دانش‌‌آشتیانی رأی بسیار پایینی خواهد آورد/ عده‌‌ای خودشان را میراث‌‌خوار وزارت علوم می‌‌دانند
بیرانوند در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":
نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با پیش بینی رأی بسیار پایین نمایندگان به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم می‌‌گوید از رفتار دولت معلوم است که آنان نیز امیدی به رأی‌‌آوری "دانش آشتیانی" ندارند.
تعداد نظرات: ۳
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
نظریه و تحلیلی شفاف اصولی منطقی و قابل اتکایی است و حرف ما هم همن است و بس . والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
آقای بیرانوند شما خودتان رو میراث خور کدام وزارتخانه میدانید که اینگونه اظهارنظر میکنید؟ نکند خودتان دوست دارید وزارت علوم رو در دست بگیرید؟! چطور است شما و همفکرانتان در مجلس دولت رو منحل اعلام کنید تا خودتان کشور رو اداره کنید تا انتخابات بعدی گزینه مورد نظرتان بیاید؟ آیا اینگونه راضی میشوید؟ وزارت علوم نباید تبدیل به باشگاه سیاسی شود ولی شما مثل اینکه دوست دارید فقط در اختیار همفکران شما باشد نه جریانات سیاسی دیگر چون دیگران فتنه گر و قصدشون آشوبگریه؟! آیا این نوع نگاه به وزارت علوم و جامعه دانشگاهی، نگاه سیاسی محسوب نمیشود؟! شما میگوید اصلاح طلبان فقط فکر قدرت و ثروت هستند ولی خودتان هم فکر و نگاهتان سیاسی و انحصارگونه هست با این گونه اظهارنظرها متاسفانه!!!
اهل بروجرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
الحق که نماینده ی ما مردم بروجرد هستی چرا که حرف دل و انتظار و خواسته ی ما همیشه از زبان شما شنیده می شود . نیش و کنایه های اهل فتنه یکی از احرم های فشار آنان است تا حق و باطل و درست و غلط را با هم مغلطه کنند . آنها که هنوز هم هنوزه حاضر نیستند حتی به کلام ، مسیر و راه خودشون رو از دشمنان قسم خورده ی ملت در سال 88 جدا کنند . انتظار دیگری نمی رود . سوم آذر روز آزمون بزرگ اهل فتنه است تا برای این ملت ستمدیده و زخم خوزده و زجر کشیده ، چه چیزی به ارمغان بیاورند !! عزت و افتحار !!! یا خفت و ذلت !!! و یا شاید هم طفره رفتن مجدد و انتظار فرصت بیشتر برای تحقیری افزونتر !!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار