دانشگاه علوم اقتصادی نباید با هیچ دانشگاه دیگری ادغام شود
دانشجویان علوم اقتصادی در تجمع مقابل مجلس :
یکی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی حاضر در تجمع امروز دانشجویان مقابل مجلس گفت: اگر وزیر می‌خواهد دانشگاه علوم اقتصادی را با دانشگاهی دیگر ادغام کند بهتر است با دانشگاه شهید بهشتی یا یکی دیگر از دانشگاه‌های مطرح به غیر از خوارزمی ادغام کند و این در حالی است که هیچ یک از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی نمی‌خواهند دانشگاه شان با هیچ دانشگاه دیگری ادغام شود.
تعداد نظرات: ۵
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
فقط دانشگاه علوم اقتصادی. خوارزمی نمی خواهیم هرگز. خوارزمی بای بای
بینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
دولت تدبیر و امید، بدجوری داره سرکوب میکنه! آقای روحانی! شعارهای خوشگل شما با رفتار حراستی مدیران دانشگاه در برخورد با دانشجویان، هیچ سازگاری نداره. خیلی دیکتاتوری دارین می کنید مدیران دانشگاه و مدیران وزارت. کاری نکنید دانشجویان به نظام بدبین بشن. لغو این ادغام چه آثاری داره برای وزارت که حاضره برای تحققش، دو ماه کلاس ها تعطیل بشه، و امروز با احضار و تهدید و پلیس بازی خطرناک، با دانشجو برخورد کنید. لغو ادغام با خوارزمی، منافع چه افراد معدود دور و بر شما رو به خطر میندازه؟ مرد باشید از لجاجت بر تصمیم غلط و غیرقانونی خود برگردید.
والدین دانشجوی علوم اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
تدبیر، تدبیر و تعقل مهم ترین موضوعی است که در این ادغام نسنجیده لحاظ نشده است و متأسفانه فرزندان عزیز ما دارند بهایش را می پردازند. آقای وزیر علوم مدیریت با تعقل باید همراه باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
خبر گزاری دانشجوی عزیز از انعکاس رویدادهای دانشگاه علوم اقتصادی متشکریم، از اینکه کمک می کنید اضطراب ها و نگرانی های این روزهای ما و فرزندانمان التیام یابد بسیار سپاسگذاریم. پاینده باشید.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
نه به خوارزمی؛ اینه شعار همه دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار