کاریکاتور/ صهیونیسم وسط مذاکرات هسته‌ای
تعداد نظرات: ۳
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
سلام درباره توافق هسته ای اگر کلیه تحریمها برداشته شود خئب است . اگر شورای امنیت بعدا بخواهد با هر بهانه ای تحریم را شروع کند که این توافق خوب نیست . چرا ؟ چون در این توافق فعلی از ما امضا گرفته که کاری نکنیم اما خودشان در حوزه های دیگر کارشان را انجام میدهند . برای رهایی از این دام دشمن باید آمریکا و متحدانش تعهد کنند هرگئنه اعمال تحریم جدید . ایران هم میتواند همه تههداتش را لغو و کاری به موافقت نامه ای که امضا کرده را ندارد . چرا که این کشورها هیچ زمانی با ایران دوست نخواهند شد . دوم اینکه ایران باید به اقتصاد مقاومتی در هر شرایطی ادامه دهد . شاید اینها دنبال بهانه باشند و سالی دیگر دنبال اعمال تحریم باشند سوم حق ایران در ان پی تی باید به رسمیت شناخته شود
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
حق ایران در ان پی تی محفوظ باشد . نه اینکه ایران را به عنوان یک کشور یاغی تلقی کننئ . بگویند شما چیزی فراتر از ان پی تی تعهد نموده اید . باید هرگونه اعمال تحریم جدید به منزله نقض توافق باشد نه اینکه بعد از آ« بگویند ما شما را به خاطر حقوق بشر تحریم میکنیم .یعنی راهی داشته باشند . چرا که ایران آن زمان نمیتواندبرنامه هسته ایش را توسعه دهد شورای امنیت باید تصویب کند اگر ایران در آینده به خاطر حقوق بشر تحریم شد پس هر کس ناقص حقوق بشر باشد باید تحریم شود . یک بام و دوهوا نباشد . فقط ما اطمینان میدهیم بمب اتم نسازیم در قبال برداشتن تحریم . اگر قرار شد ما همه تعهدات انجام دهیم و تحریم هم تا نا خود آگاه و یواش یواش . پس چرا ما فورا اجرا کنیم توافق نامه را . ما هم یواش یواش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
در اين كاريكاتور آرم وسط پرچم ايران نيست ولي آرم وسط پرچم اسراييل حتي بدون وجود خود پرچم هست كه آزار دهنده است و مي تواند عدم وجود اعتماد به نفس طرف ايراني را نيز در مذاكرات مورد هدف قرار دهد.خدا كند كه بي منظور بوده و از سر فراموشي آرم پرچممان را نگذاشته باشد والله اعلم.
ارسال نظرات
captcha