خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد...
آرایش تند و غلیظ، عکس‌های بد حجاب و مظلوم‌نمایی؛
انتشار "عمومی" عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، ساق دست برهنه و ... البته چادری که جلوی دوربین روی سر اوست؛ این‌ها با هم تناقض ندارند ...؟
تعداد نظرات: ۲۸۰
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
یه ذره زیاده روی نکردید آیا؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
نه نکردیم
میدونی چرا؟چون نفاق همیشه بده
هر کسی هم لیاقت چادر رو نداره ولی فکر میکنه نداشتنش هنره دیگه نمیدونه که بزرگترین نعمت رو ازش گرفتن...(البته منظورم شخص خاصی نیست)
پونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بله بنظر بنده هم زیاده رویی کردند
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
واقعا گل گفتی ولی یه ذره نه خیلی...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
باورکنیم که مقالات تندشمابعدازطلاق این خانم صرفا بخاطرحجابشه یا...؟؟!!!
یک خانوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
باید جلوی این بی حرمتی به چادر رو بگیریم...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
میشه کسی هوشمند باشه و مفهوم ساختارشکنی مخرب را نفهمد؟یعنی ایشون قبول نمی کنه کارهاش فقط به معنای ازادانه زندگی کردن نیست؟
اینکه الگوست،خواه ناخواه الگو شده؟ اگر کسی نمی تونه مسئولیت الگو شدنش رو به عهده بگیره، نباید خودش رو در چنین موقعیتی قرار بده.
'gomnam113
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
به خدا مهمتر از این اینه که به درد مردم برسید.خ نامداری خوب می دونه داره چی کار میکنه:رسانه ای باشید درک می کنید. ایشون خیلی وقته کار ت قرمز گرفتن از طرف مردم .اون صفحه ی فیس بوک و فعالیت های دیگه ایشون فقط دست و پا زدن های الکیه بیاد خیلی شجاعانه اگر می تونه در مورد رفتارش توضیح بده. وگرنه مدیون هفتاد و چند میلیون ایرانی و چند میلیون شهیده که فکر کنم، اگه حتی به این موضوع فکر کنند غم اون باعث یک تکان حسابی به نفس ایشون هس.پاییییییییییییییان
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اصلا زیاده روی نبود ..
احسنت به کلامتون،خداحفظتون کنه خانم توانگر.
صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
البته کلمه نفاق شاید خیلی جالب نیست.باید بگیم شهرت طلبی. بقیش نسبتا خوب بود و زیاد روی نبود
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
موااااااافقم.....
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بعضیا چادر سرشون نکنن سنگین تره چون چادر سرشون میکنن تا خودشون و خوشکلتر نشون بدن
زیاده روی کار آزاده خانمه که فکر کرده با ابروی برداشته و ناز و عشوه و ... میتونه بیاد جلوی مردهای نامحرم حراجی راه بندازه خدا هم خوابه نمیبینیه! زیاده روی مال اونکاره هاست نه کسی که نهی از منکر میکنه.
یه بشر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آخه یعنی که چی
بابا تو رو خدا جمهع کنین.
بخدا اینا آدم نمیشن.
اینا آبروی چادرم بردن
چادری که میراث حضرت زهراست
متاسفم واسه آزادی هاتون آزادی های یواشکیتون و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اگر خدای مهربون بخاد هممون آدم میشیم ولی خودمون هم باید خیلی جدی بخایم
یه بشر به یه بشر قلابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
به اسمم کامنت میزاری....خودت وخدات و وجدانت ...تو که به اصطلاح ابرو سرت میشه به اسم خودت کامنت بزار
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چادر میراث زهرا نیست
چادر لباس ایرانی هست
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
متأسفم که تحت تأثیر مسترهمفر قرارداری !!!برو یکم مطالعه کن ببین چادر ریشه اش ازکجاست...
لاله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چادر پوشیدگی عفت میراث زهراست.
nدانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دوست گرامی که می فرمایید چادر لباس ایرانی است بد نیست یه مطالعه ای رو شیوه لباس پوشیدن حضرت زهرا س بفرمایید. ایشون روی لباسهاشون یه پارچه سر تا سر می نداختن که انتهای اون به زمین میرسید. به نظرتون این لباس چون اسمش چادر نبوده تعریف چادر ما رو نداره!!!
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
چه آبروی فرّاری .......
s.safaei
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
بهتر نیست شما ادبیاتتونو عوض کنید.چون شخصیتتونو زیر سوال میبره.
حسين منصورزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
عالي بود
داغ دل ما رو گفتيد
ايشون چادر رو بي آبرو كردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شرم برشما
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
این روزها ا ین جور افراد با فرصت سوزی هاشون انقدر بعضی هارا به چادری ها بدبین
کردن که آدم جرءت نمی کنه از خونه بیرون بره
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اون وقتی که فرزاد حسنی داشت می خوند: … فدای اون حیاتونم …
دقیقا منظورش چی بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حیا فقط به داشتن چادره؟!!! اگه خجالت نمی کشید لااقل از خدا بترسید
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
نه خیر،،،
حیا اینه که وقتی جلوی دوربین چادر داری ، همه جا چادر داشته باشی!!!
نه اینکه عکسای بی حجابتو بزاری توی صفحه ات!!
کعبه عشق
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مواظب باش چادرت تنبیهت میکند...
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
واقعا افرین
ش.ک
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام سارا جون. عالی نوشتی. نمیدونم چقد به این اعتقاد داری که میگن ماه پشت ابر نمیمونه! این قضیه آزاده خانوم هم همینه دیگه اگه ایشون اعتقاد قلبی به چادر داشتن این دسته گل ها رو آب نمیدادن. علاوه بر اون شما چه خانوم چادری معتقدی دیدین که با اون آرایش غلیظ بیاد تو تلویزیون؟ مثلا همون تازه ها نبود که اون همه آرایش داشت، خانوم قهرمانی و دیگران که مانتویی اند چطور با اون قیافیه ظاهر نمیشدن؟!

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.
سمیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مگه برنامه ی مسوولین تلوزیون این نبوده که با مدل رفتار این زن چاذر بد نام بشه و ارزشش رو از دست بده و آدمها خیلی راحت از هم جدا بشن و ...؟ عجیبه که شما نمیدونید!!! حالا کارتون به جایی رسیده که با سیاستهای کلان رادیو تلوزیون مخالفت می کنید!
مجتبی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
دمت گرم «سمیر» دقیق زدی وسط خال !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
راست میگن دیگه!
به شخصیت رسانه ی ملی توهین کردید؟!!!
ه ه ه ه ه . . .
گذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چه توهماتی!! اون وقت مدرکی هم دارین خانم مارپل؟!
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خیلی چیزا برام روشن شد خیلی ممنون
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
متاسفم برات.
ميثم فراهاني
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
با عرض سلام و خسته نباشيد
من خودم ملبس به لباس مقدس روحانيت هستم
قبول دارم كه ايشون اشتباهاتي داشته و رفتارهاي نامناسبي از ايشون سر زده ولي شما هم يه كم تندروي و بهتر بگم زياده روي كرديد
اگه يه نگاهي به جامعه بندازيد و به خصوص صدا و سيما متوجه ميشيد كه كمي زياده روي شده و بحث نفاق نبايد مطرح بشه
اقوام بنده همه يا بالاي 90 درصد چادري هستند و اعتقاد هم دارن ولي گاهي از اونا هم اشتباهاتي سر ميزنه كه نياز به تذكر داره و من تذكر ميدم
مثل همين اختلاط زن و مرد و روابط صميمي و خنده و شوخي و گاهي آرايش كه البته همه اشتباهه و جاي تذكر داره ولي بحث نفاق زياده رويه
ما بايد همين نيروهاي اندك رو هم با تذكر اشتباهاتشون تو رسانه حفظ كنيم نه اينكه اينا طرد بشن و بدتر از اينا بيان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
کسی که ادعای رسانه ای بودن میکنه نباید اشتباهات به این فاحشی انجام بده!
آدم عادی نیست که !‌
الگوی یه عده جوونه!
اگه نمیتونه بره بشینه خونه!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بنده هم با نظر این برادر محترم کاملا موافقم...
دل نوشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
شاید کمی زیاده روی کرده باشن. ولی تلویزیون یک رسانه ملی ست و همه مردم تماشا می کنه و کسی که وارد این رسانه می شه باید تکلیف خودش را مشخص کنه یا چادری باشه یا با پوشش نامناسب و بد . این رفتار این خانم توهین و بی احترامی به چادر و حیا و خانم هاست. این خانم با رفتارش علنا به چادر و خانم های چادری توهینن کرده و این اصلا قابل چشم پوشی و کوتاه اومدن نیست
ميثم فراهاني
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بحث حجاب و عفت حتي در زمان پيامبر صلوات الله عليه و در خصوص زنان پيامبر هم مطرح بوده و اونا هم اشتباهاتي داشتن ولي خدا بهشون تذكر داده و گاهي عتاب كرده ولي نگفته شما منافقيد
بله معني تحت اللفظي نفاق كه بين ظاهر و باطن فرق باشه هست ولي اين رو 99 درصد مردم هم صدق ميكنه چون خيلي از مردم ملاحظاتي رو تو جمع و ظاهر حفظ ميكنن كه تو خفا حفظ نميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اشتباه منفی دادم
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چادر برای اینها وسیله ای برای معروف شدن است اگر در رژیم شاهنشاهی ظالم بودیم اونوقت میدید که اینها چه شکلی خودشون رو معرفی می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مگه همه مثل شما هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
زدی وسط خال.البته باید بجای "اینا" میگفتی "ااین"
رضا خادمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خوب خودشون هم اعتراف کردن که اسلام بهشون ارث رسیده و خبری از ایمان مطلق به دین محمد نبی (ص) نیست. اما این نوع تفکر تنها در خانم نامداری نیست و در شمار قابل توجهی از مردم رواج داره و چه قدر خوبه به جای اینکه ما ایشون و عملکردشون رو به تندی محکوم کنیم سعی در رفع شبهاتشون کنیم.
دل نوشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
درسته در خیلی از افراد جامعه هست ولی کسی که وارد صدا و سیما می شه و به نوعی قراره الگو بشه باید جهت فکری خودش را مشخص کنه و طوری نباشه که هرجا هرطور دلش خواست رفتار کنه یک جا با چادر و یک جا با لباس نامتعارف و کاملا خارج از عرف اسلام و جامعه. ایشون جواب این رفتارهای نامتعارفش را در زندگیش دید دیگه...
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آزاده جون تا الان خیلی دوست داشتم و تو الگوی من تو چادری بودن بودی. ولی از حالا که این عکسات رو دیدم بیشتر از همه دلم به حال اون عشقایی می سوزه که به پای تو ریختم. واقعا ناامیدم کردی!!!!!!
باید دنبال یه الگوی جدید باشم...
کسی می تونه یه الگوی خوب معرفی کنه؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حضرت زهرا(سلام الله علیها)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
الگوی یکگ زن مسلمان باید خانم فاطمه زهرا (س) باشند و بس
با این حرفتون یاد اون خانمی افتادم که در دهه 60 گفته بود اوشین باید الگوی زنان ایرانی باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
الگو قحط بود!!!!!!!!
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آزاده جون تا الان خیلی دوست داشتم و تو الگوی من تو چادری بودن بودی. ولی از حالا که این عکسات رو دیدم بیشتر از همه دلم به حال اون عشقایی می سوزه که به پای تو ریختم. واقعا ناامیدم کردی!!!!!!
باید دنبال یه الگوی جدید باشم...
کسی می تونه یه الگوی خوب معرفی کنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
فاطمه زهرا (س)، فاطمه معصومه، خدیجه، زینب کبری
مجتبی
United States of America
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سرمایه زنان ما چادر استˈ این الگو از فاطمه اطهر است
رهبر معظم انقلاب اسلامي مي‌فرمايند: چادر بهترين نوع حجاب است؛ يك نشانه‏ ي ملي ماست؛ هيچ اشكالي هم ندارد؛ هيچ منافاتي با هيچ نوع تحركي هم در زن ندارد.
اشاعه فساد و بد حجابی، سیاست کهنه آمریکایی است
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
تجربه نشون داده همیشه وقتی خودتو وقف آدما کنی باختی.
پس سعی کن خودتو اونقد قوی کنی که بقیه آرزوشون باشه تو الگوی اونا باشی.
ره گذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
برات متاسفم که الگوت رو از تلویزین پیدا می کنی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
با سلام
آقا خیلی هم شیک و مدرنه. چشه مگه؟ مگه همه چادری ها باید امل و عقب مونده باشن؟
خوبه که! همینیه که حجابشو رعایت میکنه و حاشیه و شیله پیله نداشته باشه. شمام جمع کنید بابا. شمام تا یکی از چادری ها یه ذره خوش و بش میکنه میایین میزنین توی برجکش! اه اه ...
یه چادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آقای محترم خوش وبش وبگو بخند زن ومرد نامحرم حرام است .فعل حرام هم کم وزیاد نداره در هر صورت حرامه.
ارغوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اگه فلسفه حجاب رو میدونستید اینطور نمیگفتید....
یه دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
شیک،مدرن،امل ،عقب مونده،خوش وبش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا یه لحظه فکر کنیم ببینیم خداوند متعال کدوم یک رو می پسنده و چی خطابش می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانمی که با نامحرم ارتباط غیرضروری نداره یا اونی که ....
راستی حضرت زهرا سلام الله علیها جزو کدوم دسته بودند؟؟؟ جزو شیک و مدرن ها یا جزو امل ها
راستی حضرت زهرا سلام الله علیها به "خانمهای با حجاب با حیای با عفت" می گفتند امل یا ...
یه کم با خودمون طبق معیارهای خالق مهربونمون فکر کنیم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
عقب مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
عقب مونده از چی؟
از خدا
یا
از شیطان یا همون تمدن مدرن خودمون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حجابش شاید خوب باشه اما حیاش نه!
ان شاءالله خدا یک همسر همینطور با حجاب و کامل نصیبتون کنه!!!!
nadiya
Germany
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
دمت گرم آقا
اینا از حسادته همش
اصلا مگه حضرت فاطمه چادری بوده؟ اون موقع چادر نبوده اصلاا
گذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اَه و زهرمار! شما هم مث این که گونی لازمی ها! بدتم نمیاد از خوش و بش و مناظر زیبا و ... .
دل نوشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اولا درست صحبت کنید چادری ها اصلا امل نیستن
دوما ما نگفتیم بد بپوشه فقط می گیم حرمت چادر را حفظ کنه
سوما خیلی از خانم ها هستن که چادری هستن و شیک می پوشن و حجابشون هم کامل هست
عبد گنهکار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
جلف بازی شایسته دخترای چادری نیست
اینا یا باید این رفتارای جلف شون رو کنار بذارن یا چادرشون رو. آهای چادری ها!مراقب میراث صدیقه طاهره(س)باشین ینی
ما از چادر خاطرات خوشی داریم
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بله کاملاً شیک و مدرن(!) به سبک اسلام آمریکایی
بعدشم اصولاً اهل بی ادبی و حرفهای سخیف نیستم ولی شما دیگه خیلی پرروئی امل و عقب مونده اون ذهن تاریکته بار آخرت باشه به ما میگی امل
یه دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
مثل اینکه شماهم بدت نمیاد یکی باهات خوش و بش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
شما بهتر در مورد "مدرن" و "امل " مطالعه بیشتری داشته باشی
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آقای ضرغامی دست شما درد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
وقتي تبليغ چادر شود بدون اينكه به عقبه ذهني و اعتقادي آن اشاره شود، نتيجه مي شود امثال اين خانم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حرفه ای شما در باره آرایش و حجاب و مانتویی بودنش درست ولی در مورد رنگ چادرش خوب چادر رنگی پوشیده خیلی از خانم ها وقت به فضاهای معنوی می روند چادر رنگی می پوشند و به عبادت می پردازند . پس اونها هم چادر رنگی نپوشند.
گذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چادر رنگی اون خانم هایی که شما میگی همون چادر گل گلی های سنتی خودمونه، نه یه چادر غیرمتعارف که آدمو انگشت نما می کنه، اون خانم ها عمراً ادعاهای این خانم را ندارن و خیال راه انداختن یه جریان رنگی را نداشته و ندارن... لطفا خودتونو به خواب نزنین!
دل نوشته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
منظور پوشیدن چادر رنگی در حرم ها و اماکن خاص نیست بلکه منظور پوشیدن آن در جامعه و تلویزیون هست
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
پس برید به اون خانمی که اولین بار به قول شما چادر رنگی گل گلی رو سر کرده و همچین چیزی رو در جامعه رواج داده هم گیر بدید! من به این جریان راه انداختنش کار ندارم . من نه از این خانم خوشم میاد نه ازش دفاع می کنم. به این عکسی که این جا در مکه بود گفتم خوب خیلی ها در مکان های مذهبی چادر رنگی می پوشند حالا سلیقه اش این بوده که بجای چادر گلمنگلی یه چادر ساده و تک رنگ بپوشه! به نظر من هر چی هست حتی شرعی تره از چادرهای رنگی گلمنگلی حالاکه طلاکوب شده و طرحش خیلی جذابه و جلب توجه کننده هست !
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
تایید نمیکنم
اما بنظر من خیلی بهتر از اینه که بی حجاب و با مانتوی تنگ و ... جلوی دوربین بیاد
اگر واقعا هم چادری نباشه این نشونه حیاشه که لااقل جلوی دوربین تلویزیون که همه جا پخش میشه با چادر میاد
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اگه بحث حیا بود حتی با مانتو هم میتونست حیاشو نشون بده اما الان با چادر هم داره عکسش عمل میکنه!!
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
واقعا برات متاسفم که به خودت اجازه میدی وارد زندگی خصوصی مردم بشی. تو مگه خدایی که قضاوت میکنی؟؟؟
یه چادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
وقتی این طور عکسا رو میذاره تو صفحه اجتماعی (اینستاگرام)یعنی ورود به زندگی خصوصی من برای عموم آزاد است دیگهههه
سجاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
کدام زندگی خصوصی؟ خانم تمام مطالب این مقاله از رسانه ها برداشته شده اند. رسانه.
عمومی تر از رسانه داریم؟
مسئله بازی با ارزش هاست نه رفتار یک آدم در پستوی خانه اش.
قضاوت آخرت با خداست اما این دلیل نمی شود که ما در دنیا خودمان را به بلاهت مطلق بزنیم.
لال شوم کور شوم کر شوم/لیک محال است که من خر شوم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چه نویسنده تندروی کرده چه نکرده ایشون و (برخی دیگر امثال ایشون) واقعیتی هستند که در جامعه ما هست و نباید به این شکل باشد
اینها دیگه زندگی خصوصی نیست متاسفانه خودشون زندگیشون رو عمومی کرده اند و انتقاد و تحلیل و قضاوت بر اساس ملاک مختص خداوند متعال نیست...
رهگذر
Germany
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
دوست بزرگوارا!
بعید می دونم این زندگی خصوصی باشد. فضای مجازی جایی ست که عده ی چشمگیری به آن دسترسی دارند و وقتی ایشان این عکس ها را در فضای مجازی منتشر می کنند یعنی پیش از هرکس خودشان زندگی خصوصیشان را در معرض دید همگانی قرار داده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
ببین عزیزم دوستان که نرفتن عکسای خصوصی!!!!!!!!! این خانم رو از آلبوم شخصیش کش برن و منتشر کنن ایشون خودش عکساشو منتشر کرده!!!!!! به نظرت این وارد شدن تو زندگی خصوصی دیگرانه؟؟!!!
گذری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چی داری میگی؟! کدوم زندگی خصوصی ؟ ببینم اینستاگرام جزء حریم خصوصی است آیا ؟!! دیگه همه چیز مثل روز روشنه، به جای این که بگی مگه خدایی که قضاوت می کنی، چشماتو باز کن خانم... .
apple
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خودش زندگیشو رو اینترنت بار گذاری کرده..
بنده خدا
Canada
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
زندگی وقتی خصوصی می شد که ایشون دوربینش رو بر می داشت می رفت یواشکی سرک تو زندگی خانم خاص می کشید.وقتی ایشون با میل خودش عکس رو منتشر کرده یا همه ی این حرف ها رو روی آنتن تلویزیون زده که نشد زندگی خصوصی . خواهشا جانماز آب نکشید. جایی که نیاز باشه مردم باید اگاه بشن.
جالب اینجاست که اونجا دوستان آنتن زنده ی تلویزیون رو محل ابراز علاقه به همدیگه کرده بودن نبود زندگی خصوصی ! اینجا شده زندگی خصوصی :))
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
افرین یکی نیست به اینا بگه بابا شما چیکار دارن. مشکل این مملکت فقط چهارتا عکس بدون چادر یه زن چادریه. بس کنید ما نباید تو کار مردم اینقد تجسس کنیم زشته
ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
اینا زندگی خصوصی نیست. خودش عمومیش کرده دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چی بگم آخه ............
من رفتم جهنم .کسانی که میخان بیان زود اعلام کنند تا باهم بریم :(
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
برو تا بریم
z
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
این قبیل رفتارها مشخص میکند که بعضی آدمها همیشه طبق منافعشان پیش میروند واین نمونه بارزی است. چادر را تا زمانی سر میکنند که خریدار دارد ولی همین که دیگر قابل قبول عده ای نباشد به راحتی کنار گذاشته میشود. صد البته که ضعف اعتقادی این خانم مشخص می شود و تجربه ثابت کرده که انسان هر چه پیش می رود و در موقعیت های مختلف ظاهر میشود بالاخره خود واقعیش را یک روز به نمایش میگذارد و این هم خود واقعی آزاده نامداری است که اگر امروز رو نمیشد مطمئن باشید که حتما در آینده ای نزدیک این اتفاق رخ میداد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
هرچند این حرفها درست باشد اما تخریب شخصیت دیگران است...
وقتی یک نفر هنرمند باشد شما اجازه دارد در موردش طومار بنویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
کی گفته این خانم هنرمند است؟ این خانم یک چهره ی رسانه ای است. وقتی شما رسانه ای شدید و درباره ی زندگی خصوصی و احساساتتان و... با یک رسانه که چه عرض کنم با صدها رسانه مصاحبه کردید این اجازه را به همه ی رسانه ها می دهید که درباره ی شما حرف بزنند.
وقتی شما رسانه ای شدید خود شما خواسته اید. الزامات این کار هم همین است. نمی شود از اب عبور کرد و خیس نشد. این مطالب هم یک سری مطالب عمومی و آشکار است نویسنده ی مطلب هم نقدی رسانه ای بر اظهارات رسانه ای یک آدم رسانه ای کرده است. حالا کجای این کار تخریب است؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
عزیزم :از بچگی بهمون گفتن که مجری ها و بازیگرا هنرمندن !!!اما هیچ وقت نرفتیم ببینیم اصلا هنر یعنی چی؟وهنرمند یعنی کی؟
نکنه فکر میکنی ناز وافاده جلو مردم هنره؟فکر نمیکنی گول خوردی؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
ما نباید به بهونه های مختلفی مثل ورزش و هنر و علم و... دین رو زیر سوال ببریم یادتون باشه که اینجا یک مملکت اسلامیه و مملکت اسلامی باید الگوی اسلام ناب محمدی داشته باشه نه الگوی اسلام ناب آمریکایی واین همون مطلبیه که مقام معظم رهبری چند وقت پیش بهش اشاره کردند .
پ.س
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دوست عزیز تخریب شخصیت ایشون نیست..این خانم مقدسات مارو زیر سوال میبره...چادر رو بی ارزش میکنه..تفکر فمینیسمی رو رایج میکنه
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
پوشش لباس هر فردی یک پیامی داره . کی تا حالا لباس و آرایش و ناز و عشوه جلوی چندتا مرد بلکه جلو تلوزیون شده عفاف و حیا.
کسی که حیا نداره حجابم نداره
اگر حجابم داره عفاف زیر چادر نداره.
ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
بله اگر کسی زندگی شخصی شو هوار نزده باشه اجازه هست در مورد زندگی شخصیش طومار نوشت مخصوصا که یک آدم معمولی نباشه
حامد ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
زیادی گیر ندادید؟ الان کدام بازیگر الگوست که مجری اش باشد؟
صبح امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
این درد ما نیست درد مردنیته ست که تو جون ما هم افتاده!!!!!
اصلا چرا باید یه مجری انقدر بزرگنمایی بشه!!!! که بعدها رفتارهای عجیب غریبش آبروی چادر رو ببره؟؟؟؟!!!
یعنی ما تو جامعه شخصیت مهمتری نداریم که رسانه ملی بهش بها بده!!!!!
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
شاید الگو نباشند که نیستند اما میتوانند بهانه برای اظهارات فمینیستی خیلی ها باشند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بله اگه بخواد میتونه الگو باشه مثل خانم الهام چرخنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
الگو !نه.اما فرهنگ اسلامی رو به تدریج تغییر میدن.یعنی کلیه اخلاقیات و رفتاراشون چون تو رسانه دیده میشه،ناخوداگاه تاثیر میذاره و نرم و نرم فرهنگ...جلوی جنگ نرم باید ایستاد.بخصوص در مورد اونایی که واسه خانواده های مذهبی الگو میشن.یه دختر مسلمان!وقتی چادر یک مجری رو میبینه،ممکنه الگو بشه براش،در این صورت سایر رفتارهاش رو یواش یواش تقلید میکنه،مث راحت حرف زدن با نامحرم و....پس باید دقت کرد که بیشترین ضربه از جانب مذهبی نماهای جلو دوربین به بدنه اسلامی جامعه وارد میشه.مثل اون مجری مرد که جلو دوربین از اسلا میگفت ولی بعد با یه خانم....متاسفانه مجریهایی که واقعا مسلمان هستند یا اجازه فعالیت نمیدن و یا اونا رو به دلایل دفاع از اسلام عزل میکنن مثل برنامه ....
مهدی
Japan
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
روحانی مچکریم
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
واقعا معنی این حرف یعنی چی.یکی بگه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خب الان چادرشو برداره خیالتون راحت میشه؟؟!
والا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
اینا همینو می خوان!!
mona
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آره راحت میشیم. چون اگه اون چادر رو دربیاره تکلیف همه باهاش روشن میشه!!!
ناشناس
Japan
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مونا خانوم با این نوع دیدگاه شما به جای اینکه آدما علاقه مند به حجاب شن از اون بیزار می شن.ما باید به این افراد کمک کنیم حجابشونو کامل کنن نه اینکه بگیم برو تو به درد ابخوری برو بلد نیستی حجاب داشته باشی.منافق دورو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شما الان بلاتکلیف هستید ؟
منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مونا تو چه بلاتکلیفی هستی که تکلیفت با چادر دراومدن چادر مردم مشخص میشه!!!!!!!!!
جدی برو یه فکری به حال خود بکن
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
خانم مونا یعنی شما اینقدر تکلیفتون فراره که با چادر سر کردن یا نکردن کسی معلوم میشه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
باعرض سلام وخسته نباشید.ساراجان ازاینکه به حجاب اهمیت میدی ممنونم امابنظرمن تندرفتی چون الان اکثرکسانی که صداوسیماهستن اونجورکه جلودوربین میان درواقع درمواردعادی اونجورنیستن چون مردم اونجورقبولشون نمیکنن.این ضعف مسئولین ماهستش که نمیتونن جیزی بگن ومردم ماکه هیچوقت اعتراضشون محکم نبوده ماخانم نامداری روکوبیدیم بس تکلیف بقیه بازیگران چی میشه.بس سعی کنیم تمام مسائل رودرنظربگیریم.ازبازیگران ومجری های خانم تابازیکران ومجری های اقاتمام رفتارهاوحرف زدن ها.لباس بوشیدن هاتمام مشکل دارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
لازم به ذکر است که جدا از چادر حجابشون با مانتو هم کامل و قابل تحسین هست
لطفا خجالت بکشید و با آبرو مردم که از کعبه هم مهمتر است بازی نکنید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چیزی که حرمت چادر را بر باد داد چیزی که عطر یاس فاطمه سلام الله علیها را از چادر گرفت چیزی که نفاق را به چادر داد دانشگاه آزاد اسلامی!!!!! بود
چادری بد حجاب یکی از هزاران ضربه ای بود که این دانشگاه غیر اسلامی به ایران و اسلام زد
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
همینه وقتی چادر واقعی نباشه نتیجش هم همین میشه.اقلا از اول با چادر نمیومدی که الان کسی نگه چادری ها خودشون بدترند.بازیگرا، فوتبالیست هاو مجری ها شماها متاسفانه شدید الگوی جامعه الگوی که بایست اهل بیت باشن.
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خیلی تند رفتید
هرچه باشه ظاهرا از بقیه بهتره
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آزاده اشکالاتی داره و من موافقم اما شما تند رفتاری و جانب انصاف رو رعایت نکردی

عقدش در حضور سید حسن خمینی رو چرا به فرزاد حسنی ارتباط نمیدی ؟ علاقه ی فرزاد به سید حسن از قبل معلوم بود !

این دختر به تدریج رفتارش عوض شد شهرت زده شد مثل خیلی از مجری ها و هنرپیشه های دیگه ربطی به نفاق نداره

ما خوب می دونیم که جناب فرزاد حسنی دوستان زیادی در مطبوعات داره که ازش حمایت میکنن و حالا همه شدن ضد نامداری

امیدوارم انتشار بدین مثل نظرات قبلم نباشه که منتشر نکردین
نجمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
موافقم!
کاملا با انتقاداتی که کردید موافقم. مجری صدا و سیما که مخاطب میلیونی دارد مال خودش نیست که هر جور خواست برخورد کند ؛ هر جوز خواست لباس بپوشد! جوانان و نوجوانان ما از تلوزیون و افراد آن الگو می گیرند. چطور می توانید بگویید که آنها می توانند مال خودشان باشند و هرچه خواستند رفتار کنند؟!!!
از بیت المال حقوق می گیرند؛ این همه اعتبار و شهرت پیدا می کنند؛ بعد بهشان یگوییم هر کار خواستید بکنید؟!!
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چطور اون وقتی که تو تلوزیون جلو چشم همه برای هم شعر عاشقانه می گند زندگی خصوص ندارند!! اما حالا که چنین عکس هایی رو خودشون تو شبکه های اجتماعی منتشکر کردند زندگیشون خصوصی شد؟؟؟؟!!!! و قضاوت ما دخالت در زندگی خصوصی مردم؟؟!!
ارغوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
حرفاتون کاملا درسته...ولی!!!!!!!!!!!!!!!!...به نظرم یهویی خییییلی تند رفتید...آروم تر هم میشد مطرحش کرد
محیا
Netherlands
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
من حساسیت نویسنده محترمو درک میکنم و اونو کاملا قبول دارم.اما خودم به عنوان یه دختر چادری و مذهبی باید بگم که این چیزا خیلی عادی شده امروزه و به وفور در بین چادری ها دیده میشه.مثلا اون عکس که نوشتید آرایش غلیظ ؛ متاسفانه خیلی از خانمای چادری همین مدلی شدن.ینی اصلا اون ارایش غلیظ به حساب نمیاد.
ارسطو عامل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آخ آخ آخ
what to do!
what not to do
تکلیفتو مشخص کن
آیا دو رویی کار خوبیست!!؟؟
ر. محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
کاش یه بنده ی خوب خدا پیدا می شد کلا این نخاله هارو از صدا و سیما می ریخت بیرون
خدایا خودت!
bety
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
من خودم چادری هستم و چادرم رو هم دوست دارم
اما برام یه سوال پیش اومده اون جلباب که خدا توی قران می گه یک چیز کوتاه تری از چادر ما هست اون چیزی هم که خدا توی قران می گه اینه که حجاب رو رعایت کنید نه پوششی که به مرور زمان بین مردم جا افتاده و حجاب برتر است هر جور فکر می کنم حجاب حکم واجب رو داره چادر ته تهش مستحب است خیلی رفتار بی معنایی است که اگر توی یه محیطی چادری باشی باید همیشه اونجا چادر بپوشی چون ادمای دیگه تو رو این جوری دیدن و فکر می کنن اگه یه روز حجابت رو رعایت کردی ولی چادر نپوشیدی کارت اشکال داره . من ارایش غلیظی ندیدم و حس می کنم شما شدیدا افراطی رفتار می کنید به جز یک عکس خانوادگی بقیه اش هیچ مشکلی نداشت دوس دارم بدونم خودتون چطوری می گردید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام دوستان/از این که ایشون عکس شخصی خود رو تو معرض عموم قرار داده جای تاسف داره...برای من برخی از حرکات ایشون تو برمامه تازه ها جای تامل داشت ....خواهران گرامی ما مواظب باشن ظاهر افراد خوبه ولی مهمتر از اون باید عمل شخص براشون مهم باشه والگو قرار بدن....
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
متأسفانه این مشکل روخیلی ازچادریهادارن چون چادرشون یه میراثه که ازخانواده سنتی شون بهشون رسیده ودرک عمیق ومعرفت دینی نسبت به چادری که سرمی کنن ندارن!چادرروبایدبفهمی وبپوشی و إلانتیجه ش می شه همینی که تواین عکسهامی بینید،وقتی به شیوه چادرپوشیدن اینجورخانمهانگاه می کنی احساس می کنی ازاینکه چادری اندخیلی هم راضی نیستندوبه اجباراون روسرشون می کنن.
amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
به نظر من دارید زیاده روی میکنید چادر نداره، بی حجاب که نیست !!!!!!
محمد مهدی
United States of America
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بنظر من ما به حاشیه سازی اونا دامن نزنیم بهتر است
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چه سریه هر کی این بنده خدا عقد میکنه یا خاتمی به طلاق ختم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چرا فکر میکنید هر کی مثه شما باشه خوبه؟
ملت دیگه اختار رنگ چادرشونم ندارن...والا!
از نامداری متنفرم ولی حجابش خیلی هم خوبه
خانم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بسیار عالی و روان به این موضوع اشاره کرده اید..خانم توانگر ؛
خدا در عوض این جهادفرهنگی که شما و دیگر همکارانتون در خبرگزاری وزین و انقلابی دانشجو می کشید، به شما خیر کثیر عنایت کند.
بلی متاسفانه این سری افراد به اصطلاح چادری ضربه ای که به حجاب و پوشش برتر یعنی چادر می زنند بیش تر از بی حجاب هاست. من هم صفحه اینستاگرام این خانم را دنبال کرده ام و تمام مواردی که شما نوشته اید را تایید می کنم. به نظر می رسد ایشان دچار یک نوع به هم ریختگی شخصیتی و فکری هستند و تلاش می کنند با نوشتن متن های احساسی بی سر و ته وحضور زیاد در اجتماعات و انداختن عکس وبه نمایش گذاشتن آن برترس ناشی از فراموش شدن و کنار گذاشته شدن ،غلبه کنند.ایشان باید در درجه او ل تکلیف خود را نه با چادر که با خودشون مشخص کنند .
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بنظرم هر چی باشه از اون بازیگرای زن بد حجاب که بهتره
درسته چادرم حرمت خودش داره ولی ما که خدا نیستیم
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
آدم یاد نعیمه اشراقی میافته
صمصام نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام .به نظرمن جالب بود ولی دربعضی ازموارد تندروی شده بود .ولیکن دراین موارد اطلاع رسانی مناسب است چون این خانم جوان الگوی اکثرجوانان ما هستند هم درحجاب وپوشش وهم درنوع رفتار سراسرراحت .مثلا ایشان دریکی ازبرنامه های شبکه دوکه هرشب پخش می شد ودرآن زمان خود ایشان مجرد بودند ازمهمان برنامه که عموپورنگ بودند سوال می کنند که شما چرا مجرد ماندید وازدواج نمی کنید ؟همچنین اکثردختران مااین خانم رابه عنوان الگوی مناسب برای خانم ایرانی که هم حجاب چادرداردوهم آزاد اندیش است می دانند که باتمام توانایی توانسته چادر راکه خودحیای یک زن درحد اعلا می باشد بانوع رفتاربی حیا جمع کند درصورتی که دراسلام ما این دوموضوع باهم جمع نمی شود وچادرورفتار باحیا باهم عجین هستند .
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
با سلام و خسته نباشید
فرهنگ بدی است که به بازیگر ها و مشهورین از این زاویه نگاه بشه و تا عکسی یا خبری رسید رسانه ای بشه
این کار سایت های پوچ و بی محتوا است و از خبر گذاری چون شما پرداختن به این مسائل بسیار زشته.
از خودتون بپرسید این خبر چه اثر مثبتی داشت؟
بدانید این گونه افراد فقط شهرت دارند و چون از سطح فرهنگی خوبی برخوردار نیستند برای مردم الگو نمی شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
مشکل شخص آزاده نامداری نیست....
مشکل نوع تفکر تقریبا رایجی هست که یه نمونه اش شاید ایشون باشن!!!
مشکل البته ما هم هستیم،همین ماهایی که به این افراد انتقاد داریم!!!!!
ما هم در انجام وظیفه خودمون کوتاهی کرده ایم...
از قدیم گفته اند یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز (درفش) به دیگران،البته دقیقش اینه که یه جوالدوز به خودت بزن یه سوزن به دیگران
اگر ما کارمان را درست انجام دهیم خیلی از این مشکلات کم میشود
مثلا انتقادهایی که صداوسیما از بقیه دارد ویا خبرگزاریها از صداوسیما و دولت واشخاص دارند از باب مراحل امر به معروف و نهی از منکر ابتدا بصورت خصوصی و محرمانه و صمیمانه به خود آنها گفته شود و دلایلشان هم شنیده بعد اظهار نظر علنی شود در اینصورت اثرش بیشتر و مفسده اش کمتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
معنی نفاق رو نفهمیدی خانم اگه عکس های مشکل دارشو بقیه ارسال میکردن میشد گفت از رو نفاقه ولی خودش میذاره نفاق نیست اگه تو تلویزیون جور دیگه س به خاطر سیاستای صدا و سیماس نه آزاده

نقدت بعضی جاها وارده اما یه طرفه س عصبانیت و حسادت هم در اون موج میزنه یعنی آزاده هیچ خصوصیت مثبتی نداشت که بگی ؟

معلوم نیست اگه ما هم به شهرت میرسیدیم چطور رفتار میکردیم اینقد عیب بقیه رو نبینیم

بعضی از رفتاراش و فعالیت زیادش به خاطر اینه که بگه شکست نخوردم کمی درکش کنیم طلاق سخته
ص1
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
بله درسته .به خاطر سیاست های صدا و سیما یه جا یک جور و یجا یجور دیگه بوده. بنا براین باید صدا و سیما در گزینش های خودش بیشتر دقت کنه.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
راستش در مورد این خانم نمی شه بهشون گفت که نفاق سرتاپاشون رو گرفته چون حرفهاشو خیلی راحت و جسورانه می زنه ولی می تونم بگم کسی که الگوی جوونای این مملکت می شه مسئولیتش سنگین تر می شه این خانم تو اون دنیا باید جواب همه اون جوونایی رو که با حرفای ایشون نسبت به دین بدبین شدن رو بده همه باید جواب بدن که راستای تعالی دینشون چه کار کردن این دنیا زود تموم می شه همین خانم تا یک سال دیگه هیچ کس اسمشون رو هم نمی یاره چون محبوبیت رو مردم نسبت به یک هنرمند می دن و این محبویت بوسیله همین مردم هم گرفته می شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
ممکن است برخی با خواندن این متن دیدشان نسبت به چادر و چادری ها تغییر کند لذا تذکر این نکته لازم است که اصل با عفت و با حیا بودن است نه اینکه اصل چادر است،ممکن است خیلی ها چارد سر داشته باشند ولی چادری نباشند چون عفت و حیا را که اصل است نداشته باشند وممکن است خیلی ها چادر سر نداشته باشند ولی با حجاب کامل و با عفت و با حیا باشند،بنابراین چادر را ملاک قضاوت در مورد افراد قرار ندهید که بعدش اگر کسی چادر سر داشت و خطایی کرد آنرا به چادر و سایر چادریها نسبت بدهید
البته انسان فطرتاً به دنبال کمال است و از هرچیزی بهترینش را می خواهد و کمتر کسی است که به دنبال کمال نباشد البته افراد در انتخاب مصداق کمال اشتباه می کنند و به بیراهه می روند چنانکه اشتباه کسانی که غیر خداوند متعال را (ادامه در پیام بعد)
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
به ایشان انتقاد دارم ولی زیاده روی کردید.زیاده روی ظلم است.
ادامه پیام قبل که به دلیل ناقص ماند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
می پرستند در این نیست که خدا را نمیخواهند بپرستند بلکه در مصداق خداوند اشتباه کرده اند وبعد که حقیقت برایشان می آید بر مصداق باطلشان اصرار میکنند(اشتباه برداشت نشود کسی را به مشرکان تشبیه نمیکنم بلکه یک مثال نوع عمل اشتباه است)،البته کسانی که باحیا و باعفت و چادری هستند نسبت به سایرین از این منظر کاملترند بنابراین خانم های محترمی که باحیا و عفت و باحجاب کاملند ولی چادر نمی پوشند به دلیل همین فطرت کمال طلب آنها را به پوشیدن چادر دعوت می کنیم چرا که چادر حجاب برتر و کاملتر است و حواسشان باشد که با وسوسه های شیطانی که عقلانی جلوه میکند(مثل همین که برخی که چادر دارند برخی اعمال خطا و نامقبول انجام می دهند)فریب نخورند
وقتی ملاک عفت و حیا باشد آنوقت مرد و زن نمی شناسد و ملاک برای نوع انسان است
یاسمن بهداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام
من مدتهاست که در مورد این تناقض ها با دوستام صحبت میکنم.با تمام متن شما بی نهایت موافقم.
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
نزدیک به یک ماه پیش در ذیل صفحه ایشان در اینستاگرام مطلبی با عنوان اینکه سریال معراجی ها مقتبس از حوادث تشییع جنازه شهدای گمنام در دانشگاههای امیرکبیر و صنعتی شریف است درج شد که ایشان نسبت به حذف و بلاک فرد کامنت گذار اقدام کردند
رزسفید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلامممممممم ایرانی های مسلمان"زیبایی چادر(مشکی ام )راترجیح می دهم برهمه ی برندهای دنیاکدام برند واسمی بااعتبارتراست ازنام (مادرمان حضرت فاطمه ذهرا)
رزسفید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلامممممممم ایرانی های مسلمان"زیبایی چادر(مشکی ام )راترجیح می دهم برهمه ی برندهای دنیاکدام برند واسمی بااعتبارتراست ازنام (مادرمان حضرت فاطمه ذهرا)
لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
فقط گفتيم چادر سر کن چادر سر کن

یادمان رفت بگوییم ... با عشق به فاطمه زهرا(س) چادر سر کن ... با یاد خدا چادر سر کن
مینا
United States of America
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
سلام
چطور وقتی فرزاد حسنی تو رادیو که چهارشنبه ها برنامه داره هر کاری کنه و هرچی بگه نمیره زیر ذره بین اگه فرزاد حسنی ابرو برمیداره کسی نمیگه آبروی شیعه رو برده اگه توی مصاحبه اش با ترانه علیدوستی اونقدر جلف و زننده حرف زد و با ترانه شوخی کرد و گفت لبخند ترانه از اون لبخنداست کسی نیومد بگه فرزاد حسنی دورو هست که توی تی وی یه خانم خارجیو میاره که به اسلام گرویده و میشینه به خاطر اعتقادات اون خانم گریه میکنه و کتاب عکسهای امام رو بهشون هدیه میده چطور وقتی بعد از طلاق آزاده از فرزاد فرزاد باید همون روزای اول انتشار خبر با مهران دوستی یه برنامه ی زنده ی رادیویی اجرا کنه و غیر مستقیم هر تیکه ای میخواد به نامداری بندازه
ars
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
الان چی شده؟؟؟
بهاره
United States of America
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
قبل از طلاق و اتفاقات اخیر نمیتونستید حجاب ایشونو نقد کنید؟؟؟؟ حالا یادتون افتاده حالا که چند وقتی گیر یکی مثل فرزاد حسنی افتاده بود؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
احسنت
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
انصافا جواب دندان شکنی بود///مرسی
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چه ربطی داشت؟
حالا چون طلاق گرفته میخواید مراسم ماتم بگیریم واسش؟
بهش تو نگیم یک وقت به خانم بر نخوره؟!!!!1
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خیلی حال کردم با جوابی که دادی. احسنت
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خیلی هم حجابش کامله شما هم احتمالا از فرزاد حسنی پول گرفتی چرت تحویل ملت میدی
شیما
Germany
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
احیانا شما خودخانوم نامداری نیستی!!!!!!
_
Japan
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
دوست دارم حجاب خودتو ببینم که تازه یادت افتاده این بنده خدا بد حجابه.یا تو بد حجاب ندیدی یا عاشق فرزاد حسنی هستی
منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شایدم پول گرفته که این مزخرفاتو بنویسه؟؟؟
حالا چقدر گرفتی؟؟؟
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
می خواستم بگم حجاب کامل رو همه ما می دونیم چطوریه.پس خداییش نگیم حجاب ایشون حجاب کامله ولی میشه گفت حجاب داره.موضوع اینه که آن چه که قبلا از خودش نشون میداده نیست.تضاد شخصیتی داره البته این رو هم اکثر خانوم متاسفانه پیدا کردن چون ایشون یک فرد شناخته شده تلویزیونیه این تضاد فوق العاده تاثیر منفی داره اگر یک فرد ناشناس بود این قدر تاثیر منفی نداشت .یعنی به دید بالا به ایشان نگاه می شده ولی ایشان در این جرگه بالا قرار نداشتند.هر کس در هر جایگاهی که قرار داره باید رفتارش در اون حد باشه نه این که وانمود کنه متعلق به جایگاه بالاتریه .همین
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
شما؟؟؟
اسمتم بوقه لابد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Japan
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
/وقتی آنتن زنده رو می دن یه خانواده دسته جمعی بیان برای به رخ کشیدن عروس جدیدشون,بقیه هم به خودشون اجازه می دن هر قضاوتی که خواستن بکنند.بترسی از زمانی که نتونی تو اون دنبا به خاطر این حرفات جوابشو بدی.اون اقای حسنی حتی روی آنتن زنده احترام پدرشو هم نداشت بگذریم از چهرش که کاملا مشخصه ابروهاشو برداشته.متاسفم که این آقا قرار الگوی کسی باشه.و مدام هم ازش طرفداری میشه.
یکی
Germany
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
متاسفم برای این قضاوت های ظاهری.خیلی دلم میخواست دلیل جداییشون آشکارمیشد اونوقت مردم میموندند باقضاوت هایی که راجب فرزادکردن.امیدوارم فرزاد اون دنیا حلالتون کنه وگرنه کارتون زاره.متاسفم که گول ظاهرسازی یک دختر رومیخورید.
ناشناس
United States of America
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
یکی جان منم متاسفم که گول ظاهر شخص رو می خوری کسی که احترام پدرش رو رو آنتن نداره فاتحه اش خوندست.دیگه این ظاهر سازی نیست در ضمن اینو می دونی که احترام به پدر و مادر واجبه نه بردن آبروشون.اون مرد بیچاره ساکت نشسته بود که حسنی تیکه بندازه متاسفم واسه خود ظاهر بینت نه از آزاده خوشم میاد نه از فرزاد.ولی کسی که ادعای همه چی می کنه که من دین شناسم هم ظاهرشو حفظ می کنه هم احترام خانوادشو داره.آدما وقتی از هم جدا می شنم باید مواظب باشن آبروی همدیگه رو نبرن نه این که یان از عروس تازشون حرف بزنن و اونو بکوبن تو سر بعضی ها.من با حجاب آزاده موافق نیستم اما از وقتی حسنی شروع کرد تو رادیو تلویزیون تیکه انداختن به اون دلم براش سوخت.ببین دیگه چیکار کرد که اخبارم بهش تذکر داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
ببخشید لطفا یکی هم بیاد در مورد حضور خانوادگی فرزاد حسنی در رسانه ملی و تعریف بی وقفشون از عروس خانوادشون توضیح بده!
پری
Germany
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
چه ربطی داره لطفا همه رو به هم ربط ندید.
بنده خدا
Canada
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
من اول جوابیه نامداری رو دیدم گفتم ببینم چی گفتن بهش . بعد که اینو دیدم خواستم بگم حق گفتی والا طرف حساب کار دستش اومده باز داره حاشیه سازی می کنه از زیرش در بره . کوتاه نیاید ما پشتتونیم .
بنده خدا
Canada
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
من اول جوابیه نامداری رو دیدم گفتم ببینم چی گفتن بهش . بعد که اینو دیدم خواستم بگم حق گفتی والا طرف حساب کار دستش اومده باز داره حاشیه سازی می کنه از زیرش در بره . کوتاه نیاید ما پشتتونیم .
خانم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
درود بر قلم زیبای شما . حرف دل ما رو زدید. به خدا دلمون خونه از دست امثال این خانم که با چهره صدرنگ بزک کرده و فتارهای جلف وزننده ، آبروی هرچی چادری و محجبه بوده رو بردند. به نظرم این خانم به جای این که مرتب عکس بذاره تو صفحه اینستاش تا یه عده دخترای دم بخت بیان باهاش همدردی کنن بهتره هرچه زودتر ازدواج کنه تا از این سردرگمی شخصیتی نجات پیداکنه.
رضا3
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
منکر بعضی حرفا هم نمیشوم. منکر بعضی اشتباهات هم نمیشوم. اما بحث علنی گفتن و خبری گفتن و عکس گذاشتن و تار کردن و ...
من مقصر افکار بد خودمم ولی این شعله گناه را شما روشن کردید. اونم نزدیک زمانی که قافله داره میرسه کربلا و ما هنوز از پس نفس خودمون بر نیومدیم.
ممنون از سایتتون. ولی این خبر موازی با بقیه کارهاتون نبود...
عماد اکبری
United States of America
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
من از نامداری خوشم نمیاد ولی این متن خیلی مسخرست و فقط هدفش تخریب یک زن شجاع و جسوره....حتی میتونه ناشی از کینه ی شخصیه نویسنده با نامداری باشه شایدم نویسنده از طرف نامداری مامور شده تا اینا رو بنویسه و با انتقاداته مزخرفش محبوبیته نامداری رو بیشتر کنه
مجتبی قرائتی جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سلام.
بنظرم اگر شما از سخنان شب عقد ایشان اگاه میشودید و انواع مصاحبه های خودش را مشاهده میکردید متوجه میشودید که چطور خواسته یا نا خواسته داره تصویر یک دختر و یک زن چادری جوان را در چشم مردم ز شت نشان میدهد....
ادم متعجب
United States of America
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بله کاملا معنای خوشم نمیاد رو فهمیدم....... اگه خوشت نمیاد این همه تعریف کردی خوشت میومد چی میگفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
خدا رحم کرد خوشت نمیاد والله!!!!!!!!!!!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خانم نامداری دروغ نگفته که چادر بهش ارث رسیده. فرهنگ زادگاه ایشون چادره و در سنقر جزو پوشش عام زنانه نه صرفا بخاطر حجاب برتر بودن. اونجا هر زنی چه مومنه و چه غیر مومنه و حتی نماز خون چادریه و اگر این پوشش رو نداشته باشه توهین به فرهنگ عمومیه.
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خانم نامداری به حرف ادمها گوش بدی میشکنی و مسیر زندگیتو گم میکنی از اینکه خودتو از دست ی ادم معلوم الحال نجات دادی بهت تبریک میگم
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
امیدوارم شمایی که به فکر بوی چادر حضرت زهرایی به فکر اون دنیاهم باسی.مگه نه اینکه گناه ریختن آبروی افراد از ریختن حرمت کعبه بیشتره
متاسفم برای خودت و کسایی که انداختنت جلو...
حسن
United States of America
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
ای فدای ابروهای فرزاد خوشکله برم که واسه عروسی داداشش قشنگ هشتی برداشته بود و اصلا هم با الگوهای اسلامی حضرت زهرا(س) و علی (ع) مغایرت نداشت!!!!! واقعا که طفلک خانم نامداری لا اقل احترام چادر رو نگه داشت وگرنه با وضعی که تو صدا و سیما هست اونم از اول میتونست بی چادر برنامه اجرا کنه ولی واسه تبلیغ چادر و حجاب و عفت و حیای زن ایرانی با چادر اومد...امیدوارم هر جا هستن ایشون موفق باشن!
راضیه رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
علی وار عمل کنیم و به هر وسیله ای برای حق جلوه دادن کسی، دیگری را تخریب نکنیم .نامداری یا هرکسی اگر گناه بکند با خدا به ما چه مربوط.یادمان نرود که نه نامداری و نه حسنی و نه هیچ کسی از این دست الگویمان نباشد چرا که این ها هم مثل ما هستند و اگر مثل خود را الگو کنیم که وای بر حال ما .ما الگو کم نداریم که به دنبال الگو بگردیم.انسان های بزرگ کم نداریم چه دینی و چه غیر از آن. یا علی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چند گرفتی که این متن رو بنویسی؟
به شما چه؟اگه آقای حسنی کنترل زبونشو ندتره و به همه میپره اشکال نداره و اگه ابرو بر میداره اشکال نداره اما چادر رنگی اشکال داره؟
شما که دم از فاطمه زهرا میزنی کجای دین گفته تخریب شخصیت یک نفر درسته؟
مگه هر کس چادر پوشید موظفه همه جا سرش کنه؟توی گرمای کیش هم سرش باشه؟حتما باید زشت و بد تیپ بگرده تا بگیم حجابش مناسبه نام فاطمه زهراست؟برو جمعش کن بنده خدا.لیاقت نداری بیشتر برات بنویسم
روشن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چه قدر به این آدم می‌پردازید شما! واقعا انقدر که شما دارید گنده‌ش می‌کنید، گنده و مهم نیست! فکر هم نمی‌کنم الگوی خیلی مطرحی باشه! چی داره آخه؟!
ارسطوعامل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آخ آخ آخ
what to do
what not do
باحجاب هستی .........نیستی.........؟؟
نگوووو...نگووو
زششته
میم...
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
درسته که خانم نامداری مینونستن حجابشون رو محکم تر نگه دارند ولی انصافا کجای دین نوشته شده که اسلام با رنگ مشکل داره؟ مثلا پوشیدن چادر رنگی چه ایرادی داره؟ پس تمام کسانی که چادر رنگی میپوشن بی حجابن.مثل پوشیدن چادر رنگی در حرم ها و یا حتی مهمانی های خانوادگی! من خودم چادری هستم ولی شدیدا با نظر شما درمورد چادرهای رنگی که خانم نامداری استفاده میکردن مخالفم. اگر قرار به این بود که چادر حتما مشکی باشه پس باید تمام زنانی که به طواف خانه خدا میروند چادر مشکی به سر کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
من چادریم ولی از رنگ مشکی اون خوشم نمیاد حجاب لبنان زیباتره یا حتی شیعیان چینی تو مکه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خانم توانگر با اين نوع نگاه شما به آزاده نامداري موافق نيستم در قسمتهايي از اين مطلب تند روي كرده‌ايد.و اين خلاف مشي اسلامي و انقلابيست.
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اینقدرشهامت داریدکه ازهمه حداقل مجریان اینچنینی حتی اگه مردهم باشن انتقادکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مجری ها باید از افراد تحصیل کرده متعهد مومن انتخاب شوند باور کنید خیلی ازاین مجریها برای این کار نیستند
مجتبی قرائتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مرگ بر منافق....
مرگ بر منافق....
مرگ بر منافق....
دختر ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سلام خانومها آقایونی که کور کورانه از اون خانوم دفاع میکنید..من هم فکر میکردم چادری که سرش میذاره واقعا اعتقادشه تا این که با دست خودش تو پیج شخصی خودش عکس خودش و خواهرشو در منزل محمد اشعری که ایشون همکار آزاده نامداری هست و یکی از عوامل "خانومی که شما باشی"هست دیدم ..



http://upload7.ir/imgs/2014-10/82585466576088135871.jpg

یعنی این عکسی که گذاشتم که برای بعد از طلاق هست در ماه شعبان خواهرش و خودش در منزل محمد اشعری با لباس استین کوتاه و لاک به دست در ماه شعبان تشریف بردن منزل همکار مرد با این وضع عکس انداختن که هیچ عکس رو خودشون در پیجشون هم گذاشتن و بعد این که خبرگذاری دانشجو این نقد رو نوشت ایشون عکسها رو برداشتن..خبر گذاری دانشجو لطف کردن و این عکسها رو نذاشتن که تو پیج ایشون بود

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
شاید تا قبل از عکس این آقا بیرون بوده از کجا میدونی آستین کوتاه بوده جلوی اون .توعکس که آستین کوتاهش تابلو وعمدی نیست
دختر ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این عکس را ببینید که در پیج خانوم نامداری بوده و بعد نقد این خبرگذاری خودشون برداشتن

خواهر باحجاب خانوم نامداری و خودشون در منزل همکار مردشون آقای محمد اشعری

http://upload7.ir/imgs/2014-10/07713992177970778913.jpg

جالبه که ایشون در جوابیشون نوشتن عکس داشتن در یک مجلس زنانه با "حجاب اسلامی ولی بدون چادر"چه اشکالی داره..
میخوام بگم خانوم نامداری عزیز نمردیم و معنی حجاب اسلامی را هم در مهمانی زنانه فهمیدیم..حجاب اسلامی یعنی لباس آستین کوتاه و لاک در ماه شعبان در منزل همکار مرد با حضور خود آقای محمد اشعری ..خانوم من به این همه ایمان شما غبطه میخورم شما مجسمه ایمان هستید و ابدا هم در جوابیتون دروغ نگفتید..مهمانی زنانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!حجاب اسلامی!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آخه تواز کجا اجیر شدی که این چرت وپرت ها رو داری مینویسی .آزاده واسه ما ثابت شده است.از جای دیگه میسوزی بگو .از خدا یکم بترس و با آبرو مردم بازی نکن .مطمئنم این نظر من تایید نمیشه هرکی که از آزاده بد بگه نظرش به نمایش گذاشته میشه.آخر کلام از خدا بترس و خجالت بکش
دختر ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این عکس را ببینید که در پیج خانوم نامداری بوده و بعد نقد این خبرگذاری خودشون برداشتن

خواهر باحجاب خانوم نامداری و خودشون در منزل همکار مردشون آقای محمد اشعری

http://upload7.ir/imgs/2014-10/07713992177970778913.jpg

جالبه که ایشون در جوابیشون نوشتن عکس داشتن در یک مجلس زنانه با "حجاب اسلامی ولی بدون چادر"چه اشکالی داره..
میخوام بگم خانوم نامداری عزیز نمردیم و معنی حجاب اسلامی را هم در مهمانی زنانه فهمیدیم..حجاب اسلامی یعنی لباس آستین کوتاه و لاک در ماه شعبان در منزل همکار مرد با حضور خود آقای محمد اشعری ..خانوم من به این همه ایمان شما غبطه میخورم شما مجسمه ایمان هستید و ابدا هم در جوابیتون دروغ نگفتید..مهمانی زنانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!حجاب اسلامی!!!!!!!!
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خواهرش همونه که لباس آستین کوتاه قرمز با شال یاسی سرشه؟؟عجب آدمایین اینا
خود آزاده لباسش آستین کوتاهه،من یه عکس دیدم خود آقای اشعری هم تو عکس بودن،پیش مرد نامحرم چه طوری نشستن؟؟پس چرا چادر سر میکنه اصلا؟؟من از همسایشون شنیدم خواهرش چادری نبوده یه مدتیه چادری شده به خاطر موقعیت آزاده بعد افاضات کلام میفرماین که خانوادگی چادرین؟؟آخه چرا دروغ؟؟آدم مانتویی باشه ولی باحجاب بهتر از این طوری چادر سر کردنه..نکنید آبروی چادریا رو با این ریا کاریاتو نبرید
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آره من این عکسی رو که گذاشتی دیده بودم تو پیج خودش..تو رو خدا گفته "حجاب اسلامی ولی بدون چادر در مجلس زنونه"بوده...بابا رو رو برم..صد رحمت به سنگ پا قزوین.. اون وقت تو مجلس زنونه آقای اشعری چی کار میکنه؟؟بعد چه لزومی داره این عکسای مجلس زنونه را انتشار بدید خانوم نامداری صادق..من هم این عکس را از تو پیج خودش برداشتم..الان دیگه نیست حذف کرده

http://8pic.ir/images/0upa2qx75gp5qkcu0aax.jpg
ناشناس
United States of America
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جهت اطلاع آقای اشعری همسر خواهرشون هستن
ناشناس
Netherlands
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
فرزاد خودتی؟ نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
برین خودتونو درست کنین
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
توی این عکس که همه حجاب دارن به جز یه دختر 6،7 ساله!!!!!!
درنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خانوم جان شما عاشقانه هاتو برای کدوم مرد بد بختی مینویسی؟؟..کی قراره تو مطلقه بی حیا رو تحمل کنه؟؟به اون مغز فندقیت متبادر نمیشه که بعد طلاق نوشتن عاشقانه اون هم با اون تند و تیزی چه معنی میتونه داشته باشه؟؟دروغ بسه دیگه بی حیا..تو یه ادم منفعت طلبی که به خاطر شهرت فرزاد حسنی نه از روی عشق آویزونش شدی که بگی شوهرم معروف و مشهوره.. بعد که دید نمی تونی بسازی حالا طلاق گرفتی می خوای آویزون یه بد بخت دیگه بشی ..تو یه ادم منفعت طلبی که زر اضافه میزنی و در مورد عشق حرف میزنی ،آدم منفعت طلب و خودخواه نمیفهمه عشق یعنی چی تو هر غلطی که میکنی به خاطر منفعت طلبیته نه چیز دیگه ای ..فقط به فکر خودتی ...نون به نرخ روز خور..خانواده با حجابتم ملاقات کردیم..دروغ گوی سیاست مدار موذی
درنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بخش زیادی از این نقدی که شما نوشتین کاملا درست و حرف حقه و من قبول دارم اما یه بخشی رو هم پیاز داغ و زیاد کردید و کاری کردید به نفع نامداری تموم بشه و حرف حق خودتون و بردید زیر سوال و کاری کردید که مردم فکر کنن شما از روی غرض این نقد رو نوشتید در صورتی که اون عکسهاییی که تو پیج خانوم بود و قبل این که خیلیا ببینن ایشون حذف کردن و خودتون هم حیا کردید از این که اون عکسها را منتشر کنید ..اون عکسها به من ثابت کرد این خانوم فقط بلده خوب شعار بده ..مومنه!!!خانوادش چادرین!!!تو خونه همکارش که میره ماشالله آخر حجابه هم خودش هم خواهر زیادی با حجابش!!!جالبه دایی ایشون انقدر با غیرته عکسهای خانوادگی خانوم نامداری را تو پیج خودشون منتشر میکردن که شما یکی از اون عکسها رو تار کردید و گذاشتید این جا..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سلام
شاید اگه خانم نامداری یه فرد تلویزیونی و اون هم از نوع سرشناسش نبود، ذکر این مطالب هیچ ضرورتی نداشت. ولی با توجه به اینکه ایشان به عنوان یک الگو در تلویزیون برای جوانان که دیگه نه ولی برای نوجوانان مطرح هستند، اظهار نوعی اعتراض به رفتار ایشان لازم است. همان طور که نویسنده این مطلب هم گفته اند، ما از خانمی که با میل و با شناخت چادر را به عنوان وسیله ای برای تأمین حیا و پوشش انتخاب کرده است انتظار رفتاری سنگین تر داریم. رفتاری که برازنده یک خانم محجبه و مسلمان باشد. رفتاری که اباهه گری در ارتباط بی هواس و جلف با نامحرم را ترویج ندهد. اگر خانم نامداری و امثال ایشان همین اندازه هم با مخالفت و اعتراض به خاطر رفتارشان مواجه نشوند. کم کم در جامعه قبح این طور رفتار کردن از بین می رود یا لا اقل فراموش می شود که اصلش این طوری نیست! وقتی ایشان با این سبک خاص از رفتار و به ویژه حاشیه سازی به عنوان یک مجری مورد قبول و مطرح در صدا و سیما ایفای نقش کند و کسی هم متعرضش نشود، برای خیلی ها جا می افتد که «بودن این طوری است» یعنی همان الگوگیری. و آنچه اصالت دارد، یعنی رفتار محجوب و عفیفانه برای یک خانم منسوخ می شود!
در ضمن در همین صدا و سیما مجری هایی هم داریم که چادری نیستند ولی رفتار خیلی خوب و پسندیده ای دارند!
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
حرف شما درسته اما هر اقدامی راه مناسب خودشو داره کار این نویسنده به نظر من زشت تر بوده که در دید عموم ابروی فردی رو ریخته وبه نوعی خواسته جلب توجه کنه... حرفاش یه جوری بوی کینه توزی میداد.
ی دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
م علیکم جمیعا... دوستان کلا مخالف!!!!اگر چشم بازمیکردید خیلی چیزارو میدیدید. هرچی بدبختی میکشیم از کوریه خودمونه.همیشه انتقاد نسبت به این خانم بوده حالا بله اتفاق اخیر هم بیشتر بزرگش کرده ولی اصل انتقاد همیشه پابرجابوده....
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
لطفا ماجرا رو بیخود به حسنی گره نزنید ایشون با خونوادش اومد تلویزیون از همه اعضای خونوادش تعریف کرد که یکیش عروسشون بود و کارشون هم درست بود این موضوع هیچ ربطی به آزاده پیدا نمی کنه !! شما ملت صد رنگ یه جا هر چی تو دهنتونه نثار یه طرف این ماجرا کردین و میکنین بعد وقتی یکی میاد یه انتقادی از طرف دیگر ماجرا میکنه همون شماها میاین از اینکه قضاوت در مورد دیگران کار درستی نیست حرف میزنین و کاملا غیر منطقی ازش دفاع میکنین حتی اگه کلیت ماجرا درست باشه !!!! ای کاش سعی کنیم در مورد دیگران جدا از تعصب کور کورانه منصفانه صحبت کنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
وقتی صحبت از انتشار عمومی باشه، طبیعتا حق نداره شان چادر رو زیر سوال ببره. همونطور که تو همه کشورها اجازه نمیدن کسی وجهه صنف یا گروهی را به بازی بگیره این کاملا منطقیه
ناشناس
Germany
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دمت گررررررررررم . گل گفتی
پریسا.سازنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سلام خداقوت. خیلی ممنون از این یادداشتی که گذاشتید..ان شاالله این خانم هم سرعقل بیاد اون ارزش واعتباری که بین مردم داشت رو دوباره به دست بیاره....ارزش دختر بودنش روحفظ کنه....حضرت زهرا س کمکش کنه....بازم ممنون.منم واقعا نظر نویسنده رو قبول دارم که چادررنگیی رو مد کرد.ارزش چادر آورد پایین...من فقط دعاش میکنم اهل بشه
زهرا
Netherlands
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
فرزاد جان ایشون اگه بی حیا هستند!!! پس شما چرا باهاشون ازدواج کردین؟؟؟؟ فدای اون حیاتون شم!!!!!! نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی!!! آخه این خانم همسر شما بودند چرا حالا که جدا شدین قصد تخریبشون رو دارید؟؟؟ این رسم مردونگی و صد البته رسم روشنفکری نیست، لباس پوشیدن هر کس هم به خودش مربوط میشه، هیچ کسی رو هم در قبر دیگری نمیخوابونند!! سفید باش نه سیاه، انسان باش!
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
سلام سارا خانم.هم بانظر شما موافقم وهم مخالف.موافقم چون اگر کسی راه حجاب و عفاف را در پیش گرفت باید از اول تا آخرش یه رنگ باشد و از اعتقادات و اصولش کوتاه نیاید.مخالفم چون راه امر به معروف و نهی از منکر به این تندی نیست.عزیزم اگر پیغمبر میخواستند به این روش مردم رو به اسلام دعوت کنند کسی مسلمان نمیشد.همه آدمها نواقصی دارند که باید دوستانه به انها تذکر داده شود نه به این تندی.این لحن بیشتر شبیه دعواست تا امر به معروف!من خودم یک دختر چادری هستم که در جامعه با افراد مختلف سر و کار دارم.اوایل که به محل کارم میرفتم با چادر بودم اما بعد دیدم که با چادر خیلی اذیتم و نمی توانم آنطور که باید حجابم را حفظ کنم پس وقتی محل کارم میشوم چادرم را در می آورم و با مانتو هستم آیا من هم حجابم بوی نفاق میدهد؟
گندم
Germany
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اصلا همه اينايي كه شما هوادارن صد آتيشه خانم مجري ميگين درست فقط ميشه لطف كنيد جواب اين سوال هم بدهين كه اگر اين حرفا تهمت و زياده روي پس چرا ايشون بعد از انتشار اين خبر اين عكس هايي كه اينجا سند شده را از صفحه اينستاگرامشون حذف كردند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
شاید ایشون متوجه اشتباهشون شدن اما مثل اینکه شما نشدی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
متن خبرتون بسیار مهم تر است تا عکس ها

ولی فکر می کنم طبیعتا عکس ها بیشتر در ذهن خواننده ها اثر می گذاره تا تحلیل اون ها و متن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جالبه فاصله زمانی نظرات آخری چقد زیاده!!!!!!!!
زهرا
United States of America
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
منم چادری ام اما گاهی وقتی حجابم کامله با خانواده میریم تفریح چادرمو برمیدارم،در حد معمولی ام ارایش میکنم هیچکدوم از این کارهام هم به کسی مربوط نیست چون اعتقادات خودمه....این خانوم هم کاملا موقر و محجبه هست حتی زمانی که به نظر شما بی حجابه و ارایش غلیظ داره...حتی اگه غیر ازین هم باشه باز به شما ربطی نداره.همه بازیگرا جلوی دوربین صداسیما محجبه ان ولی پشت دوربین هرجور دوست دارن و طبق سلیقه خودشون لباس میپوشن و این حق هر ادمیه
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
فرض همه ی اینا درست.به تو چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
آففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففرین دمت گرم
الینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
متاسفم ...بی فرهنگی تو نوشته هاتون موج میزنه...چکار دارید که کی چادر سرشه یا چجور سرشه یا ...تخریب کردن هدف شما بود نه حجاب
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بیگانه که حتما نباید خودش پا پیش بذاره تا دستگیرش کنیم ومجازات، بعضی وقت ها مثل حالا عوامل فریب خوردش رو پیش می فرسته!
یسنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
من یه دختر چادری ام ولی مثل همه ی دخترای سرزمینم شادم پر انرژیم عاشق شهدای کشورم هستم عاشق امام علی وحضرت فاطمه زهرام و خیلی چیزهای دیگه چادری بودن حرمت میخواد حجاب یه بنر و شعار نیست که بزرگش کنی و بزنی به دیوارو این ور اون ور، حجاب یه فرهنگ یه الگو یه مصداق از از فرهنگ ایرنی اسلامی و تشیع .من واقعا از کارهای خانم نامداری شرمنده ام من حتی جوابییه ای که ایشون به نویسنده این مطلب نوشته بودند رو خوندم ولی صادقانه بگم قانع نشدم اگر عکس هاش رو خودش منتشر نمی کرد یه چیزی ولی......
در ضمن جالبه جوابیه اش هم بخونی انگار یه جاهایی به جای اینکه با نویسنده این مقاله و نقد صحبت کنه داره نیش وکنایه اش رو به فرزاد حسنی میزنه.من نمیگم فرزداد حسنی خیلیییییییییی خوبه نه اتفاقا اونم اشتباهات زیادی داشته اونم خیلی مصاخبه هاش با خیلی از خانم های نامحرم راحت صحبت می کرده ولی اون با سکوتش توجه خیلی ها را جلب کردو آزاده با فریادش صدای خیلی ها رو در آورد.
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
سلام . معنایی که میخواستین برسونین کاملا درسته ولی میشد دوستانه تر هم بنویسید. اشکالات هر کی رو تو جمع برجسته کنن معمولا قبول نمیکنه جذب حداکثری و دفع حداقلی یادتون که نرفته موفق باشین و سرفراز
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
شاید انتقاد شما تا حدی درست باشد اما ایکاش در انتخاب جملات دقت بیشتری می کردید، زیرا با خواندن این جملات بوی تنفر بیشتر از نقد جلوه می کند. برخی از مجریانی که حتی برنامه های مذهبی را اجرا می کنند را می توان یافت که روندی مشابه و یا بدتر را در زندگی خارج از دوربین دارند که در نگاه اول قابل باور نیست. شما می توانید این نوع حجاب با چادر را در خیابان های شهر خود ببینید بدون آنکه آنها در جستجوی نانی از دست رفته باشند. شما با چند عکس به قضاوت شخص نشسته اید. همزمانی این خبر پس از انتشار خبر طلاق مجری مذکور و رفتارهای نامتعارف همسر ایشان در برنامه های خود (با همان جملاتی که شما با عکس های خانم نامداری به قضاوت نشستید) آیا این همراهی با جناب آقای حسنی را تداعی نمی کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
کجائی آقای سلحشور که از سینما تا سیما و حتی صدا و سایتها و شبکه های همگانی ( اجتماعی) رو بوق برداشته؟
ادامه ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
آیا همین آقای حسنی در برنامه های خود دم از عشق و فداکاری در زندگی مشترک و توصیه آنها به پایداری زندگی مشترک نمی زد؟ این مجری چگونه می تواند بار دیگر در مخاطب خود تاثیر بگذارد؟ چرا رفتار و عکس های وی مورد نقد و بازخواست قرار نمی گیرد؟ چرا همواره زنان جامعه در نوک تیز نقد قرار می گیرند و با ادبیاتی نامناسب مورد حمله قرار می گیرند؟ خانم توانگر، احساس خواننده تنها حس تنفر را تداعی می کند تا امر به معروف و نهی از منکر. بهتر بود نقد می کردید اما با ادبیاتی مناسب نقد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
حرفاتون درست ولی بخاطر تند بودنش ادمرو اذیت می که به خصوص اگه کسی طرفدارش باشه قالو لینا
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
چقدر از فرزاد گرفتی واسه نوشتن این مقاله؟؟؟؟؟ تو کشور اسلامی که تعداد چادریهاش به 1/10 مانتوایهاش نمیرسه این مقاله خیلی چرنده یا شما تو متن جامعه نیستی یا ......
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
امار از bbcگرفتی یا cnn?
مهدی فانوس دریایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
با سلام. اینجانب از نظر دینی خیلی فرد سفت و سختی نیستم اما با شما موافقم. استفاده ابزاری از هرچیز در جهت پیشرفت ممنوع است. در جامعه ای. در هر دینی. حکم بعضی از این دوستان مانند کسانی بود که مشروب حرام را می خوردند بعد دهنشونو آب می کشیدند و می رفتند نماز می خوندند. بابا اگه دینداری هستید واقعا باشید در همه جا و همه ساعت اگرم نیستید که کلا نباشید.
یک دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
خدا وکیلی اخلاقش زیاد شبیه دخترای چادری نیست ..با همه مردهای غریبه راحته ..
ولی انصافا این متن هم دیگه خیلی توش کینه شخصی دیده میشد .. بنده خدا هیچ خوبی نداره ؟؟ مسلما برا چادر ارزش قتئل بوده که چادری شده دیگه
یه لحظه فکر کردم دارید درباره گلشیفته فراهانی مطلب مینویسد ..
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
با سلام خدمت خانم توانگر عزيز
بنده متن انتقادي شما رو بعد از جوابيه خانم نامداري خوندم يعني اول جوابيه او، بعد جوابيه شما به او و در آخر متن اوليه شما ...من هم با انتقادهاي شما و به قول خودتون امر به معروف و نهي از منكرتون موافقم و معتقدم اشخاصي مثل ايشون كه در جايگاه الگوبرداري براي جوانان ما هستند بايستي گفتارها، رفتارها و برخوردهايي به مراتب سنجيده تر از چيزي كه حالا شاهد آن هستيم داشته باشند. ولي به من اجازه بدهيد كه اين خورده را هم به شما بگيرم كه شما با همه دغدغه هايي كه در مورد جوانان، الگوبرداري، امر به معروف و مسائلي از اين دست داريد اصولي را كه براي امربه معروف و نهي از منكر لازم است را رعايت نكرديد: (متن 1)
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
(متن 3)صد البته نتيجه بهتري بگيريد اينطور در اينترنت شديد الحن و تامل برانگير سخن گفتيد. قبول كنيد كه اگر خيلي از ماها با موقعيت اجتماعي خانم نامداري چنين متني درباره ما نوشته ميشد بدتر از ايني كه او برخورد كرده برخورد مي كرديم.پس بياييد به عنوان مناديان احياي امر به معروف و نهي از منكر آگاهانه تر و هوشيارانه تر برخورد كنيم.
سپاس از حساسيتتون
مهتاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
سلامحجاب همیشه به چادر نیست...حجاب کامل چادر است با این رفتار های نا عاقلانه همه را از حجاب زده میکنید..این خانم هم حق زندگی دارند
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ما که مانتوی مناسب که حجاب کامل باشه ندیدیم...
سراغ دارید آدرس لطفا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
حق نداری به مانتویی هاتوهین کنی حتماچشمات مشکل داره که ندیدی کسی پوشش مانتوداشته باشه وحجابش هم کامل باشه.
روشنگر
United States of America
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
مهسا جون من خودم چادر ام مانتویی خوبم زیاد دیدم دوست داشتی بگو بهت نشون بدم.تو که بدتر با این حرفت به خانومای مانتویی با حجابم توهین کردی
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پیام های زیادی که دوستان گذاشتن نشون میده که ما به یک فرد چادری در صدا وسیما اهمیت میدیم یعنی ازش انتظاراتی رو داریم که از دیگر چادری ها نداریم این رو همه می دونند.ولی یادمون باشه ما جوانان این عصر تناقضاتی خیلی بیشتر از این ها رو در جامعه می بینیم پس یادمون باشه دین رو نباید از افراد گرفت و اون هایی که لباس قشر خاصی رو به تن کردن و زیر ذره بین هستند هم بدونن آن چه که هستن خودشون رو نشون بدن نه غیر اون رو.مخصوصا خانوم ها.وگرنه سوتی های آقایان هم کم نیست ولی جایگاه زن محجبه مومن بالاست.این همه پیام و دغدغه ها هم این رو نشون میده.من در رابطه با خانوم نامداری دیدگاه یک خانوم در حد متوسط رو داشتم چون نوع گفتار و رفتارشون در برنامه ها این مطلب رو می رسوند. بنابراین این همه جبهه گیری ها جای سواله.ایشون خانوم محجبه کامل نبوده که اینقدر تند رفتین.من از رفتار ایشون طرفداری نمی کنم چرا که نوع اجرای برنامه هاشون مورد انتقاده منه چرا که وقار یک خانوم رو نداشتن.ولی از طلاقشون ناراحتم و از خداوند برای ایشون آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری رو دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
حجاب زینت زن است حالا چه چادر باشد چه روسری چه مقنعه و شال رنگ چادر معمول ما سیاه است ولی سیاه رنگ مکروهی است تا جایی که من می دانم در نماز خواندن و سایر عبادات بهتر است از رنگ سیاه برای چادر استفاده نشود.
مساله دیگر اینکه ما که اینقدر از مردم انتقاد می کنیم چقدر خودمان پایبند هستیم. شاید خودمان جزئ همان کسانی باشیم که ادعا می کنیم ولی عمل نمی کنیم . چرا باید برای قبولاندن نظر خودمان که چندان بدون حب و بغض هم به نظر نمی رسد از نام بانوی بزرگ دو عالم سوء استفاده می کنیم . از آغاز افرینش تا به حال میلیاردها زن آمده و رفته اند اما به یاد داشته باشیم که به قول دکتر شریعتی "فاطمه ، فاطمه است "
شما یا خانم نیستید یا چندان روحیه ی زنانه ندارید معمولا زنها در مشکلات و شکستها و گرفتاریها بیشتر از
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چادر جزء لباس محسوب نمیشه و حکمش با بقیه لباسها فرق داره و کراهت نداره جانم، محض اطلاع...
جالبه تا کسی منکری تذکر میده بهش میگن خودت رعایت میکنی؟
هر چند کسی تا خودش اهل رعایت نباشه نمیتونه تاثیر گذار باشه ولی همین شیوه وضع جامعه رو به این حال و روز کشونده که حجاب عار شده و ما چادریها امل و بی حجاب ها متمدن!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
معصومه جون ببخشید اشتباهی منفی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
شما یا خانم نیستید یا روحیه چندان زنانه ای ندارید بیشتر در مشکلات و مصایب زنها با حرف زدن ارام می گیرند و اقایان با سکوت پس واکنش هم ایشان و هم اقای حسنی مناسب شان بوده است
خانم نامداری خانم موجه و با حیایی هستند حداقل در اون حد ما می شناسیم . بهتر است با ابروی هیچ کس بازی نکیم که دنیا دارمکافات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
سلام. ایکاش این حرفها رو یکسال دیگه میزدید.چه میدونم میذاشتید یکم از این وضعی که تو زندگیشون پیش اومد ، از این کل کل بین حسنی و نامداری که رسانه ای هم شده ،میگذشت بعد .حالا همه ذهنها برخلاف اون چیزی که هدف شماست میره . همه این حرفهایی که زدید به ضرر خود تون شده ، تخریب یه آدم به چه قیمتی .حالا شما متهم اید .اقلا"برای دفاع از طرف خود یه چیز درست و حسابی دست و پا میکردید. این کار شما ناشیانه بود . فقط از پس روزنامه های زرد بر میامد.نامداری هم مثل حسنی دلش پاکه .
خشایار سبیل کلفت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
شما به آزاده جون چکار دارین .عشقه منه دلم میخواد هر طور که خودش دوست داره لباس بپوشه.چه کارش دارین!!!!!!!آزاده جون ،عشقم هر طور دوست داری لباس بپوش به حرف های این ها هم گوش نکن.ببببببببببببببببببوووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
از طرف فرزاد حسنی حرف میزنی!
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
من از عوامل برنامه تازه ها هستم نامداری و خانم قهرمانی را یک گریمور گریم میکرده و یک ناظر چک میکرده و هیچکدام آرایش نداشتن پس موضوعات راباهم قاطی نکنید لطفا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
نتیجه که ما از تلویزیون می بینیم که چیز دیگه ای میگه!
امیرمهدی/اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
بسیار زیبا و وزین نوشتید و گفتید...موید باشید که حقیقت را به زیبایی و پر ادله بیان کردید..به باور من جلوه ی زیبا و کم نقصی از امربه معروف لسانی بود و قاعدتا برای فردی که در رسانه های اجتماعی و ملی مطرح است در بازه ای به همین سطح هم می بایستی این جلوه ی بازخورد بروز می کرد...و اذعان می کنم برای اولین بار رسما سراغ خبرگزاری دانشجویان آمدم و بسیار پررضایت و تحسین برگشتم...مویدباشید
shiva
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
آقای فرزاد حسنی تو مصاحبه هاشون با زن و مرد انواع و اقسام شوخی رو میکنن، برای ایشون هیچ ایرادی محسوب نمیشه و زشت نیست، ولی وقتی به نامداری میرسه همین کار میشه بی حیایی!! خیلی جالبه واقعن!
همین افراط و تفریط ها وتعصب های بی جا ما رو به این روز انداخته
ناشناس
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
این مطلب در مورد خانم نامداری بود نه آقای حسنی!
به وقتش سر وقت ایشون هم میرن !!
متین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
واقعا متاسفم واسه تفکرت بعدشم موضوع سر اینکه این خانم داره چادر و به گند میکشه و الا همه در مورد آقای حسنی میدونن که چیکاره است
یه چادری
Germany
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
واقعا متاسفام برا بعضیا که برا رسیدن به هدف کثیفشون، برا اینکه احساسات ملت رو تحریک کنن فوری دست به دامن دین میشن به خدا اشکم در میاد اینجوری اسم خانم فاطمه رو با این اخلاق... به زبون میارید،حضرت فاطمه یا امام علی قربون هر دوتاشون برم در معرض عموم چه کسی رو تا این حد تخریب کردن که شما میکنید،خجالت بکشید واقعا متاسفم برا شمایی که ابروی قلم رو هم بردید شما.
شما چرا اون همه بازیگر و هنرمند تا اسم دیدار با یه مقامی مسئولی میاد همه چادری میشن تا از اونجا میان بیرون به هر رنگی در میان نوشته هاتون بوی غرض ورزی میده تا امر به معروف و نهی از منکر به قول یکی از دوستان شما اصلا اصول امر به معروف و نهی از منکر رو هم رعایت نکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
کاملا موافقم
ناشناس
Germany
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حلا شما چرا در مقابل این خانم همه جبهه سفت و سخت گرفتی اگه یه سر به یوتیوب بزنی کلیبهای اجرای اقای به ظاهر ابرو دار و معتقد به مذهب رو میبینی حالا خوبه سریال نیس بگیم فیلمنامه اینجوری نوشته برنامه تقدیر از یه بازیگر خانم هر چی اون خانمه عقب میکشه این اقای محترم هی میخواد بره تو چشم خانمه
ناشناس
Germany
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
تو رو خدا بس کنید اگه شما میگید چادر باید مشکی باشه چرا تو حج سفید میبوشن متاسفانه یه سری افراد با اخلاق مرد سالارانه از دین فقط اونجاهاش که به نفعشونه یاد میگیرند و صد البته هر جور که خودشون دلشون میخواد تفسیرش میکنن چقدر اخلاق داعش گونه تو جامعه ما این روزها زیاد شده واقعا دارم میترسم
افی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
عین چی از ترستون نظر منو نذاشتید.ای بدبختا
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
سیده خانم خجالت بکش
حسنی چطوری باهات حساب کرد
برو همون مشت بر سینه بکوب بی حیا
صد سال امسال تو نخواهند توانست آزاده رو زیر سوال ببرن
سیده خانم خجالت بکش این طوری می خوای خودت رو معروف کنی قاطی آدما شی با مشت بر سینه کوبیدن هم بی حیایی ات و شخصیت نداشته ات رو بیشتر آشکار نکن
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
سیده خانم خجالت بکش
حسنی چطوری باهات حساب کرد
برو همون مشت بر سینه بکوب بی حیا
صد سال امسال تو نخواهند توانست آزاده رو زیر سوال ببرن
سیده خانم خجالت بکش این طوری می خوای خودت رو معروف کنی قاطی آدما شی با مشت بر سینه کوبیدن هم بی حیایی ات و شخصیت نداشته ات رو بیشتر آشکار نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
اشتباهي منفي دادم
متین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
حالت خوش نیست جو گیر شدی ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
گفت شيخا هرآنچه گويى هستم/ آيا تو چنانکه مينمايى هستى؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چقد از حسنی پول گرفتی تا این چرت و پرت هارو باز گو کنی خجالت بکش تو خدا میشناسی توحسین میشناسی .وای بر تو
متین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
نیازی نیست سارا چیزی بگه خودمون که داریم میبینیم تو هم اگه حسین رو میشناختی از این حرفها نمیزدی
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
عالی بود عااااااالی . دست شما رو می بوسم سیده سارا
جانا سخن از زبان ما می گویی
بخدا منم یه چادری هستم از یه خانواده در بالای شهر تهران همگی چادری و معتقد به چادر همه تحصیلات بالای دانشگاهی و بعضا شاغل . خودم تو صدا و سیما کار می کنم. من یک بار این خانم توی یه برنامه که دعوتش کرده بودن دیدم (تلویزیون پخش نکرد) باید اونجا میدیدش عزیزم ... از جلف بازی هاش حال هممون بهم خورد و سریع با خانواده م اون مجلس ترک کردیم.... با اون چادر دروغینش دستاش هی بالا پایین می کرد و می گفت آهّا آهّا ... تا همه دست مداوم بزنند!!. بخدا اصلا باورم نمی شد کلا به چادر هم کاری ندارم اما یه زن انقدر سبک و جلف باشه !! جلوی اون همه آدم انقدر اداهای زشت دربیاره ؟!! تو عمرم ندیده بودم همچین شاهکار بی حیایی ور
درسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
اهای طرفدلرای خانم نامداری منم جز کسایی هستم که دوسش دارم ولی نمیشه این قضیه روانکارکرد که اصلا خانم نامداری حجاب درست وحسابی نداره نه خودش نه اون عکسی که از خواهرش منتشرکرده حجاب نداره خداوکیلی
ب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
متاسفانه تقریبا تموم بچه ها نفهمیدن موضوع چیه.کسی کاری نداره که ایشون چادری هستن یا نیستن قبول کنید کاری که کرده اشتباه بوده چون برخلاف ظاهرش بوده هرکی دیگه هم بود راجبش این حرفا رو میزدن.کسی هم نگفته ایشون باید چادری باشن مثل خیلی ازخانوما میتونه چادری نباشه آرایش غلیظ بکنه و..
نرگش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
به نظر من که یا باید چادر نپوشه یا وقتی میپوشه درست بپوشه . نه اینکه توجامعه چادر رنگی بپوشه والا آبروی چادری هارو میبره. یا هروقت چادر میپوشه لطفا آستین مانتوش رو تاآرنج بالا نده یه ساق بکش والا به جایی برنمیخوره . وقتی شما میگی من معتقدم . پس یه کمی هم دقت کن توپوششت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
توانگر فرزاد میگیردت! خوش بحالت!
تارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
راست ميگه اماخب مطمئنم فرزاد هم وقتي اين مطلبو ميخونه يه جايي بهش برميخوره چون بالاخره آزاده رو انتخاب كرده اما رنگ چادرش انقدر زننده هم نيست وهيج جا تو روايات نگفتن رنگ چادر بايد مشكي باشه .خداميدونه خصومت شماباآزاده از كجا نشات ميگيره
ملیحه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
من نمی دونم چرا افکار شما در مورد طلاق اینه که بعد طلاق باید گوشه نشین باشی . .... کی همچین حرف مزخرفی رو رو گفته ........ متاسفم برای افرادی خودشونو روشن فکر می دونن اما همچین افکار دارند ........ به نظر خانم نامداری کار خوبی می کنه که از گوشه نشینی دوری کرده و در جمع حضور داره .......
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
درود بر شما خانم توانگر.حرف دل ما چادریها رو زدین.این خانم ارزش چادر رو زیر سوال بردن
زهرا غفاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
سلام علیکم.
من طرفدار این خانم نیستم و اصلا از نوع برخوردش با نامحرم و نوع پوشش حتی جلوی دوربین راضی نیستم! چادر رنگی هم چون جلب توجه میکنه و البته زیبایی رو دو چندان میکنه طبیعتا خارج از حجاب کامله! چادر به این دلیل سیاهه که این رنگ بهتر و ساده تر اندام رو پوشش می ده.
در حج هم اگر همه چادر سفید می پوشن به این دلیله که "همه" می پوشن! و لباس شهرت و جالب توجهی نیست! از طرفی آخه چادر سفید حج نماد کفنه!
اما درباره ی خانم نامداری! گذشته ازینکه تبلیغات سوء برای خانم های اسلامی و با حیای ایران داشته مثل همون تبلیغ راننده تریلی! ولی درباره ی کل کل های این خانم با آقای حسنی اصلا نمی شه قضاوت کرد! به نظر من این خانم به خاطر فضارهای عصبی و روانی از موقعیت اجتماعیش استفاده کرده و خاصته به حساب حسنی برسه اونم در رسانه و جلو ی همه ی مردم ایران! خب طبیعیه کسی که طلاق میگیره خودش رو پیش همسر سابقش سعی می کنه شاد نشون بده
یه بچه هیئتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
خواهشاً صفحه 234 تا 238 کتاب حماسه حسینی استاد مطهری رو مطالعه کنید
یا علی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
به حساب امر به معروف و نهی از منکرم که بذاریم، این راهش نیست. اگر حرف را برای هدایت میزنیم، این شیوه درست نیست. آیا باید شخص را نقد کرد یا رفتار را؟! آیا ما حق داریم زمین و زمان را برای اثبات حرف خودمون به هم ببافیم؟! آیا حس ژورنالیسی و... فردای قیامت دلیل خوبی هست یا نه؟!
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
آخه این فرزاد که همه میشناسنش کیه که شما ازش دفاع میکنی؟ (یک نمونه رفتارش، راحت بودن با خانم های نامحرم) حرفای خاله زنکی!!! که میگن این از اون "سره"!!!
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
به نظر من متن خیلی غیر منطقی رو نوشتید. چادر رنگی هیچ ایرادی نداره، این که کسی شاد باشه هیچ ایرادی نداره. شما که از تمام حقیقت خبر ندارید. نمیدونید چه اتفاقی افتاده که طلاق گرفته. درباره دیگران قضاوت نکنید وقتی شرایط اونو درک نکردید.. خود من هم چادری هستم. ولی این حرفا به نظر من شان گوینده رو پائین میاره، هر کسی حق داره هر طوری که دوست داره زندگی کنه...
اشتباه به هم بافتید...
ا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
به نظر من چادر رنگی خیلی هم خوبه،مادر بزرگای ما قدیما چادرای رنگی داشتن این قدر هم غصه نداشتن
صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
تعجب نکنیم.هیچ چیز عجیبی نیست.
دیدید بنده خدا کلش رو میکنه توی دهن تمساح؟ دیدید کسی ماشین خیلی خیلی گرون خریده باشه؟ دیدید ....
آدم های در طول تاریخ، از پول، خانواده ، سوابق، دین و حتی جان خودشان برای "شهرت" خرج کردند، این هم یکی دیگر است.
این خانم با چادر پوشید من پوشیدن یک جور مورد توجه خاص بود و بدون آن یک طور دیگر.
مورد توجه بودن و مشهور شدن به هر قیمت و با هر ابزار. قضیه خیلی ساده است.
ص1
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
مملکت قحط آدم نیست. اینا نشدند، اینا متعهد نیستند، کلی آدم پشت در،بهتر از اینها هستند. مگه قحط استعداده و گوینده است.
صدا و سیما باید در گزینش هاش دقت داشته باشه. فقط توانایی ملاک نیست.
مجری و گوینده که پاش به استودیو باز میشه فقط متعلق به خودش نیست که هرکار دلش خواست بکنه. باید اینها رو قانونا مجاب کنند که هرکار دلشون خواست بیرون انجام ندن.
hlvugd
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
چنان از دیگران عیب جویی میکنین که انگار همه دراین جامعه کاملن ... اگه واقعا قصدتون امر به معروف ونهی ازمنکره چرا تا حالا حرفی نزدین وبه محض طلاق این خانوم بهش حمله ور شدین... افراد زیادی تو جامعه ی هنری هستن که مورد انتقادن شما چرا گیر دادین به این خانوم... یعنی شما همگی به قدری کامل هستید که دیگرانو زیر سوال ببرین... شاید این خانوم یه سری از رفتاراش نقص داشته باشه که صدالبته همه کامل نیستن اما رفتار شما بسیار زشت وشرم اور وناجوانمردانه هست... کسی که به راحتی وبی هیچ ابایی ابروی بنده ی خدا رو میریزه........................................................................................................................................................................
عباسپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
در این متن از همه چیز صحبت شده غیر از شرایط امر به معروف و نهی از منکر در اسلام که ای کاش در این نوشته رعایت می شد. در رساله های توضیح المسائل این شرایط نوشته شده و در روایات نیز نمونه هایی از امر به معروف و نهی از منکر از جانب ائمه(ع) ذکر شده است که بسیار آموزنده و راهگشاست و سبب سازندگی و اصلاح می شود نه تخریب و تخاصم. این نوشته در ظاهر مستندات دینی دارد بنابراین بسیار شایسته بود که در آن به دستورات و آموزه های دینی توجه می شد. علاوه بر این در این نوشته بر اساس ظاهر خانم نامداری در مورد باطنش قضاوت شده در حالیکه اولاً قضاوت در مورد باطن افراد بر اساس ظاهرشان نادرست است و ثانیاً از باطن افراد هم فقط خدا آگاه است.
raha
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
شما خجالت نمیکشید؟؟؟نه واقعا خجالت نمیکشید؟؟چرا برا همه چیز حاشیه سازی میکنید؟خانم نامداری باید تو خونه خودش هم چادر بپوشه تا شما قبول داشته باشید حجابش براش مهمه؟هرچند بدون چادر هم همیشه حجابش کامل بوده و حاشیه سازی های شما هم صرفا بخاطر اینه که ایشون مدافع حقوق زنان هستند.دست بردارید دیگه واقعا خجالت اوره.ای کاش یکی زندگی خصوصی خودتون و پشت پرده هاش رو هم زیر ذره بین می برد....
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار