ادامه اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی/ تعطیلی کلاس‌های درس در هفته پنجم
پس از گذشت ۵ هفته؛
اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی همچنان ادامه دارد و این درحالی است که وزارت علوم هیچ گونه پاسخی به اعتراضات این دانشجویان نداده است.
تعداد نظرات: ۱۲
حق جو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
تدبیر و امید از وزارت علوم چون ابر بهاری می بارد. پنج هفته تعطیلی تمامی کلاس های دانشگاه و چندین تجمع و چندین جلسه، اما دریغ از پاسخ درست وزارت. وزیر عزیز علوم! بپذیرید اشتباه کردید. بپذیرید با عده ای اطرافیان منفعت طلب، حقیقت را و اینهمه دانشجو را قربانی نسخه اطرافیان کردید. اینهمه نگرانی خانواده ها را نمی بینید. چرا باید برای حمایت از تصمیم دو سرپرست غیرقانونی، اینهمه هزینه کنید از دانشجو و خودتان. شهامت داشته باشید و اندکی جرات حرکت و شهامت تصمیم گیری و مومنانه بگویید اشتباه کردیم و دانشگاه را به روال عادی فعالیت برگردانید مردم و دانشجویان حقیقت طلب، تمامی رفتارهای ناشیانه شما را رصد می کنند. ظلم بزرگی شده با بی تدبیری وزارتخانه شما. دانشجویان منطقی دانشگاه را قدر بدانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
ظاهراً تنها چیزی که در این تصمیم ناگهانی مد نظر قرار نگرفته است همان تدبیر و امید است. چرا که اگر کمی هم تدبیر وجود می داشت قاعدتاً نباید اقدامی چنین عجولانه صورت می گرفت. کاش کمی هم حقوق دانشجویان نه از منظر انسانی و شهروندی که این روزها کاملاً فراموش شده است، بلکه حقوق دانشجویی شان به عنوان زیر مجموعه وزارت علوم مد نظر قرار می گرفت. ظاهراً آقایان فقط به فکر مناصب اداری و منافع شخصی خویش بوده و احساس مسئولیت در قبال دانشجویان را به کلی ندیده گرفته اند.
الهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
کسی نیست از مسئولین وزارت علوم بپرسد پافشاری بر یک ادغام غیر قانونی تا کی باید ادامه یابد و عمر فرزندان ما تا کی باید بخاطر آقایان هدر برود ، آیا حتما لازم بود در وسط ترم تحصیلی این شاهکار را از خود بروز دهند و نمی توانستند تا پایان ترم صبر کنند

پدر نگران یک دانشجو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
ما شده با خانواده هامون هم میایم تا حقمون را بگیریم .اگه ۱ سال هم طول بکشه سر کلاس نمیریم.سر کلاس رفتنمون یعنی سقوط مون
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
وزیر جان سلام
خدا قوت
خسته نباشید بابت استقامت جانانه 5هفته ای... سخت است دفاع از تصیمی که دیگر همه فهمیده اند تنها منطق پشت آن، بزرگتر شدن صندلی آقایان دینفع دانشگاهی و پرطمطراق شدن عناوین و القابشان است... می دانیم شما هم موافق این بی تدبیری نیستید... جلوی ضرر را هرجا بگیرید منفعت است...
ما که آقایان را نمیبینیم، شما اگر دیدید بگویید دانشجویان سلام رساندند و گفتند بی تدبیری هایتان را با اتحاد پاسخ میگوییم... گفتند خانه مان را پس خواهیم گرفت... خبر را به گوشتان می رسانیم و آن روز دیگر جایی برای شما وجود نخواهد داشت...
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
این ادغام صرفا به خاطر منافع و مصالح شخصی عده ای خاص صورت گرفته و در حق بقیه ذی نفعان دانشگاه ظلمی آشکار و بزرگ است، این که چرا وزارت علوم حمایت می کند از ادغامی که با هیچ عقل سلیمی جور درنمیاید واقعا جای سوال دارد؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
تربیت معلم سابق در حصارک کرج ؟!!!! این بود عنوان دانشگاهی که ما با هزار امید و آرزو انتخاب کردیم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
از لطف شما متشکریم که نسبت به سرنوشت دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی احساس مسئولیت می کنید. کار دانشجوهای علوم اقتصادی این روزها تحمل نگرانی و استرس از دست دادن دانشگاهشان است و پدر و مادرها نگران تر از همیشه منتظر اقدام وزارت علوم. اما انگار هیچ کس به فکر نجات دانشجویان از این اقدام شتابزده و غیر عقلانی نیست. ظاهراً همه فقط به منافع خودشان فکر می کنند.
روشن ضمیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
میگم وزیرجان عزیز علوم! قربون قد و قامتت بشم من. تصدق اینهمه صبوری تو برم. واقعا ایوب زمانه ای با چنین مدیران زیردست و دور و برت. یه تکونی به خودت بدی، خیلی هاشونو باد میبره ها. خودتم سبک میشیا. عمر وزارتت کوتاست وزیرجان. مث عمر مدیرای دانشگاه علوم اقتصادی. بیا و مردونگی کن بی خیال جلسه سه جانبه و چهارجانبه. بی خیال لوزان و جلسه پنج جانبه. خودت وگو حرف مرد یکیه؛ وقتی اشتباه کرد میگه اشتباه کردوم. امان از اطرافیان نادون که اغفالم کردون.تابلوهای دانشگاه علوم اقتصادی رو برگردون. هزینشم با ما دانشجوها.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
تا حقمون رو نگیریم سر کلاس هم نمیریم.
دانشجوی علوم اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
سوال اینجاست که این اقدام پشت پرده چه منفعتی برای مسئولین دارد که اینطور اعتراضات شدید صدها دانشجو را نادیده میگیرند و همچنان برادغام پافشاری میکنند اگر واقعا فقط به نفع دانشجویان است بهتر نیست که باتوجه به عدم رضایت دانشجویان، برای ما از این نفع دست بکشند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
بچه ها مطمئن باشین ما به حق خودمون می رسیم و در نهایت روسیاهی برای این آقایان خواهد ماند آن موقع دیگر دانشگاه علوم اقتصادی جایی برای این آقایون نخواهد داشت.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار