناس ارشد بیکار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این همه توی بوق و کرنا کردن که آی تحول در آموزش و پرورش، آی استخدام 5000 نفری. همه اش کشک. کلاً 3704 نفر میخوان. اونم هر شهری 1 نفر. واقعاً مسخره اس. توی شهر مشهد که اصلاً نیرویی نمیخواستن.
من موندم توی این همه سال که آموزش و پرورش آزمون استخدامی نداشته یعنی معلمی بازنشست نشده که ظرفیتش خالی بشه!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
سال 90 که من کنکور دادم فکر می کنم تنها سالی بود که برای تربیت معلم از میان کنکوری ها نیرو نگرفتند و باعث شد که الان با کمبود نیرو مواجه بشن.در صورتی که اگر سال90 نیرو گرفته بودند می توانستد امسال یا سال بعد از آن ها استفاده کنند وحق ما را هم ضایع نمی کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
بی برنامگی بیداد میکنه
یا بقیه الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
دیروز زنگ زدم بنیاد جانبازان میگم کی بیام نصف وجه ثبت نام بگیریم
میگن نه هنوز همچین چیزی مگه داریم
هیچ دستور مبنی بر باز برداخت وجه به ما ندادن هنوز وجه آزمون وزارت نیرو که خیلی قبل این بوده ندادیم
خدا به خیر کنه
ناشناس
Germany
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
استخدام کجاست حالا دوباره دولت میخواد پولی جمع کنه این آگهی رو زده ؟///// هر شهری یک نفر میخواد اون یکنفرم خودشون میبرن سرکار شایدم الان مشغول به کاره؟؟؟؟؟؟؟؟//////
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
آخه من نمیدونم رشته هایی مثل نساجی کجای آموزش و پرورش رو میخواد پر کنه که رشته هایی مثه حسابداری نمیتونه؟؟؟
لابد یه آقا زاده ای رشته شون نساجی بوده که این کارو کردن!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار