اس ۳۰۰، موشک هایی که سوخت
چهره وابستگان نظامی و خبرنگاران خارجی در حین نمایش تسلیحات دفاعی در روز ارتش ایران دیدنی بود اکثرا گرد شده بود، البته چشم بادامی ها بیضی، ولی وقتی اس ۳۰۰ ها بیرون آمد به یکباره همه برق می زد.
تعداد نظرات: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
هرچند برای حفظ امنیت یک کشور وجود دو قدرت نرم و سخت در کنار یک دیگر انکار ناپذیر است اما جوابگوی امنیت دراز مدت و پایدارو مستمر نیست .زیاده خواهی بشر با توجیهات ملی یا مذهبی و غیره همیشه با ذات او همراه و از او جداشدنی نبوده و نخواهد بود .و این زیاده خواهی نیز قابل حذف نخواهد بود .لذا در افق دید کلی به جهان باید این ضعف وجودی بشر دیده شود و براساس ارمان و ارزو اهداف خود را تعریف نکنیم .بلکه باید واقعیت ها و وضع موجود را دید و متناسب با ان اهداف را تعیین کرد .در کنار قدرت نرم وسخت عنصر مهمی که نقش اساسی دارد و می توان انرا جزءهمان قدرت نرم قرارداد این است که به مو جودیت و حیات دیگران که در حال زندگی کردن هستند احترام بگذاریم و مرگ انها را جز ارمان و ارزوی خود قرار ندهیم .چراکه انان نیز راه ما را خواهند برگزید و به دنبال نابودی ماهستند .و در این جاست که قدرت نرم و سخت کارایی خود را بدون احترام به موجودیت و امنیت دیگران از دست می دهد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
اینارو به اونا بگو! ایران 37 سال پیش فقط برای استقلال و تغییر نظام حکومتی خودش انقلاب کرد و با کسی جنگ نداشت. اونا که منافع و غارتگری شون به خطر افتاد تحریم و تهدید و جنگ رو با ما شروع کردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
شما به موجودیت بشر بپرداز ما هم به قدرت سخت و نرم می پردازیم عزیزم.گذشت زمان همه چیز را روشن میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
در کنار موشک ما به دیدگاههایی نیاز داریم که در افق دید خود موجودیت و امنیت و احترام دیگران دیده شود .چرا که تنها از این طریق است که دیگران به موجودیت و امنیت ما احترام می گذارند .با رقابت تسلیحاتی حیات و امنیت و احترام هیچ یک از طرفین تقابل تامین نخواهد شد .دیدگاههای که در زیر مجموعه های ان موجودیت و امنیت و احترام دیگرا دیده نمی شود در ذات خود نقصی را با خود حمل می کند که دیر یا زود باعث سرشکستگی و انزوای چنین دیدگاههایی خواهد شد .قبل ازانکه ما ناچار به پذیرش تغییر شویم باید خود به استقبال تغییر واقع بینانه برویم تا از این طریق جلوی خسارت ها و هزینه های گزاف را بگیریم .
اسلامی
United States of America
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
می خواهید بگویید که نوبسنده این مقااه خیلی می فهمد و دیگرانی که متخصص کارهای نظامی وسیاسی هستند چیزی بارشان نیست که موشک ها را به نمایش گذاشته اند
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
خدا شفا بده. از ما هم فقط دعا كردن بر مياد.
اين بنده خدا يه تحليل ارائه كرد. نه بهكسي كار داشت. نخ به كسي توهين كرد.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
بابا ولمون کنید
هی موشک رفت موشک امد
اقتصاد رو ترمیم کنید
با همه ی دنیا که نمیشه جنگ داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
سلام.خوب میشی...دکتر خوب سراغ دارم...
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
این نوع تفسیر جنابعالی مربوط به دوران جنگ سرد است و امروزه کار بردی ندارد دوما اس 300 تکنولوزی موشکی 4 دهه قبل است .برای ما حتما مورد استفاده دیگری دارد . خودمان انشا الئه از اس 300 موشکی با تکنوزی بالاتر خواهیم ساخت و از اینها استفاده ازمایشکاهی خواهیم کرد.
انار
Germany
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
هر کسی به اسب بیگانه سوار شود زود بیافتد اس 300 باشد یا اس 1000کاری سازگار نیست اخلاقتان را درست کنید جلو زبانتان را بگیرید هزار برابر اس 300 است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
یعنی اخلاق ایران و سوریه و . . . بد بوده و اخلاق عربستان و امارات و قطر و . . . خوب؟!! یا اونا سوار اسب خودشون شدن؟!! با این تحلیل که از خودت در کردی به درد آب لمبو شدن میخوری انار جون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
این جمله را وقتی با کدخدا برای چندر غاز مذاکره می کردند باید می گفتید نه الان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
حرف شما درست. اما دانشمندان موشکی ما این موشک ها را مهندسی ماکوس خواهند کرد. و تنها دولت است که دوست دارد سوار اسب بیگانگان (آمریکا ) شود و همه ی تخم مر های خود رادر سبد غربی ها می گذارد.
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
خدا رو شکر که تقویت نیروی نظامی دست مجلس و دولت و ... نیست در دست توانمند رهبری فهیم انقلاب است فلذا ، حتی اس 300 قدیمی هم برای سیستم محقق و رو به رشد می تواند ایده های خوبی ارائه نماید معتقدم نقادی در زمینه تسلیحاتی را باید به متخصصین امر سپرد
علیرضا / اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
حالا ببینیم شبکه های صهیونیستی چی دارن روکنند ... خالی بندا
تبلیغات میکردن که پوتین بخاطر گل روی نتانیاهو سیستم اس 300 را به ایران تحویل نمیده .
احمقها
ارسال نظرات
captcha