انتشار گسترده عکس‌های حاج قاسم سلیمانی و شیطنت رسانه‌های بیگانه
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه مطرح کرد
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: توجه و پرداخت گسترده رسانه‌های بیگانه به تصاویر حاج قاسم سلیمانی در راستای عملیات روانی این رسانه‌های دشمن و به منظور تحریف و اسطوره‌شکنی از این نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.
تعداد نظرات: ۲
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
خیر این آقای مشاور سیاسی اشتباه می کند من همین الآن که این مطلب رو از سایت شما خوندم سریع فهمیدم که چرا اونها این کار رو می کنن خواهش میکنم این مطلب رو به گوش سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی برسونید :
اگر دقت کرده باشین اونها نه تنها از حاج قاسم بد گویی نمی کنن بلکه ایشون رو به شکل یک اسطوره معارفه میکنن در نگاه اول آدم شک میکنه که مگه اونها احمقند که از دشمنشون تعریف کنن اون هم اینجوری اما با کمی تامل فهمیدم که این بخاطر اینه که اونها می خوان ایشون رو در دنیا معروف و مشهور کنند تا هر کس تو هر جایی از دنیا ایشون رو دیدند ایشون رو بشناسند و براشون اهمیت داشته باشه. اون وقت کافیه یکی با تلفن به دوستش خبر بده که من حاج قاسم رو فلان جا دیدم. امریکا هم با جاسوسی الکترونیک ایشون رو پیدا و ترور می
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
انشااله تا ظهور آقا امام زمان (عج) رهرو را امام خميني (ره) ، امام خامنه اي مدظله عالي و شهيداي انقلاب و سربازان پا در ركاب ايشان چون حاج قاسم باشيم.
ارسال نظرات
captcha