تعهداتی که بعد از استفاده از سهمیه تحمیل می‌شود/ سربازی اجباری ۸ ساله خانم دکترها!
تعهدات اختیاری یا اجباری برای دکترهای سهمیه زنان؛
بسیاری از آنچه وزارت بهداشت به عنوان تعهد سهمیه زنان به خانم دکترهای متخصص یار داده است، در نا آگاهی تمام به آنها القا شده چرا که اساسا، گزینه سهمیه زنان را سه ماه قبل از آزمون رزیدنتی برای ثبت نام در کنکور می‌زنند و در توضیحات اینکه این سهمیه چه مسائلی را بر افراد استفاده کننده از آن در بر دارد آورده نشده است.
تعداد نظرات: ۱۴
پزشک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
در تعهد محضری اخذ شده ذکر شده طبق قانون ماده 14 واین قانون طول طرح را 4 سال و برای افرادی که پروانه دایم دارند با کم کردن 2 سال برابر با 2 سال اعلام کرده درحالیکه وزارت بهداشت با نوشتن 8 سال در تعهد نامه حتی حاضر نبیست این 2 سال رو از دارندگان پروانه دایم کم کنه. هیچ جای این تعهد نامه ذکر نشده حق مطب یا شرکت در آزمون فوق تخصص سلب میشه. آیا این تعهد نامه می تونه دلیلی برای اعمال این همه نا عدالتی باشه؟
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
اين مملكت متولي دارد به نام اقا امام زمان (ع) و جانشين بر حق ايشان در عصر حاضر
مطمىنم رهبر مهربانم اين ظلم سنگين را بر زنان جامعه اش بر نميتابد و بزودي حكم ازادي گرفته و ظلم ظالم به خودش بر ميگردد
متخصص زن
Netherlands
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
وزارتخانه بهداشت سالهاست که این ظلم و تبعیض واضح رو در حق عده ای از زنان تحصیلکرده مملکت روا داشته است و اونها رو از حقوق طبیعی خودشون برای سالهای متوالی محروم کرده ، از وزارت بهداشت دیوان عدالت و بفیه سازمانهای زیربط میخواهیم که به این ظلم پایان دهند .
پزشک متخصص خانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
با سلام.ای کاش به پزشکان متخصص خانم یه فرصت داده میشد تا بیان در مورد اتفاقات سختی که در این دوره طولانی براشون افتاده صحبت کنن.ای کاش اجازه داده میشد تا بیایم بگیم با چه شرایطی این تعهد رو امضا کردیم و اگر حداقل تیک زدن این سهمیه موقع انتخاب رشته بود نه زمان ثبت نام امتحان تخصص و با شرایط عادلانه چند نفر از ما از این سهمیه استفاده میکردیم.شاید علتش همین باشه که در اونصورت تعداد افرادی که قرار بود بیگاری بدن خیلی خیلی کمتر میشد.ایکاش وزارتخونه بدونه نگه داشتن با زور و اجبار نه تنها کمکی به بهبود اوضاع نمیکنه که باعث بی انگیزگی و کاهش کیفیت خدمات پزشکان میشه
همسر یک سهمیه زنان
Norway
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
جالب اینکه وزارتخانه حتی اجازه انتخاب یا عدم انتخاب این سهمیه بعد از مشخص شدن رتبه را هم به متقاضیان نداده بود، به این جهت بسیاری بدون اینکه نیازی داشته باشند گرفتار این گروگانگیری وزارت بهداشت شده اند. وزارت بهداشت با این روش باعث ناامیدی، سرخوردگی و بی انگیزگی متخصصان زن مشمول این سهمیه اند شده است، گویا از نظر وزارت بهداشت آنها جرمی مرتکب شده و سالها باید اسیر آن باشند و زنگی شخصی آنها به شدت دچار مشکل شود. طنز تلخ اینکه بعد سالها تحصیل سخت و مرارت، گویی از نظر مسئولان قرار نیست آنها بالاخره حاصل آن که آرامش و خدمت فارغ از دغدغه و اضطراب باشد را بچشند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
باسلام
متاسفانه چندسالی است که بالا نشینان وزارت محترم بهداشت از خدمات طرح معاف شده اند!!!لطفا یکبار بصورت صریح از وزیر کنونی و وزرای قبلی و معاونین ایشان سوال کنید که طرح پزشکی عمومی و تخصص خودشون رو کجا گذروندن؟اینطوری مطمینا خیلی مسایل روشن میشه
ایدا ساداتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
از این حجم بی عدالتی در وزارت معظم بهداشت شگفت زده هستم.صمیمانه درخواست میکنم که جناب وزیر و معاونین محترم مربوط به اجرای قانون برگردند. باور بفرمایید با جفا به پزشکان زن شما فقط متخصصین افسرده و ناامید بدون آینده خانوادگی خواهید داشت که زندگیشان تباه شده. مسئول این بدبختی هم شما هستید. حالا مدام بنشینید و از حقوق زن و خانواده حرف بزنید. نخواستيم،لطفا به قانون عمل بفرمایید. زندگی ما را فداي سیاست و مصالح نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
وزارت بهداشت در مورد دو گروه مشابه متفاوت عمل کرده. افراد پذیرش شده با سهمیه مناطق محروم که به اسم خدمت در منطقه محروم و با سطح نمره پایینتر نسبت به سهمیه خانمها پذیرش شده اند به لطف وزارت بهداشت دوره طرح اجباری شان به 2 سال تقلیل پیدا کرد. ولی در مورد سهمیه خانمها با وجود سطح نمره بالاتر و مشکلات خاص خانوادگی و اجتماعی مربوط به خانمها همچنان حاضر به اجرای قانون نمیباشد.
عبدالله انصاري
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
درخصوص سهميه هاهمه مواردررقانونگذارمشخص كرده بنابه صراحت قانون وزارت بهداشت خلاف عمل كرده وطول مدت خدمت ظالمانه وتبعيض اميزي رابه خانمهاتحميل كرده ومتاسفانه چه زندگي هايي كه به واسطه اين اعمال سليقه اشتباه ازجانب وزارت بهداشت متلاشي شده وياخيلي هاافسرده ونسبت به كاربي رغبت شده اند وخيلي هاهم عطايش روبه لقايش بخشيدندوبه خارج مهاجرت كرده اند پس بانگاهي تامل برانگيزميتوان ديدكه عملاخروجي وبازدهي اين اعمال سليقه اشتباه بسيارپايين وناكارامد وچنين رفتاري ازجانب وزارت بهداشت بسيارظالمانه وتبعيض اميزاست وبااين كارعملا نظام خانواده دربخشي ازنخبگان متلاشي شده وخواهد شد
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
ظلم بزرگ وزارت بهداشت. زندگی من از هم پاشید. فقط به حق پناه آوردم
سهمیه ای!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
تا حالااز خودتان پرسیدید علت عدم تن دادن به قانون وقبول حرف حق توسط وزیر بهداشت چیه؟چرا حتی گذراندن طرح پزشکی عمومی داشتن پروانه دائم که باید ازمدت طرح کم شود موردتوجه شان قرارنمیگیرد؟یعنی 2 سال اضافی علاف شدن این خانمها هم برایشان مهم است واز این بابت کیف میکنندوقند تودلشان آب میشود!!!تاحالا ازخودتان پرسیدید که این لجاجت کودکانه است یا ازسرمنفعت طلبی وحسادت ؟؟این امتحان سرتاسرتقلب ودروغ دستیاری هرسال با شگردی تازه وددمنشانه همراه بوده وهست ومیخواهند به نوعی ضربه ای به سهمیه آزادبزنند وسهمیه زنان واخیرا مناطق محروم درراستای همین سیاست است اگرخانمها نمره شان کم است چرا آنها را شایسته ملت به اصطلاح مناطق محروم میدانند!!!چرا سهمیه مناطق محروم اخیر حق طبابت درکلانشهرهارا بمدت 12 سال ندارند؟
پزشک صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
چرا ازبازکردن مطب توسط خانمها می ترسند؟چون درخقیقت این مدافعان دروغین مناطق محروم عاشق مراجعه مردم محروم به کلانشهرها ومراجعه به خوداین پزشکان پول پرست هستند چرا برای مناطق محروم تجهیزات تخصصی نمیخرند!!! چون به ضررشان است وچون بودجه ازبس صرف کارهای بیهوده واضافه کاری وکارانه حرام میشود .....خانم دکترها بجز چندرشته محدود عملا کاربیهوده ارجاع پزشک حانواده را تکرارمیکنند که عین خواسته این مدعیان دفاع ازمناطق محروم است.ان الله مع الصادقین
زن شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
اگر این وزارتخانه صادق وعادل است وما سهمیه زنان را بیسواد جلوه میدهد وتحقیرمیکند چرا سهمیه ما را مازادبرنیاز اعلام نکرده بود یا دردستیاری2 سال اخیرچرا سهمیه مناطق محروم را مازاداعلام نمیکند !!!!برای اینکه خواسته آنها عدم افزایش متخصص رقیب با خودشان است.مگر به ادعای شما مامخصصین زن با بیت المال تربیت نشده ایم پس چرا ماسرمایه های انسانی را درمناطقی که نمیتوانیم کاری برای مردم بکنیم تلف میکنید وآنگاه درشهرهای بزرگ 2 سال برای یک عمل ساده جراحی وقت میدهند وبازارزیرمیزی درکلانشهرها داغ است چراکه متخصص کم است!!!!!
زن مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
آخرمن متخصص خانم قلب با یک دستگاه نوارقلبی خراب ویا من متخصص گوش حلق بینی یا چشم بدون وجوداتاق عمل وتجهیزات تخصصی چه خدمتی میتوانم برمردمیکه بدروغ مورد حمایت نمایندگان مجلس ووزارت بهداشت هستند در یک بیمارستان درحد زایشگاه با شهری مهاجرت ده بکنم آنهم بمدت 12 سال!!!!من تمامی این مسئولان را به دادگاه عدل علی ارجاع میدهم..
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار