حق با خانم دکترهاست؛ وزارت بهداشت حقی در تعیین زمان دوره سهمیه زنان ندارد + سند
معاونت تنقیح قوانین مجلس: 
اساسی‌ترین وظیفه معاونت تقنیح قوانین مجلس بررسی تناقضات قانونی و ارائه تفسیر درست قانون برای کسانی است که خواستار استفساریه هستند.
تعداد نظرات: ۱۳
حیدر
Australia
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
بالاخره تقنیح درسته یا تنقیح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
درمملکتی که قانون وچود داردوبه آن عمل نمیشود چه میتوان گفت؟چرا باید متخصصین زن نخبه کشور به علت خودخواهی وزورگویی ونقض قانون در روز روشن وقت وزندگیشان تلف شودوظلمی ناروادرحقشان رواشودوهیچ کس به دادآنهانرسد!!!!!!!!!
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
ممنون! بالاخره یکی متوجه شد که اوضاع از چه قراره!
ایدا ساداتی
Germany
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
واقعا ا ینقدر گریز از قانون زیبنده وزارت بهداشت نیست. به چه قیمت آقایان حاضر شده اند حق را زیر پا گذاشته وعدالت را فداي مصلحت اندیشی کنند.این طرح طولانی فقط روح و زندگی ما متخصصین خانم را ازبين برده.باور کنید اصلا به نفع مناطق محروم هم نيست. خواهش میکنم بیش از این حق ما را ضایع نکنید.
ل
United States of America
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
این روند قانون شکنی و بی عدالتی ممکنه عوارض جبران ناپذیری به بار بیاره. کاش زودتر رسیدگی بشه و داستان تا به جاهای بدتر نرسیده تموم بشه.
دکتر آزادمنش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
نمایندگان مجلس و مسوولان مملکتی اینقدر درگیر برجام و رسیدگی به اختلاس میلیاردی و مجازات عوامل حمله به سفارت و غیره اند که قانون و اجرای قانون و گروگان گیری وزارت بهداشت با نیروهای متخصصش دیگر برای کسی مهم نیست. در کجای تاریخ این مملکت سیاست زده، حقوق شهروندی و اجرای قانون محلی از اعراب داشته؟
SiNA
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
دکترجان برجام که بیشتر از 15 دقیقه از وقت مجلس رو نگرفت!!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
واقعاً متاسفم از ظلمی که در حق این خانوم دکترا روا شده.....
ظلم همه جا هست دیگه.... به کجا داریم میریم؟!
مهدیه مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
سلام جایی پیدا نکردم برای نوشتن نظر در خصوص جشن دانش آموختگی دانشجویان الزهزا(سلام الله علیها)
واقعا این ها دانشجو هستند!! بیشتر شبیه مجلس عروسیه وضع برخی دانشجوها نه جشن دانش آموختگی! کاش چندسال تحصیل در این دانشگاه رشد فکری و تجلی در ظاهر را برای برخی از خانم های این تصاویر به همراه داشت. در دانشگاهی به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) درس بخوانی ولی دریغ از کمی تأثیر . نمک بخوری و نمکدون بشکنی! خدا هممون رو به اصل انسانی (اصل انسانی بله اصل انسانی, اسلامیش پیشکش) خودمون برگردونه. دانشگاه الزهرا بنویسید بخوانید دانشگاه . . .
اتنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
من واقعا خیلی تعجب می کنم از شرایطی که خوندم متاسف شدم تا بحال نظرم نسبت به وزارت بهداشت خیلی مثبت بود ولی می بینم وقتی نسبت به افرادی که عضوی از این سیستم هستن اینطور ناعادلانه برخورد می کنن چطور میتونن برای ما مردم عادی هم ارزش قایل بشن .واقعا متاسفم
Soheila abedini
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
اميدوارم كساني كه در مسند حق و عدالت در وزارتخونه خدمت ميكنن بخونند و تصميمي بگيرند كه دعاي چندصد خانواده پشت سرشون باشه. خدا جاي حق نشسته و اميدمون به اوست
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
ارگانی که به وضوح با اعضای خودش اینطور ناعادلانه رفتار میکنه با مردم چه میکند. من بدبختیای مردم رو به علت سیاستهای وزارت بهداشت در مناطق محروم دارم میبینم. اگه کسی بخواد دونه دونه براش توضیح خواهم داد.....
زنان مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
درکشوری که سامسونگ بخواهد بیمارستان بزند قانون طرح پزشکانش اینگونه اجرا میشود!!!بایدفاتحه پیشگیری و بهداشت وسلامت خوانده شود.درمانهای غیرضروری وپولسازحرف اول را میزندکه سرمایه گذاربیمارستان سازی درایران سامسونگ میشود....بایدمراقب بودازاعمال نفوذ نفوذی های انحصارطلب وسرمایه داران تجاری پزشک دردیوان عدالت اداری جلوگیری شود.پس چی شد دفاع جانانه خانم دکتر خزعلی اززنان متخصص مظلوم؟؟کی با رهبرمعظم انقلاب گفتگوخواهند کرد؟کجایند نمایندگان صادق مجلس که از قانون مصوب مجلشان دفاع کنند؟ کجایندمردان بی ادعا.....
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار