افزایش 8 برابری خشونت علیه مسلمانان انگلیس
پلیس لندن گزارش داد؛
پلیس لندن گزارش داد پس از کشته شدن سرباز انگلیسی در ماه گذشته میلادی درلندن خشونت علیه مسلمانان در این شهر 8 برابر شده است.
تعداد نظرات: ۱
بدون نام
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
حتي نام کتاب «عقاب الاعمال» نيز تأييد مي کند که برداشت مردم از حديث (يعني آنچه در کلمات حديث ديده مي شود و واقعيت دارد) درست است و حديث? بيماري کودک را عاقبت اعمال و گناهان پدر و مادرش مي داند.
آن سايتهايي که تبليغ کرديد رفتم ديدم و خواندم. همگي در تأييد فهم درست مردم از حديث است: اين که چون والدين بچه? فلان کارهاي زشت (خجالت مي کشم بگويم چه کارهايي) را انجام داده اند فرزندشان «معلول» (به قول شماها «ناقص الخلقه») شده است. شماها که براي آن سايتها تبليغ مي کنيد آيا جرأت داريد مطالب آن سايتها را هم به مردم بگوييد؟
اگر خود شما مثلأ دچار کم شنوايي مادرزادي باشيد و به شما بگويند «ناقص الخلقه» چه حس و حالي پيدا مي کنيد؟ چرا احساسات صدها هزار معلول در کشور را جريحه دار مي کنيد و دل پدر و مادرشان را مي شکنيد؟
اين که ارز دارويي را خرج واردات دسته بيل و دمپايي لاانگشتي و آدامس و لوازم آرايش و... کرده اند و فقدان و گراني دارو باعث مريضي و معلوليت و مرگ و مير هزاران تن از بچه هاي کشورمان شده است ناشي از گناهان والدين آنهاست؟ چرا حقايق را پنهان يا انکار مي کنيد؟ چرا از خدا نمي ترسيد؟
چرا فکر مي کنيد هر چه شماها بگوييد مردم بايد کورکورانه بپذيرند و اطاعت کنند و اگر کسي حرف حق را بگويد به معناي دعوا و اختلاف و سوءبرداشت و اشتباه و مغالطه و فهم نادرست و بي منطقي و جهالت و... است؟ همه بايد هميشه شماها را فقط تأييد کنند؟
شماها اگر راست مي گوييد و قصد و غرضي نداريد چرا ناشناس يا با نام جعلي اظهار نظر مي کنيد؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار