حوادث بازی تراکتورسازی برنامه‌ریزی شده بود/ داور توطئه کرد
عضو هیئت رنیسه فراکسیون ورزش مجلس:
عضو هیئت رنیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از عملکرد داور بازی تراکتورسازی و نفت، گفت: باز ماندن تراکتورسازی از قهرمانی در پی اخراج بازیکن این تیم را یک توطئه از سوی داور و ناظر فدراسیون می‌دانم.
تعداد نظرات: ۸
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
تیمی که اونقدر سیستم اطلاع رسانیش در عصری که موبایل و اینترنت همراه و ... وجود داره اینقدر ضعیفه که با گذشت ده دقیقه از پایان بازی سپاهان نتونست نتیجه واقعی رو بفهمه، همون بهتر که قهرمان نشه.
آخه نتیجه چنین دیدار مهمی رو باید از روی سکوها و یا شایعه بدست آورد یا اینکه یک یا چند نفر رو مامور بررسی و اطلاع رسانی دقیق این موضوع کرد؟
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
من خودم با اینکه اهل فوتبال نیستم ولی بازیو تماشا کردم داداشمم یادگار امام بود قهرمانی حق تراکتور بود همه چی علیه تراکتور بود از نت و خط تلفن گرفته که انتن نبود تا داور که عادلانه داوری نکرد خلاصه نذاشتن ترک ها قهرمان باشن . اون بدبختا هم خبر نداشتن بعد بازی دور قهرمانی میزدن بعدش میاد تیتر اول روزنامه و رسانه میشه قهرمانی در اصفهان شادی در تبریز مثلا تو عالم خودشون ترکا رو مسخره میکنن. اخه کجای دنیا انصاف و عدالت هست
مهدی
Japan
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
مگه گزارشگر بازی نتیجه را نمیدونست(طبق فیلم بازی)؟؟؟مگه داخل ورزشگاه نبوده؟؟؟؟پس شایعه ی قطع ارتباط کاملاااا کذب هستش!!!
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
قطع ارتباط کذب نبود دوستم اونجا بود ما اخراش نمیتونستیم بهش بزنگیممممممممممممممممممم
نزدیک به اول
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
کدام تیم حرفه ای روی شایعه تساوی حساب باز می کنه؟ بر فرض که سپاهان ظرف یک دقیقه دو گل خورده باشه؛ نباید احتمال داد ظرف هشت دقیقه باقی مانده بتواند یک گل بزنه؟!!! آیا یک تیم حرفه ای ریسک می کنه و بازی سه بر یک برده رو این قدر شل میگیره که کار به تساوی بکشه؟
جالبه خود کفاشیان تو ورزشگاه هست و خبر داره آنطرف دو هیچ جلو هستند ولی این آقایون روی یک شایعه حساب باز می کنند و بعد هم باعث می شوند تماشاچی این قدر ناراحت بشود که این همه خسارت به بیت المال بزنند
به نظر بنده که بر عکس برنامه ریزی شده بوده. یعنی آقایون تا دیدند که بازی را باخته اند عمدا به قیافه قهرمان به وسط زمین ریخته اند تا بتوانند اغتشاش به وجود بیاورند و رای به تکرار بازی بگیرند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
زنده باد نماینده با غیرت
یه سپاهانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
به جای این همه تهمت بیجا مدیریت و همدلی رو از تیم های اصفهانی یاد بگیر،آقای قاضی پور
یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
وقتی اسکوربورد ورزشگاه درست چند دقیقه مانده به بازی خراب می شود، وقتی ناظر بازی اعلام کنند بازی دو دو شده، وقتی تیمی بدون دلیل منطقی 10 نفره شد میتوان برای تساوی جنگید، وقتی همه امکانات ارتباطی( تلویزیون - گوشی - اینترنت) 10 دقیقه مانده به پایان بازی قطع می شوند(حتی خود رئیس فدراسیون،استاندار تبریز،نماینده وزیر،کادر مدیریت نفت و.. تاکید کردند)،وقتی از بلنگوی خود ورزشگاه ندای قهرمانی به گوش میرسدو هزار اتفاق دیگر دست به دست هم میدهند تا باعث شود چیزی حدود 100 هزار تماشگر به امید قهرمانی وارد زمین شود،مربی نفت به مربی تراکتور،رئیس فدراسیون به استاندار و این تبریک ها ادامه یابد حتی در حد آمادگی مسئولین برگزاری برای جشن قهرمانی!، باید کمی هم حق را به تراکتور و طرفدارانش داد و یک طرف رای نداد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار