جدیدترین اقدامات گروه سه نفره «اخراج اساتید» در یکی از دانشگاه‌های کاشان
با وجود تذکر جدی امام جمعه کاشان؛
گروه سه نفره «اخراج اساتید» تنها سه روز پس از بیانات و تذکرات حضرت آیت الله نمازی در نماز جمعه در مورد حفظ وحدت و پرهیز از تسویه حساب‌های سیاسی در دانشگاه‌ها و ادارات، یکی دیگر از اساتید این دانشگاه را که از قضا دارای فعالیت‌های پژوهشی چشمگیر و اختراعات، پروژه‌ها و مقالات قابل توجه می‌باشد، از دانشگاه اخراج کرده است.
تعداد نظرات: ۷
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
سلام
آقا تاکی میخواین نجابت به خرج بدین اسامی رو به صورت اختصاری بیان کنین؟
به قول همین فتنه گرای غرب زده "دانستن حق ملت است"
پیگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اگر دانشگاه کاشانی باشید دقیقا همه این افراد را میشناسید و اگر نباشید فرقی نمیکند که اسامی را بدانید. مهم این است که در مملکت اسلامی پا رو میگذارند روی گردن برخی ها و فشار می دهند به قصد کشت و بی عدالتی را به حد نهایت آن می رسانند و ظلم علنا اتفاق می افتد ولی هیچ کس به خصوص اساتید دانشگاه کاشان حرکتی نمیکند. از دفتر نهاد انتظار زیادتری می رود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
خدا این فتنه گران را لعنت کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانشسراها و دبیرستانها و دانشگاهها آن است که خودشان شجاعانه درمقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد.
روح‌الله الموسوی الخمینی
ناشناس
Spain
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان
بنده در حال حاضر یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان می باشم و با توجه به دلایل زیر تاکید می نمایم که اخبار فوق که در مورد پاکسازی سیاسی بدون در نظر گرفتن ارزش علمی و اخلاقی اساتید در دانشگاه کاشان می باشد کاملا صحیح بوده و از همه شما عزیزان خواستارم با خواندن مطالب ذیل و اندکی تفکر با این جریان انحرافی دانشگاه کاشان اشنا شوید و صدای اعتراض خود را به گوش همه برسانید.
نکته قابل توجه اینکه گروه سیاسی جدیدی که در دانشگاه کاشان دیکتاتوری به راه انداخته اند و خود را از حامیان اصلی دولت تدبیر و امید میدانند فقط و فقط بخاطر تسویه حساب های سیاسی وبعضا شخصی عده ای از نخبگان دانشگاه را اخراج کرده اند و بقیه را با تمدید های موقتی حکم پیمانی بشدت ترسانده اند.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
تشکر از خبرگزاری دانشجو
اوضاع در دانشگاه کاشان اسف بار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
دولت با دروغ آمد وحالا با داس دست به درو نیروهای ارزشی می کند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار