ضرورت پاسخگویی وزیر علوم نسبت به عدم تعیین تکلیف دانشگاه علوم اقتصادی
فیاضی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» عنوان کرد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای کمیسیون بار دیگر این موضوع را از وزیر علوم سوال خواهند کرد و آنچه که مشخص است این است که هنوز مشکل دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی حل و فصل نشده است که دانشجویان این دانشگاه مقابل وزارت علوم تجمع کرده‌اند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
از خبرگزاری دانشجو بابت انعکاس صریح و شفاف مطالب و انعکاس نقطه نطرات دانشجویان بسیار متشکریم. خواهش می کنم کمی هم به بار روانی و تأثیرات نا مطلوب این اقدام نابخردانه بر روی دانشجویان و خانواده هایشان هم توجه کنید. دانشجوی شهرستانی که با هزار امید و آرزو از شهر های دور افتاده راهی تهران شده تا در یکی از تخصصی ترین دانشگاه های حوزه اقتصاد درس بخونه چه گناهی کرده؟ یعنی در واقع تا قبل از این اتفاق همه چیز خوب بود. دانشگاه کوچک اما عزیز و دوست داشتنی دانشگاه علوم اقتصادی و اساتیدی که اگر چه بسیاری از آن ها جزء هیأت علمی دانشگاه علوم اقتصادی نبودند، اما در جرگۀ بهترین متخصصین علم اقتصاد و مدیریت به حساب می آمدند و دانشجو ها علیرغم وجود کمبودهای بسیار با خوشحالی به دانشگاه می آمدند. اما الان ....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
ششمین هفته ای هست که کلاس ها تشکیل نشده اند و کسی حاضر به جوابگویی نیست.

آقایان، خصوصا سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی و شریعتی معاون وزارت علوم تنها تهدید به حذف ترم و مجازات دانشجویان می کنند.
ليلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
بايد جلوي اين بي قانوني مربوط به انحلال علوم اقتصادي بگيريد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
برای ششمین هفته متوالی تمامی کلاس های دانشگاه علوم اقتصادی به نشانه اعتراض تعطیل است و مسوولان وزارت همچنان بر همان تصمیم غلط خود لجاجت می کنند. در دولت تدبیر مردم کجای کارند؟ دانشجویان و مطالبات به حق آنان کجا باید شنیده شود؟ ذینفعان در کجای تصمیم گیری ها باید باشند؟ استبدادی که در عمل مدیران وزارت وجود دارد آنهم بر مبانی غیرقانونی و ظالمانه و سیاسی، بی سابقه است. تا دیرتر نشده و در حق دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی بیشتر ظلم نشده، از تصمیم شتابزده خود برگردید و بگذارید کلاس های دانشجویان شروع شود.شما اهالی رسانه بیایید دفاع کنید از حقوق مسلم دانشجویان و رفتار غیرقانونی وزارت را به چالش بکشید. این مطالبه های به حق، از تکرار چنین ظلم های وحشتناکی جلوگیری می کند.
دانشجوی علوم اقتصادی
Germany
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
کاملا واضح است که در پشت پرده منفعتی برای مسببین این ادغام وجود دارد که با وجود اینهمه نارضایتی تمام دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی باز هم بر این ادغام تاکید دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار