طرح سلامت لایحه دولت نبود که پز آن را می دهد/ دانشگاه تک صدایی، دانشگاه مرده است
پزشکیان در شیراز:
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سلامت لایحه دولت نبوده است که امروز پز آن را می دهد؛ این طرح پیشنهاد کمسیون بوده است و منابع را ما در اختیار دولت قرار داده ایم.
تعداد نظرات: ۳
افروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
جناب اقای پزشکیان شما که از پز دادن دولت ناراحت هستید چرا خودتان پز می دهید و می گوئید این ما بودیم که نظام سلامت را تصویب کردیم و منابع ان را در اختیار دولت قرار دادیم .
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
درباره حصر سران فتنه سال ۸۸ گفت: بنده پاسخی ندارم و انتقاد می کنند حقشان است و در حد خودمان پیگیری می کنیم و بنده جوابی برای آن ندارم. نباید کاری بکنیم که تنش های اجتماعی را زیاد کنیم و چیزی است که دشمن می خواهد.


آقای پزشکیان انتقاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از انسان عدالت طلبی مثل شما بعید است که ساختار شکنی و ظلم به جامعه ، خسارت به بیت المال و خیانت به کشور و....... را انتقاد بنامید !!!!!!!!!! انتقاد چهارچوب و شرایطی دارد . در ضمن راهکارهای قانونی برای انتقاد حتی اعتراض وجود دارد ....... تجدید نظر بفرمایید .
الان ما به مذاکرات هسته ای و وطن فروشی دولت انتقاد داریم باید ساختار ها رو خراب کنیم ؟؟ قانون شکنی کنیم ؟؟؟؟
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
برنامه پایش که از زمان دولت فبل اومد. مسعود نیلی و آفای زنگنه که به صورت یکطره اومدند و گذشته رو به گند کشیدند نه انتقاد کردند. ته ته همه اصلاح طلبها همینه که این جوری با مظلوم نمایی طلبکارند. فکر کنم اینها بیشتر ماهواره نگاه میکنند تا شبکه های ملی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار