الان وقت ازدواج شما نیست
وقت ازدواج شما زمانی می‌رسد که شرایط ساختن یک زندگی مشترک را داشته باشید و مهم‌تر از آن به آمادگی درونی برای این کار رسیده باشید.
تعداد نظرات: ۹
ساغر
-
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
عالي بود به ويژه تغيير فاز
بدون نام
-
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
بلللللللللللللللللللللللله
کاوه يوسف زاده
-
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
مسعود سه سوت!?
يه دوست
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
با سلام
ابتدا از زحمت نوشتن مطلب شما تشکر ميکنم.اما يک نکته اي هست و آن اينه که متن شما خيلي متن ساده و پيش پا افتاده اي هست و قدرت تحليل علمي و منطقي رو نداره و صرفا يک سري ظن و گمان و در مواردي خيلي معمولي است...و مهمتر اين متن دقيقا بر اساس روانشناسي غربي نگارش شده در حاليکه خيلي مطالب آن مخالف علم النفس اسلامي است..
F.A
-
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
علي بود مخصوصا قسمت جو زدگيش
عابر پياده
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
بابا پس چرا تو اين داستانها هيچ خبري از بچه هايي که ميخوان عاقلانه ازدواج کنن و عاشقانه زندگي کنن نيست؟! اه اه! بازم شعار؟! چرا عاشق شدن قبل از ازدواج براي بچه مذهبي ها شده يک اصل؟ واقعا گيج شدم؟ نکنه من اشتباه کردم؟ نکنه نبايد حرف هايي که رو منبرها شنيدمو باور ميکردم! نکنه به اميد يک ازدواج سنتي موندن و دور عاشق شدنو خط کشيدن اشتباه بود! نکنه حرفايي که از منبرها شنيدم سر کاري بود که آخرش بشه اين که الان بعد از چهار سال ليسانس و يک سال خدمت دو ساله که دنبال کارم تا بعدش ازدواج کنم و هي نميشه؟! ميدونين چيه بچه ها!!!!! به عنوان يه بچه مذهبي يا بهتر بگم کسي که يه روزي ميخواست شهيد بشه حس ميکنم ضرر کردم، جا موندم و باختم. حس اون رزمنده اي رو دارم که از جنگيدنش پشيمون شده! خدا! قرارمون اين نبود!!
مريم
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
واقعا راست ميگي
سيد علي
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اره
فقط خدا ب دادمون برسه
مهدي
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
very لايک
ارسال نظرات
captcha